Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni kaverin äiti ei päästänyt käymään vessassa

Vierailija
18.07.2016 |

Eikä antanut pojan soittaa kun omasta oli akku loppu eikä suostunut myöskään lataamaan puhelinta sen verran että olisi saanut soitettua kotiin.

Pojat olivat siis jalkapallokentällä pelaamassa kunnes alkoi satamaan kaatamalla vettä, poika oli lähtenyt kaverinsa kanssa heille ja olivat ihan litimärkiä kun pojan äiti oli sanonut että heille ei tulla ja käskenyt poikaani lähtemään kotiin.

Poika oli pyytänyt että saisiko käydä vessassa ja lainata puhelinta mutta sekään ei sopinut koska vauva nukkuu.

Sen jälkeen poikani oli vielä kysynyt että voisiko tätä ladata sen verran että voisi soittaa kotiin. Ei onnistunut.

Poika polki sitten 6 kilsaa vesisateessa kotiin ja on nyt kipeä. Itse ilmoitin tuolle äidille että hänen lapsensa kuskaaminen meidän osalta harkkoihin loppui siihen.
(Olemme siis sopineet että minä kuskaan pojat harkkoihin ja peleihin koska heillä pieni vauva)

Hän vastasi että otan turhan vakavasti että hänellä oli vain huono päivä.
Mitä vastaisin takaisin?
Minusta tuollainen käytös ei vain kuittaannu huonolla päivällä:(

Kommentit (197)

Vierailija
21/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tässä nyt oli kyse ap:n pojan sairastumisesta, se on vaan tämän asian sivuseikka, vaan siitä äidin paskamaisesta käytöksestä.

Vierailija
22/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten toki ap on oikeassa, mutta ei lapsi vartin pyöräilystä kesäsateessa sairastu. 

Kuutta kilsaa ei kyllä tuon ikäinen vartissa pyöräile. Ehkä suoralla ja tasaisella tiellä, mutta normaaliolosuhteissa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina sovi tulla toisten kotiin. Mitä jos heillä oli kova riita tai jos vanhemmat olivat humalassa? Poika osaa mennä puskapissille ja ajaa kotiin. Minä olen opettanut omille lapsilleni, että koskaan ei tuoda toisia lapsia ovelle ilmoittamatta. Inhoan sitä, että olen kotona puolialasti ja lapsia hyökkää sisälle. Ei koti ole aina valmiina ottamaan vieraita vastaan. Ainakaan meidän koti.

Koti on myös lapsen koti, aika tylyä ettei lapsen kaveria sen verran voi sietää että tämä käväisee vessassa.

Vierailija
24/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos poika olisi saanut käydä vessassa ja lainata puhelinta, ei olisi nyt kipeänä? Outoa, sillä meidän lapset olisivat myös polkeneet sateessa, kuten niin monia kertoja aiemminkin. Toki olisitte siis hakeneet lapsenne, ettei tarvii polkea sateessa? Jep, mistähän syystä pullikset sairastuu?

Vettä tuli siis saavista kaataen ja olivat huhtoneet jalkkiskentällä hikipäässä niin luulen että sen vuoksi tuli kipeäksi. Poika oli itse sanonut että ei jaksaisi pyöräillä kotiin ja pyysi siksi siksi saada soittaa.

Ap

No ei se sairastuminen toisen perheen vika ole.

En ole niin väittänytkään, mutta mielestäni oli äidiltä törkeää käytöstä.

Ap

Vierailija
25/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi näköjään jo tämä pirukin itseään koskevan keskustelun täältä, muutamista alapeukuista ja kirjoituksista päätellen. Meidänkin koti on joulua ja synttäreitä lukuunottamatta aina hujan hajan, mutta ei tulisi mieleenikään olla päästämättä LASTA vessaan ja lainata puhelintani ja antaa lapsen odottaa kyytiä sisällä vaikka mikä olisi. Pois lapset tuollaiselta kiduttajalta

