Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisi tarpeeksi ruman mutta kivan naisen?

Vierailija
17.07.2016 |

Otsikko kuulostaa varmaan karulta. Lähinnä se on kuitenkin se on kuitenkin realismia. Olen itse aika ruma mies, tai hyvin epäseksikkään näköinen. Toivoisin löytäväni naisen, joka voisi minua pidempäänkin katsella, ettei tarttis naisen jättää muutaman kuukauden jälkeen.

No, rumia naisiahan löytyy kyllä jo pari-kolmekymppisistäkin, jos menee huonomaineisen lähiön kamalimpaan pubiin, ja katsoo sieltä niitä teini-ikäisestä asti jatkuvalla tahdilla ryypänneitä muijia. Tässä ratkaisussa on vain se huono puoli, että en itse jaksa tuollaista juopottelua ja riekkumista melkein ollenkaan. Pari tuoppia voin satunnaisesti ottaa, mutta noin yleisesti olen aivan erilainen ihminen kuin nuo lähiöbaarien naiset.

Siksi siis kysymys: mistä löytäisi ruman mutta kivan ja kiltin naisen?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lta tietysti.

Vierailija
2/43 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonsuomesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideitistä

Vierailija
4/43 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinusta sitten ruman tekee? Kasvot vai vartalo?

Vierailija
5/43 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat t. aloittaja

Vierailija
6/43 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vinkki: nainen saattaa olla ryhtymättä miehen kanssa suhteeseen koska mies on liian ruma, epämiehekäs tai ei vastaa muita nainen ulkonäkökriteerejä. Mutta jos nainen jo seurustelee kyseisen miehen kanssa, ei nainen jätä sitä rumuuden takia. Eli rumuus estää suhteen alkamisen mutta ei aiheuta olemassa olevan suhteen loppumista. Sinun kannattaa miettiä nyt joku muu syy sille miksi naiset ovat sinut jättäneet. Sinun huono itsetunto tai epävarmuus saattaisi olla mahdollisia syitä?

Vierailija
7/43 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin kelpaisi mieluusti ruma nainen, jos muuten olisi mukava. Sellainen elämänmyönteinen, iloinen nainen, jolla olisi hieman maalaisjärkeä ja osaisi sopia riidatkin niin, että vanhoja asioita ei enää kaivettaisi esiin uusien riitojen aikana. Vaan mistähän tuollaisen kultakimpaleen löytäisi? 

Vierailija
8/43 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi 'kiva' on haaste.

Vierailija
9/43 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideitistä

Suomi24 vai? Olen sieltä joskus kirjoitellut naisten kanssa, ja valitettavasti ne ei-niin-kauniit naiset oli kyllä useimmat juuri tuota pubiruusu-osastoa...

Vierailija
10/43 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat t. aloittaja

Onko sinulla hyvä luonne? Oletko vastuuntuntoinen? Teetkö paljon kotitöitä? Huomioitko naista paljon? Oletko joustava? Oletko taitava sängyssä? Osoitatko arvostavasi naista? Oletko puhelia? Iloinen ja hauska?

Noilla voi kompensoida paljon...

Vierailija
11/43 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni vinkki: nainen saattaa olla ryhtymättä miehen kanssa suhteeseen koska mies on liian ruma, epämiehekäs tai ei vastaa muita nainen ulkonäkökriteerejä. Mutta jos nainen jo seurustelee kyseisen miehen kanssa, ei nainen jätä sitä rumuuden takia. Eli rumuus estää suhteen alkamisen mutta ei aiheuta olemassa olevan suhteen loppumista. Sinun kannattaa miettiä nyt joku muu syy sille miksi naiset ovat sinut jättäneet. Sinun huono itsetunto tai epävarmuus saattaisi olla mahdollisia syitä?

Kaikki naiset kenen kanssa olen ollut, ovat arvostelleet ulkonäköäni. Sekä kehoani, että naamaani/ ilmeitäni tai muuta kasvojen olemusta.

t. aloittaja

Vierailija
12/43 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on jätetty parin kk jälkeen aina rumuuden takia. Miehet eivät vaan kykene esittelemään kavereille/perheelleen :/ Pahaahan se on tehnyt itsetunnolle, mutta itsetuntoni on edelleen terve, eli pidän itseäni silti mukavana, ystävällisenä ja muutoin parisuhteeseen jollekin miehelle sopivana :) En vaan oikein usko, että minulle riittävän rumaa miestä on olemassa.

Minut löytää yliopistolta, töistä (aspatöitä), kirjastoista, lenkkipolulta ja salilta.

Vierailija
13/43 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen sellainen tavallisen näköinen, mutta satun olemaan myös niin kiva, että minulla olisi hirveän paljon ottajia. Tästä johtuen kriteerini ovat korkealla. Minua ei kylläkään miehen ulkonäkö kiinnosta, persoonallisuus sitäkin enemmän. Lisäksi olen lapseton omasta tahdostani, joten vaatimukset ovat jo siksikin ehkä korkeammat kuin normaalisti: kumppanuus on minulle ensisijaisesti henkisen ja fyysisen nautinnon jakamista ja toiseen ihmiseen hyvin syvälle uppoutumista, eikä tämä onnistu ilman erittäin hyvää yhteensopivuutta ja korkeaa motivaatiota panostaa suhteeseen, omaan kasvuun ihmisenä, ja toisen ihmisen kasvamisen tukemiseen.

Aika harvassa ovat ne miehet, jotka kykenevät tällaiseen kelkkaan hyppäämään. Nettideittisivuilta olen kuitenkin löytänyt ne potentiaalisimmat. Baarit sun muut ulkonäkökeskeiset tavat (Tinder) ovat yhtä tyhjän kanssa (tosin Tinder vielä itseltäni kokeilematta, mutta oletan näin).

Vierailija
14/43 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pohjimmiltaan kuitenkaan halua mieltää itseään rumaksi, joten koita päästää irti tuosta pakkomielteestä. Älä operoi lainkaan ruma-kaunis akselilla, vaan hae tavallista. Niitä on Suomi täynnä. Mieti nyt vaikka tuota Palsanmäen pariskuntaa. Ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa. Pohjimmiltan naisen pitäisi olla kaunis sinun silmissäsi, eikö vaan?

Vierailija
15/43 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset kenen kanssa olen ollut, ovat arvostelleet ulkonäköäni. Sekä kehoani, että naamaani/ ilmeitäni tai muuta kasvojen olemusta.

t. aloittaja

Ikävää ja kusipäistä heiltä. Veikkaanpa että he ovat olleet epävarmoja itsestään tai omasta ulkonäöstään ja yrittäneet kohottaa itseään haukkumalla ja alistamalla sinua.

Vierailija
16/43 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. aloittaja

Uskomatonta! Olen pahoillani puolestasi. Miten olet päätynyt yhteen tuollaisten kanssa, vai onko arvosteleminen alkanut vasta sitten kun olette jo seurustelleet?

13

Vierailija
17/43 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla niitä aamusta iltaan on. Tosin tuo kiva on liian kova vaatimus.

Vierailija
18/43 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kuvailemasi naisen ole mahdollista löytää ihan mistä vain, vaikka kaupasta, netistä, kahvilasta tai ihan tavallisesta ravintolasta. Ehkä lähiökuppiloissa viihtyvät parhaiten ne naiset ja miehet, joille alkoholi maistuu turhan hyvin, mutta tavallisesta tanssiravintolasta voit löytää sellaisen, jolle alkoholi ei ole tabu, mutta joka ei ylenmääräisestä kännäämisestä välitä. Suurin osa meistä naisista kun ei ole supermallin näköisiä, kuten ei suurin osa miehistäkään.

Vierailija
19/43 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan deittipalstoilta löytää. Itse olen pähkäillyt, että miten sinne palstoille muotoilisi sen ilmoituksen, jos haluaa löytää vastaavan miehen. Se voisi olla ruma, ylipainoinen, joka kuitenkin liikkuisi joskus mun kans eikä juopottelisi/käyttäisi huumeita. Ei tarviis olla mikään hymypoikakiltti, kaikkia rakastava maailmanparantaja, mutta kuitenkin sellanen "ihan kiva".

Vierailija
20/43 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei sinänsä ole aloittajalle tarkoitettu, mutta kyllä rumakin mies voi saada vaikka minkälaisen naisen. Se on ihan itsestä kiinni. Jos on ruma ja sitten vielä tyhmä niin sille ei oiken sitten voi mitään.

Tsemiä!

T. Rumilus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi