Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi perkele kun joillakin on pakkomielle miettiä MUIDEN IHMISTEN asioita!!!

Vierailija
17.07.2016 |

Siis voi venäjä että mua kyrpii vanhempien asenne, kun aina mietitään MUIDEN asioita.

Tapaus 1) Pikkuserkun perhe matkustaa usein. Nyt sitten vanhempani alkaneet miettimään että jaah, mistä ne saa noin paljon rahaa matkustaa, mahtaa olla vaimo rikkaasta perheestä että sitä kautta varmaan tulee rahaa. (Öööh, molemmat kyllä käyvät täyspäiväisesti töissä joten ehkäpä vaikka itse tienaavat?) Tätä ovat miettineet usein.

Tapaus 2) Heidän naapurit tulivat vastaan nyt Pori Jazz konsertissa. Nyt he miettivät mistä naapuri on saanut niin paljon rahaa että on ollut varaa tulle areenalle kuuntelemaan artisteja, että millä rahalla ovat saaneet ostettua neljä lippua (4x80€). Ei jumalauta, antakaa muiden ihmisten olla ja elää miten haluavat!

Voi helvata että ottaa aivoon tuollainen että mietitään ULKOPUOLISTEN asioita!!! Kertoo siitä että omassa elämässä ei ole mitään sisältöä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/13 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pakkomielle kun itse on elämätön luuseri. Ja näitähän Suomessa riittää. Ei muuten blogistien ja turhien julkkisten edesottamuksia käsittelevät ketjut saisi useita satoja vastauksia joka kerta.

Mut saa viedä kaatopaikalle heti, kun elämänpiirini kutistuu niin pieneksi, että pitää hankkia sisältöä elämään pohtimalla joidenkin täysin tuntemattomien ihmisten parisuhteita ja muuta elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pakkomielle kun itse on elämätön luuseri. Ja näitähän Suomessa riittää. Ei muuten blogistien ja turhien julkkisten edesottamuksia käsittelevät ketjut saisi useita satoja vastauksia joka kerta.

Mut saa viedä kaatopaikalle heti, kun elämänpiirini kutistuu niin pieneksi, että pitää hankkia sisältöä elämään pohtimalla joidenkin täysin tuntemattomien ihmisten parisuhteita ja muuta elämää.

Just näin. He eivät ole eläneet itse ollenkaan, eivät matkustelleet ja ovat muutenkin kotona 24/7. Ei kavereita, joskus joku tuttu saattaa käydä kylässä. Liikaa aikaa miettiä naapureiden ja muiden ihmisten asioita. Oon sanonut monta kertaa että se ei kuulu teille millään tavalla millä rahalla joku toinen matkustaa, mutta aina vaan sama jatkuu. Se ei vaikuta heidän elämään millään tavalla vaikka muut olisivat ottaneet vaikka pikavippiä matkustamista tai konserttia varten. Mutta ei, kun pakko miettiä mistä muut saavat rahansa!

Vierailija
4/13 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt voivat kaikki kuvitella miltä ylipainoisista tuntuu. Samalla tavalla se ärsyttää, kun huomaa jonkun taliaivon kyyläävän ostoskärryjä  kaupassa perässään.

Aamupäivällä viimeksi jäi kaksi noin kymmenvuotiasta ostoksensa jälkeen hihnan päähän tuijottamaan. Mutta ne möllötti kaikkien tavarat läpi. Eikö todellakaan ole muuta toimintaa kesällä kauniina päivänä? Näin myös kerran, kun tongittiin roskiksista naapurien asiapapereita. Kuului vain "Kato hei, niillä on puhelinlasku jäänyt maksamatta" ym. "fiksua "arviointia"...

Vierailija
5/13 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä roskisten tutkijoita. Kuinka sekaisin voi ihminen olla?!

Vierailija
6/13 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinua kiinnostaa muiden asiat?

Vierailija
7/13 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat jostain syystä kiinnostuneita muiden asoista ja juuri nämä raha-asiat kiinnotavat kaikkein eniten, olen kyllä itsekin samaa ihmetellyt usein.

Vierailija
8/13 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivaahan se on juoruta ja supista. Puhua paskaa toisista ja keksiä meheviä valejuoruja. Kattoo sitten miten ne leviää ja etenkin kuka levittää.

Ihmiset ovat helppoja pelinappuloita.

Vierailija
9/13 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi naapuri, joka tonkii roskikset ja ihmettelee, miten niillä on varaa tehdä sitä ja tätä.

Sitten printtasin pari tekaistua tiliotetta ja vein normaalisti muiden roskien mukana paperinkierrätykseen. Sitten alkoi kuulua juttua, että meillähän olisi varaa vaikka mihin.. :D

Vierailija
10/13 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yksi naapuri, joka tonkii roskikset ja ihmettelee, miten niillä on varaa tehdä sitä ja tätä.

Sitten printtasin pari tekaistua tiliotetta ja vein normaalisti muiden roskien mukana paperinkierrätykseen. Sitten alkoi kuulua juttua, että meillähän olisi varaa vaikka mihin.. :D

Hahaa. :D Teit ihan oikein!

Vierailija
11/13 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini vaahtoaa mulle aika usein muiden ihmisten asioita. Siis ihmisten, joita en tunne tai tunnista. Selitti kerran pitkät pätkät pikkusiskoni entisen kaverin äidin siskon tjsp aiemmista tai nykyisistä mt-ongelmista. Käy läpi miten naapurin rouva käy lenkillä sauvat roikkuen eli ihan turhaa "sauvakävelyä." Miten se apteekkarin poikakin otti naisen sijaan itselleen miehen!

Ja kun koittaa nätisti sanoa että hei, en tunne näitä ihmisiä eli en ole kiinnostunut, niin suututaan.

Vierailija
12/13 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/13 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen vain naapurin muijan persettä ja...