Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni kaverin äiti ei päästänyt käymään vessassa

Vierailija
18.07.2016 |

Eikä antanut pojan soittaa kun omasta oli akku loppu eikä suostunut myöskään lataamaan puhelinta sen verran että olisi saanut soitettua kotiin.

Pojat olivat siis jalkapallokentällä pelaamassa kunnes alkoi satamaan kaatamalla vettä, poika oli lähtenyt kaverinsa kanssa heille ja olivat ihan litimärkiä kun pojan äiti oli sanonut että heille ei tulla ja käskenyt poikaani lähtemään kotiin.

Poika oli pyytänyt että saisiko käydä vessassa ja lainata puhelinta mutta sekään ei sopinut koska vauva nukkuu.

Sen jälkeen poikani oli vielä kysynyt että voisiko tätä ladata sen verran että voisi soittaa kotiin. Ei onnistunut.

Poika polki sitten 6 kilsaa vesisateessa kotiin ja on nyt kipeä. Itse ilmoitin tuolle äidille että hänen lapsensa kuskaaminen meidän osalta harkkoihin loppui siihen.
(Olemme siis sopineet että minä kuskaan pojat harkkoihin ja peleihin koska heillä pieni vauva)

Hän vastasi että otan turhan vakavasti että hänellä oli vain huono päivä.
Mitä vastaisin takaisin?
Minusta tuollainen käytös ei vain kuittaannu huonolla päivällä:(

Kommentit (197)

Vierailija
1/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaisi yhtään mitään. Pahoitelkoon huonoa päiväänsä pojallesi suoraan.

Vierailija
2/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas se typerä. Harva pystyy olemaan ilkeä lapselle vaikka kuinka olisi paska päivä, se vaatii jo erityistä luonnetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla rankkaa vauvan kanssa, mutta ei se tietenkään oikeuta tuollaiseen käytökseen. Antaisin anteeksi tämän yhden kerran.

Vierailija
4/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajurako. Leveä ja pitkä.

Vierailija
5/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi enää kyseisen perheen kanssa tekemisissä. Miksi ihmeessä sinun pitäisi kuskata hänen lastaan, sinähän otat valtavan vastuun tuossa. Ja itse hän ei päästä sinun lastasi edes vessaan? Sairas ihminen.

Vierailija
6/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, noin ei vaan toimita. Teet oikein kun et enää kuskaa, kaikki yhteistyö poikki, päästä kaverin teille leikkimään, mutta heillä ei enää poikaasi näy "häiritsemässä"

Vierailija
7/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan hirviöltä. En varmasti kuskaisi enää lastansa (vaikka sinänsä syytönhän hänen lapsensa hullun äidin käytökseen on), ainakaan ennenkuin ko. ämmä on hyvin kiltisti pyytänyt anteeksi lapseltasi ja hyvittänyt tekonsa. Tiedän yhden toisen joka voisi vttumaisuuksissaan toimia juuri noin, on täysi narsisti. Säälin tuon ämmän lapsia!

Vierailija
8/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh! Olipas inhottava!!! Niin loppuisi minunkin kyyditykset siihen 😈

Vierailija
9/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävän huonoa käytöstä vaikka kuinka oli huono päivä. Ymmärrän, ettei vauvaa saa herättää, mutta sitten olisi vaikka itse voinut soittaa sinut hakemaan. Ei ne puhelut nyt niin paljon maksa, etenkään autokyyteihin verrattuna.

Lasten ystävyyttä en toisaalta haluaisi törpön äidin takia särkeä. Soitat ja teet selväksi, että jos toisen kerran tapahtuu mitään tuon tyyppistä, niin sitten et enää ymmärrä ja anna anteeksi.

Vierailija
10/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aivan hirviöltä. En varmasti kuskaisi enää lastansa (vaikka sinänsä syytönhän hänen lapsensa hullun äidin käytökseen on), ainakaan ennenkuin ko. ämmä on hyvin kiltisti pyytänyt anteeksi lapseltasi ja hyvittänyt tekonsa. Tiedän yhden toisen joka voisi vttumaisuuksissaan toimia juuri noin, on täysi narsisti. Säälin tuon ämmän lapsia!

Poikaa minunkin käy sääliksi mutta lupauduin kuskiksi kun ei tuo 6 kilsaa nyt hirveästi kierrä ja kun olen itse kuitenkin menossa sinne (käyn lenkillä aina poikien treenien ajan)

Mutta minusta tuo teko oli tosi törkeä ja hänen viestinsäkin aika tönkkö.

Ap

Vierailija
11/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen poika? 

Jos alle 12-vuotias, niin erityisen raskauttavaa. Aina pitää tarjota lapselle mahdollisuus soittaa kotiväelle ja tietysti päästää vessaan. 

Vierailija
12/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillä oli sotkuista eikä halunnut lastasi sinne sen takia, itse voisin kuvitella kieltäväni vessassakäymisen jos kämppä olisi hävityksen jäljiltä. Usein sanonkin lapsille, että tänään ei meille saa tulla, en tiedä miten reagoisin jos ovella olisi joku kuitenkin ja vessaan pyytämässä.

Vierailija
13/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän vastasi että otan turhan vakavasti että hänellä oli vain huono päivä.

Mitä vastaisin takaisin?

Minusta tuollainen käytös ei vain kuittaannu huonolla päivällä:(

Ei sinun tarvitse vastata mitään.  Etteköhän ole sanoneet puolin ja toisin jo tarpeeksi.

Vierailija
14/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten toki ap on oikeassa, mutta ei lapsi vartin pyöräilystä kesäsateessa sairastu. 

Vierailija
15/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina sovi tulla toisten kotiin. Mitä jos heillä oli kova riita tai jos vanhemmat olivat humalassa? Poika osaa mennä puskapissille ja ajaa kotiin. Minä olen opettanut omille lapsilleni, että koskaan ei tuoda toisia lapsia ovelle ilmoittamatta. Inhoan sitä, että olen kotona puolialasti ja lapsia hyökkää sisälle. Ei koti ole aina valmiina ottamaan vieraita vastaan. Ainakaan meidän koti.

Vierailija
16/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos poika olisi saanut käydä vessassa ja lainata puhelinta, ei olisi nyt kipeänä? Outoa, sillä meidän lapset olisivat myös polkeneet sateessa, kuten niin monia kertoja aiemminkin. Toki olisitte siis hakeneet lapsenne, ettei tarvii polkea sateessa? Jep, mistähän syystä pullikset sairastuu?

Vettä tuli siis saavista kaataen ja olivat huhtoneet jalkkiskentällä hikipäässä niin luulen että sen vuoksi tuli kipeäksi. Poika oli itse sanonut että ei jaksaisi pyöräillä kotiin ja pyysi siksi siksi saada soittaa.

Ap

Vierailija
17/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä heillä oli sotkuista eikä halunnut lastasi sinne sen takia, itse voisin kuvitella kieltäväni vessassakäymisen jos kämppä olisi hävityksen jäljiltä. Usein sanonkin lapsille, että tänään ei meille saa tulla, en tiedä miten reagoisin jos ovella olisi joku kuitenkin ja vessaan pyytämässä.

Ei vessakäyntiä voi kieltää koska koti on sotkuinen.

Vierailija
18/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos poika olisi saanut käydä vessassa ja lainata puhelinta, ei olisi nyt kipeänä? Outoa, sillä meidän lapset olisivat myös polkeneet sateessa, kuten niin monia kertoja aiemminkin. Toki olisitte siis hakeneet lapsenne, ettei tarvii polkea sateessa? Jep, mistähän syystä pullikset sairastuu?

Vettä tuli siis saavista kaataen ja olivat huhtoneet jalkkiskentällä hikipäässä niin luulen että sen vuoksi tuli kipeäksi. Poika oli itse sanonut että ei jaksaisi pyöräillä kotiin ja pyysi siksi siksi saada soittaa.

Ap

No ei se sairastuminen toisen perheen vika ole.

Vierailija
19/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap!

Nyt pidät pikasi puolta, ja et tosiaankaan kuskaa niiden kersaa enää yhtään metriä. Onpa itsekäs paskiainen se äiti...  harmi niiden pojalle tietty, jos ei pääse harkkoihin, mutta selitä sille lapselle, että äitinsä ruma käytös aiheuttit ämän.

Vierailija
20/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina sovi tulla toisten kotiin. Mitä jos heillä oli kova riita tai jos vanhemmat olivat humalassa? Poika osaa mennä puskapissille ja ajaa kotiin. Minä olen opettanut omille lapsilleni, että koskaan ei tuoda toisia lapsia ovelle ilmoittamatta. Inhoan sitä, että olen kotona puolialasti ja lapsia hyökkää sisälle. Ei koti ole aina valmiina ottamaan vieraita vastaan. Ainakaan meidän koti.

Eivät he sisälle olleet menneetkään vaan ulko-ovella poikani oli kysynyt saisiko tulla ja pyytänyt että saisiko soittaa. Soitto varmaan olisi onnistunut siitä oveltakin ja olisi vienyt aikaa 20 sekuntia.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi