Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA MIKÄ MULLA VOI OLLA??!!!!!!!

Vierailija
17.07.2016 |

Oon tupakoinnu vuoden ja ajattelin lopettaa. Nyt mua on jonkin aikaa vaivannut kuivayskä tai ei ole pakko yskiä, mutta kurkkua kutittaa. Tässä oli jokin aika sitten päivän parin tauko kunnes alkoi taas.

Minua on alkannu pelottaa, että mulle on tullut jtn vakavaa tupakoinnista!!

Eniten minua ihmetyttää kun käyn nukkumaan niin illalla on tuo tunne, mutta herätessä se on kadonnut ja kunnes nousen ylös ja muistan sen tai tajuan, että hei se on poissa niin pian se alkaa heti siitä.
Mistä voi johtua??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun hengitystiet ja keuhkot puhdistuu. Menee ohitse.

Vierailija
2/10 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan mutta vaikuttaa, että vika taitaa nyt korvien välissä. Tupakointi tosiaan kannattaa lopetta vaikka tuskin noin lyhyessä ajassa mitään tulisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, että on aamulla poissa ja alkaa pian asian muistettua. Kuulostaa siltä, että tosiaan taitaa nyt ongelma olla psyykkinen. Vaikka tuosta röökaamisesta jtn tulisikin (mikä olisi epätodennäköistä) niin se ei näkyisi vielä jos olet vasta vuoden polttanut.

Vierailija
4/10 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on niin sanottu tupakkayskä. En tiedä, meneekö se koskaan ohi. Nuorilla sitä varsinkin kuulee, kun ne hennot vaaleanpunaiset arat kurkut eivät ole tottuneet sietämään mitään tupakan tapaista myrkkyä ja sitten kun sitä väkisin vedetään yläasteella tahi toisella asteella.

Vierailija
5/10 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkusyöpä.

Hoidetaan niin että ensin vedetään KAIKKI hampaat pois. Sitten annetaan sädehoitoa niin että kaikki suun limakalvot 'palaa'. Makuaisti katoaa kokonaan ja muuta kivaa. Onnittelut sinulle, lottovoitto. Minkä ikäinen olet?

Vierailija
6/10 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 16 .

Ap

Vierailija
7/10 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaantuu varmasti parin kk kuluttua lopettamisesta. Mulla kävi niin. Tsemppiä!

Vierailija
8/10 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun yskä alkoi jo ennen lopettamis päätöstä.

Ap

Vierailija
9/10 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lopetit tupakoinnin, vai ajattelitko vasta :D?

Vierailija
10/10 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on niin sanottu tupakkayskä. En tiedä, meneekö se koskaan ohi. Nuorilla sitä varsinkin kuulee, kun ne hennot vaaleanpunaiset arat kurkut eivät ole tottuneet sietämään mitään tupakan tapaista myrkkyä ja sitten kun sitä väkisin vedetään yläasteella tahi toisella asteella.

Näinhän se on, nuoret nulikat vetää tupakkaa ryhmään kuulumisen ja katu-uskottavuuden takia. Sitten koko ajan röhitään ja syljetään limaa, kun nuori kehittymätön elimistö yrittää taistella vastaan. Kurkku ja hengitystie-elimethän siinä ensimmäisenä kärsii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme