Miten opettelin saamaan orgasmin yhdynnässä, osa 2
Tässä jatko, joka oli pakko poistaa palstan rajoitetun merkkimäärän johdosta:
Sovimme siis yhteisesti seuraavasta:
1. Sillä aikaa kun hän on suihkussa, minä pukeudun seksikkäästi. Pitsiset alusvaatteet, stay-up-sukat ja stringit. Korkokengät ja minipituinen mekko tai minikellohame ja läpinäkyvä pusero jne.
2. "Tapaamme" eteisessä ja suukottelemme, syleilemme ja halaamme toisiamme. Kätemme hakeutuvat vähitellen intiimiin paikkoihin ja riisumme toisemme. Minä kokonaan hänet, mutta hän jättää aina korkkarit, sukat ja sukkanauhaliivin sekä useimmiten rintsikat minun päälleni. Joskus hän menee istumaan lattialle ja antaa minulle suuseksiä, mutta useimmiten hyväilemme vain käsillämme toisiamme kaikista paikoista. En tosin pidä sormen viemistä sisälleni, joten hän tekee sitä harvoin.
3. Muutaman minuutin päästä menemme sänkyyn. Otan kengät pois. Aluksi makaamme rinnakkain ja jatkamme intiimejä hyväilyjä. Useimmiten hän siirtyy antamaa minulle suuseksiä, joskus harvoin jatkamme kuusysissä. Tämä vaihe kestää noin 10 minuuttia.
4. Rakastelimme ensin muutamassa asennossa, kunnes hän siirtyi lopuksi minun oikealle puolelleni, minä olin selälläni jalat koukussa. Kun hän oli työntynyt muutaman sentin sisälleni, aloitin itseni hyväilyn. Hänellä ei ollut lupa liikkua, minä liikuin, silloin kun se tuntui hyvältä. Hänen vasen kätensä meni tavallisesti altani pakaroitteni alle. Yletyimme suutelemaan, mutta enemmän pidin siitä, kun hän kertoi rakastavansa minua ja kehui vartaloani, kasvojani ja alapääni piukkuutta. Se tuntui hyvältä, vaikka tiesin hänen kertovan valkoisen valheen ainakin kasvojen osalta. Aluksi kielsin koskemasta anuksen seutuun, niinpä hän puristeli pakaroitani ja siveli oikealla kädellään rintojani,vatsaani, reisiäni, polviani ja sääriäni.
5. Ehkä viidennen kerran kerran jälkeen tapahtui ihme. Uskalsin saada orgasmin kädelläni tehden, samalla kun hän oli sisälläni. Aikaa siihen oli kulunut noin tunti siitä, kun hän tuli suihkusta ja pukeutui takaisin asuunsa. Sen jälkeen hän purkautui sisääni. Oli ihan erilainen tunne, kun hän sykki sisälläni oman orgasmini jälkeen.
6. Sen jälkeen hyväilimme toisiamme, suukottelimme ja hän suukotteli vartaloani kaikista paikoista (melkein). Tämä kymmenen minuutin jälkileikki ennen suihkua jäi tavaksemme.
Jatkan ensi kerralla, miten veimme asiaa eteenpäin, sen jälkeen kun olin tottunut saamaan kädelläni orgasmin yhdynnässä miltei joka ikinen kerta. Siihen meni pari kuukautta. Enhän minä tähän tyytynyt, kun hyvään alkuun oli päästy. Lomien vuoksi seuraavaan kirjoitukseen voi mennä aikaa.