Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

testi näyttii negaa, mutta....

Vierailija
18.07.2016 |

hei! minulla on ollut noin 2kk:n ajan raskauden oireita mutta tein testin tänään aamulla heti kun heräsin niin se näytti negatiivista. mistä se voi johtua?

ja voiko nännit tummentua jostakin muusta syystä kun raskauden?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

kuukautiskierron aikaiset muutokset voivat aiheuttaa erilaisia oireita, jotka muistuttavat raskausoireita. Onko sinulla ollut kuukautiset vai ovatko ne jääneet pois? Jos sinulla ei ole kuukautisia, suosittelen, että olisit yhteydessä terveysasemaasi ja pyytäisit verestä otettavaa raskaustestiä. Kyse voi olla kohdunulkoisesta tai tuulimunaraskaudesta tai keskeytyneestä keskenmenosta, joissa istukkahormonin määrä ei ole normaali.

Vierailija
2/6 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiseni ei ole jäänyt pois ja mitä kohdun ulkopuolinen raskaus tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

on erittäin harvinaista, että naisella olisi kuukautiset raskauden aikana. Yleensä raskaudenaikainen vuoto, joka sekoitetaan kuukautisvuotoon, ei tule kohdusta vaan emättimen limakalvoilta tai kohdunsuulta.

Kohdun ulkopuolinen raskaus tarkoittaa, että alkio on kiinnittynyt jonnekin muualle kuin kohdun limakalvolle. Kohdunulkoinen raskaus voi olla munanjohtimessa, munasarjassa, kohdunkaulassa tai vatsaontelossa. Tällaiset raskaudet menevät usein itsestään kesken, mutta vaurioiden välttämiseksi ne on keskeytettävä heti, kun asia huomataan.

Vierailija
4/6 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on alkanut ihan säännöllisin väliajoin menkat tälläkin hetkellä. ja ihan normaalit menkat (omasta mielestä)

Vierailija
5/6 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

koska sinulla on ollut säännölliset kuukautiset, et ole raskaana.

Jatka kesääsi hyvin mielin :)

Vierailija
6/6 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos tästä tiedosta😊 olen nyt hyvin kiitollinen että sain asiaan varmuuden😊