Vierailija
26/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli juuri viime viikolla yksi lapsi ilmoittamatta oman lapseni kanssa. Lapsi halusi ruokaa ja käydä vessassa. Annoin ruokaa ja luvan käydä vessassa. Sitten oma lapseni meni yläkertaan vaihtamaan vaatteita. Kuulin kun toinen lapsi penkoi paikkoja, availi ovia ja kyseli "Mitä täällä on? Mitä täällä on?" Sitten lapsi meni minun komerolleni, jossa on vaatteiden lisäksi vanhoja kirjeitä ym. muistoja. Oma lapseni sanoi, että "Sinne ei saa mennä. Se on äidin kaappi." Toinen lapsi kyseli "Miksi ei?" ja avasi oven omin luvin. Siinä vaiheessa hermostuin ja sanoi, että "Menkää ulos heti!" Toista kertaa se lapsi ei meille tule, kun ei ole opetettu käytöstapoja.

Vierailija
27/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli juuri viime viikolla yksi lapsi ilmoittamatta oman lapseni kanssa. Lapsi halusi ruokaa ja käydä vessassa. Annoin ruokaa ja luvan käydä vessassa. Sitten oma lapseni meni yläkertaan vaihtamaan vaatteita. Kuulin kun toinen lapsi penkoi paikkoja, availi ovia ja kyseli "Mitä täällä on? Mitä täällä on?" Sitten lapsi meni minun komerolleni, jossa on vaatteiden lisäksi vanhoja kirjeitä ym. muistoja. Oma lapseni sanoi, että "Sinne ei saa mennä. Se on äidin kaappi." Toinen lapsi kyseli "Miksi ei?" ja avasi oven omin luvin. Siinä vaiheessa hermostuin ja sanoi, että "Menkää ulos heti!" Toista kertaa se lapsi ei meille tule, kun ei ole opetettu käytöstapoja.

Tämä nyt ei liity mitenkään Ap:n tapaukseen. Poika ei mennyt sisälle, kysyi lupaa käydä vessassa ja soittaa että pääsisi kotiin.

Vierailija
28/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikee sit Porvoossa tapahtuu. 0/5

Mut uppoaa mammoihin kuin hk:n sininen

Vierailija
29/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikee sit Porvoossa tapahtuu. 0/5

Mut uppoaa mammoihin kuin hk:n sininen

Onko sulla joku pakkomielle huutaa joka ketjussa Porvoota?

Kerro nyt edes syy miksi ei voisi olla totta äläkä vain huutele!

Vierailija
30/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos poika olisi saanut käydä vessassa ja lainata puhelinta, ei olisi nyt kipeänä? Outoa, sillä meidän lapset olisivat myös polkeneet sateessa, kuten niin monia kertoja aiemminkin. Toki olisitte siis hakeneet lapsenne, ettei tarvii polkea sateessa? Jep, mistähän syystä pullikset sairastuu?

Vettä tuli siis saavista kaataen ja olivat huhtoneet jalkkiskentällä hikipäässä niin luulen että sen vuoksi tuli kipeäksi. Poika oli itse sanonut että ei jaksaisi pyöräillä kotiin ja pyysi siksi siksi saada soittaa.

Ap

Ap

Minunkin mielestä huonoa käytöstä, taisi tosiaan olla huonopäivä. Mutta miksi poikasi ei olisi jaksanut polkea fillarillaan kotiin? Sade se syy on, ei se ettei jaksa. 6km ei ole matka eikä mikään, etenkään noille junioreille. Käske sen pysyä lähempänä kotia jatkossa ja kohennella sitä kuntoa.

Vierailija
31/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä mitään ihmeellistä oo.mukuloita ravaa edestakasin,joskus tympii kun on niinku yleinen vessa.jos vauva on huutanut ja lopulta saatu nukkumaan,yö menny valvomiseks niin ei halua luopua pikkunokosista tai sitten saa vaikka tiskit koneeseen siinä välissä.vessan vetämiset herättää kumminki taas.jokainen saa itse päättää kodistaan ja kyllä märät vaatteet sottaa ,eikä kuivia koko kulmakunnalle riitä.onhan se epäempaattista mutta niin on toisinkin päin.

Vierailija
32/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Minunkin mielestä huonoa käytöstä, taisi tosiaan olla huonopäivä. Mutta miksi poikasi ei olisi jaksanut polkea fillarillaan kotiin? Sade se syy on, ei se ettei jaksa. 6km ei ole matka eikä mikään, etenkään noille junioreille. Käske sen pysyä lähempänä kotia jatkossa ja kohennella sitä kuntoa.

En tiedä miksi ei jaksanut, oli koko päivän pelannut jalkapalloa, ehkä se ja se että oli tulossa kipeäksi vei voimat.

Veikkaan että pojallani on parempi kunto kuin sinulla.

Vierailija
33/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6km kakkahädässä ja mahdollisesti kylmissään kaatosateessa (ja oliko esim. ukkosta tai sen uhka?) pyörällä ajaessa ei ole OK, kokeilkaa tuon hirviön puolustelijat itse

Vierailija
34/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset kermaperseet sairastuu heti kun joutuu jotain tekemään. Opeta poikas käyttämään puhelinta niin ettei akku lopu ja jos jaksaa pyöräillä futiskentälle jaksaa kyllä takaisinkin. Mutku ei. Pitää olla kuskaamassa ja paapomassa

Sama pätee myös pojan kaveriin. Jos ei fillarilla pääse treeneihin, voi lopettaa koko futiksen.

Vierailija
35/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakarakestit kirjoitti:

ei siinä mitään ihmeellistä oo.mukuloita ravaa edestakasin,joskus tympii kun on niinku yleinen vessa.jos vauva on huutanut ja lopulta saatu nukkumaan,yö menny valvomiseks niin ei halua luopua pikkunokosista tai sitten saa vaikka tiskit koneeseen siinä välissä.vessan vetämiset herättää kumminki taas.jokainen saa itse päättää kodistaan ja kyllä märät vaatteet sottaa ,eikä kuivia koko kulmakunnalle riitä.onhan se epäempaattista mutta niin on toisinkin päin.

Siellä ei kyllä ravata edestakaisin, pojat ovat kentällä ja sieltä lähtevät kotiin, ei tätä paikkaa voi yleiseksi Vessaksi kutsua. Mutta en ymmärrä miten joku voi kieltäytyä jos lapsi pyytää saada soittaa kotiin.

Ap

Vierailija
36/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puskapissa, varavirta. Vesisade ei sairastuta ketään. 

Vierailija
37/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyiset kermaperseet sairastuu heti kun joutuu jotain tekemään. Opeta poikas käyttämään puhelinta niin ettei akku lopu ja jos jaksaa pyöräillä futiskentälle jaksaa kyllä takaisinkin. Mutku ei. Pitää olla kuskaamassa ja paapomassa

Sama pätee myös pojan kaveriin. Jos ei fillarilla pääse treeneihin, voi lopettaa koko futiksen.

En jaksa provosoitua oli niin paska yrityskin;)

Älä vaivaudu enää kommentoimaan.

Ap

Vierailija
38/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

En tiedä miksi ei jaksanut, oli koko päivän pelannut jalkapalloa, ehkä se ja se että oli tulossa kipeäksi vei voimat.

Veikkaan että pojallani on parempi kunto kuin sinulla.

Ohjatusti pelannut koko päivän vai ihan vaan kavereiden kesken? Kai sentään syömässä välillä kävi?

Vierailija
39/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi tapasi pesunkestävän AV-mamman. Näillähän on aina maailma seis, kun vauva nukkuu. Eikä todellakaan ole vain veskipaikka ja sähköäkään ei ilmaiseksi jaeta. Kuka ottaa kylään läpimärän lapsen?

Mä en olisi hänen lastaan rangaissut. Yhä olisi kyyti hänelle. Lapsi jo joutuu asumaan sen kanssa, tarpeeksi rangaistusta.

Vierailija
40/197 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puskapissa, varavirta. Vesisade ei sairastuta ketään. 

Pojalla ei ollut pissahätä (sen voi hoitaa metsässäkin)

Puhelin oli ollut yön latauksessa mutta ei tietoa mikä akun oli "syönyt" ei muutenkaan ole tuossa kovin hyvä akku.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan