Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö miehistä sanomaan yhtään päällepäin, minkälaisia he ovat sängyssä?

Vierailija
16.07.2016 |

Siskot, joilla runsaasti kokemusta, apuja kehiin! Jos etsisin miestä sänkyhommiin, niin en haluaiso tehdä amatöörin karkeita virheitä valinnassa ;) Ikää on (en siis ole 22), muttei paljon kokemusta. Haussa ihan perusmies, joka osaa kunnioittaa naistakin, muttei tarvii mikään kovin nöyrä palvelija olla.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisistahan tuo onneksi näkyy jo noin puolen kilometrin päähän. Sikäli hyvä juttu, että on helppo jättää ne onnettomat lahnat väliin. :)

No jaa, itse olen aika lahna ja miehet ei tunnu tätä tajuavan.

t. aseksuaali

Ever heard 'bout sarcasm?

Jaa. En sitten vissiin. Kannattaako mainita siis? Että on lahna. Jättäisitkö oikeasti väliin, jos tavaraa kuitenkin ois tarjolla? Jos samaan kauppaan kuuluu, että ei tartte nuolla tms. jos ei nappaa?

En ole tuo aikaisempi kommentoija, mutta itse ainakin jättäisin väliin, jos olisi jo valmiiksi tiedossa, että huonosti tarjoiltua tavara on tarjolla. Jos olisi täyden kympin kroppa, niin saattaisin _ehkä_ hairahtua, muuten jättäisin ihan satavarmasti väliin.

Okei. Ihan uteliaisuudesta ja ilman sarvia ja hampaita, minkälainen olet itse sängyssä?

Sen perusteella, mitä olen kuullut, niin ainakin huomattavasti keskimääräistä mielikuvitusrikkaampi. Olen harrastanut 20 vuotta aktiivisesti BDSM:ää, enkä jaksa enää näillä kilometreillä mitään iänikuisia tusinapirkkoja.

Missä yleensä ensikerran tapaat seksikumppanisi? Oletko mieluummin perinteisessä parisuhteessa vai vain panosuhteessa?

Heh, missä nyt ihmisiä ylipäätään tavataan?  Joskus baarissa, joskus jossain tapahtumissa, joskus jonkun kaverin kautta jne.

Kokemusta on sekä perinteisestä parisuhteesta että sessiosuhteista. Jonkun kanssa ensin mainittu toimii paremmin, jonkun toisen kanssa taas jälkimmäinen.

Vierailija
22/23 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen saattaa aavistaa kenen kanssa synkkaa ja kenen kanssa ei. Jos haluaa hyvää seksiä, kemian aistii. Se saattaa näkyä katseessa ja tuntua sähkönä teidän välillä.

No tietenkin jos on aikaa odotella tällaista kohtaamista. Mutta jos hakusessa lähinnä yhdenillan juttu, pelkkä seksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen saattaa aavistaa kenen kanssa synkkaa ja kenen kanssa ei. Jos haluaa hyvää seksiä, kemian aistii. Se saattaa näkyä katseessa ja tuntua sähkönä teidän välillä.

No tietenkin jos on aikaa odotella tällaista kohtaamista. Mutta jos hakusessa lähinnä yhdenillan juttu, pelkkä seksi.

Niin, sama pätee myös tässä... Jos pokaisin yhden illan viihdykkeen niin haluaisin yhtälailla aistia välillämme "jotakin", sillä se kertoo melko isoin todennäköisyyksin, että sängyssä natsaa. Niin epätoivoinen en ole koskaan, että lähtisin vaan kokeilemaan ilman mitään tuntumaa, aavistusta tai tunnetta. Itse en keksi mitään kaavaa tai teoriaa millä muulla tavalla tunnistaisin sopivan petikaverin. No, ehkä pikkuisen "pahat pojat" on ollut niitä parhaimpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä