Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ihmisiä haittaa iso ikäero muiden suhteissa?

Vierailija
17.07.2016 |

Esim jos nainen on 25-v ja mies 45-v?
Molemmat aikuisia ihmisiä. Moni perustelee asioita oudoilla syillä, mm että nuoremman pitäisi päästä bilettämään eikä homehtua kotona. ööh, mitä jos nuorempi ei tykkää bilettämisestä eikä tekisi sitä sinkkunakaan? Ja toisaalta, mitä se parisuhde nyt estää, voihan sitä silti käydä ystävän kanssa baarissa tai vaikkapa ulkomaanmatkalla. Ei se parisuhde vankila ole. Itse olen nuori nainen ja tykkään vapaa-ajalla hengailla kotona, leipoa, lukea, ommella jne. Näitä teen, olin sinkkuna tai parisuhteessa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varmaankin siksi, koska nillä osapuolilla on tarvetta huudella jo valmiiksi tyyliin: haluan nuoremman naisen tai sitten käytöksellään kaikki huomaavat, että tuo seurustelee vain nuorempien kanssa. kyse ei ole enää silloin rakkaudesta tai ikäerolla ei ole merkitystä -jutusta, koska saalistetaan nuorempia (tai vanhempia). hassu juttu, että iällä ei ole merkitystä toimii, niin kauan vain kun toinen on nuorempi. ällöttävää. yliopiston käyneiden ihmisten suhteet ovat yleensä samanikäisten kanssa...vielä kun miehillä on ällöttävä puhe kanssaikäisistään naisista, niin onnea vaan sille naiiville kaksikymppisille, jolle kelpaa tollainne pinnallinen mies. itse en kaksikymppisenä halunnut vanhempia miehiä enkä nyt kolmekymppisenä halua vieläkään. kaveriporukassa vanhempia miehiä klubeilla pidetään säälittävänä, jotka koittavat olla vielä nuorekkaita ja saalistavat siellä sitten.mutta saahan sitä, jos molemmat osapuolet haluavat, niin seurustella vaikka ikäeroa onkin. kunhan ei tule toitottamaan muille.

Harvapa sitä parisuhteensa ikäeroaan toitottaa, mutta vastustajat usein toitottavat kuinka iljettävää se on... Siinä sitten voi sellainen pariskunta joutua kuuntelemaan korvat punaisian tai puolustella valintaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän