Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen nainen on mielestäsi kauneimmillaan?

Vierailija
16.07.2016 |

Toivotaan muitakin kuin"17-vuotiaana"-vastauksia :D omasta mielestäni 20-25 v. Itse olen 27v. nainen.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, ehkä vielä 17

Sen jälkeen alkaa jyrkkä pudotus joka onneksi tasoittuu 

Vierailija
22/38 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16-17 -vuotiaana.

Kyse oli naisesta, ei teinitytöstä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika yksilöllistä. Minä olin kauneimmillani 30-35-vuotiaana. Nyt 40+ ikäisenä olen kauniimpi kuin mitä olin 20-vuotiaana. Teininä olin epävarma, mikä heijastui ulkonäköön, ja parikymppisenä näytin lähinnä joltain pojalta värjäämättömän siilitukkani ja meikittömän naamani sekä epänaisellisten vaatteiden kanssa.

Vierailija
24/38 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että oman ikäisinään. Lähes kaikissa naisissa on vähintään jotain kaunista. Hyvin harvassa ovat ne joissa ei ole, ja nekin johtuvat sitten jostain muusta kuin ulkonäöstä.

Omaan silmään viehätys eniten 30-55 vuotiaita, jos noin ulkonäöllisesti arvioidaan.

M40.

Vierailija
25/38 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin parhaimmillani 27-29v. En enää ihan lapsi, mutta vielä nuori ja hehkeä. Nyt 42v en oo mikään hirvitys edelleenkään, mutten ehkä enää ihan niin sutjakka ja virkeä kuin silloin. :)

Vierailija
26/38 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-35. Olen itse 29 ja tuntuu, että paljon kauniimpi kuin 10v sitten. Toki olen syönyt useamman vuoden terveellisesti ja treenannut, joten se kaunistuminen voi ihan johtua siitäkin että pidän itsestäni parempaa huolta.

Vierailija
27/38 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-25 -vuotiaana.

m39

Vierailija
28/38 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kultani on 24v joten vastaan 24.

Vaikka meillä onkin ikäeroa 31 vuotta viihdymme loistavasti yhdessä. Tavallaan suhteessamme yhdistyvät kokemus, kauneus ja viattomuus jännittävällä tavalla.

Tapasimme aikoinaan kirjaston lukusalissa jossa tavoittelimme samaa lehteä. Juteltiin ja huomattiin että meillä on paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Siirryttiin siitä läheiseen kahvilaan jossa istuttiin pari tuntia jutellen. Välillämme oli selkeä yhteys, se tuli heti selväksi. Vaihdettiin numeroita ja soiteltiin jo seuraavana päivänä. Sovittiin uusi tapaaminen luonani. Lopulta yksi asia johti toiseen ja päädyimme sänkyyn. Seksi oli alusta lähtien todella kiihkeää ja on sellaisena myös jatkunut.

Nykyisin ollaan kihloissa.

-Onnellinen mies 55

Satusetä on lukenut harlekiininsä

Vierailija
29/38 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt ovat kauneimmillaan 16 - 20 vuotiaina, mutta koska kysymys koski naisia, niin sitten 20 -23. Oikeasti luonnonkaunis nainen on usein sitä vanhuuteen asti. Kaunis elämänasenne myös vaikuttaa positiivisesti. Mutta hyvillä geeneillä voi sitruunakin hehkua yllättävän niin halutessaan. (olen siis mies)

Vierailija
30/38 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu piirteistä. Omassa ulkonäössä en ole huomannut mitään eroa ikävuosien 20-25 aikana enkä oikein vielä 28-vuotiaanakaan, mutta ehkä ilmeimmessä tulee helpommin juonne tuohon otsalle. Mulla imetykset teki tisseistä kauniimmat, joten periaatteessa jos olisin saanut lapset 30 jälkeen, olisin varmaan ollut tyytyväisin vartaloosi 30 eteenpäin. Mutta kauneus on mielestäni eri asia kuin seksuaalinen viehätysvoima heteromiehen silmissä, mikä laskee sitten ehkä joitain prosentteja vuosien saatossa ULKOISESTI. Toisaalta seksuaalinen viehätysvoimakaan ei ole vain ulkonäkö. Mä en sen takia ymmärrä näitä "nainen on kaunein 19-21 v koska miehet tutkitusti pitää nuoria naisia viehättävämmännäköisinä". Niin miehetkö sen määrää mikä on kaunista? Kai jos on esineeksi syntynyt. Omasta mielestä kaikkein kaunein on aina ollut oma äiti ja hän on nyt 57-vuotias.

Vierailija
31/38 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki naiset olette kauniita.

Jotkut Kiemungit ovat harvalukuisia poikkeuksia ja he tietävät itsekkin eivätkä kysele asiasta.

Vierailija
32/38 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolinen henkilö on kauneimmillaan 17-vuotiaana.

Vierailija
33/38 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta osaltani olen huomannut mieltymykseni muovautuvan sitä mukaan kun ikää tulee lisää.

APn esille nostama 17v oli ihanteeni joskus kun olin itse 12-16 -vuotias ja aikuistuttuani pitkään pidin hiukan alle kolmikymppisiä kaikkein parhaimman näköisinä. Nyt kun itselläni on ikää jo 46 vuotta, niin silkan ulkonäön puolesta tuntuu että naiset ovat parhaimmillaan siinä 32-33 vuotiaina.

Vierailija
34/38 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taisin olla kauneimmillani 32-33 v. Elämäntavat tosin vaikuttavat.

Vierailija
35/38 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iästä kiinni, vaan yksilöstä. Joku 17.v., joku 60v. Ja joku sen koko ajan. Kauneus on kokonaisvaltaista, ei mitään yksittäistä ihon sileyttä ja nuoruutta. Nuori voi olla tosi kaunis mutta itsevarmuus ja itsensä löytäminen ehkä kesken, mikä tuo särön kokonaisuuteen. Kauneus on älyä, itsearvostusta, lämpöistä hehkua, itsestä huolehtimista ja aikansa seuraamista, joka välittyy itsensä löytämisenä henkisesti ja fyysisesti.

Vierailija
36/38 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-12 vuotiaana

Vierailija
37/38 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40-50 mikäli normaalirunkoinen eikä ole viinin ja kaljanlitkijä.

Kiitos 🙂. Tuntuu juuri tuolta, että on vanhemmiten puhjennut kukkaan 😊

Vierailija
38/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä