Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etelä-Haaga vai Herttoniemenranta?

Vierailija
16.07.2016 |

Kumpi kivempi lapsettomalle?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sun työpaikka tai opiskelupaikka sijaitsee? Sitten tsekkaat reittioppaan ja sen mukaan valitset.

Vierailija
2/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sun työpaikka tai opiskelupaikka sijaitsee? Sitten tsekkaat reittioppaan ja sen mukaan valitset.

Molemmista on yhtä hyvät yhteydet. Lähinnä mietin sen kannalta kummassa olisi kivempi asua ja millasia paikkoja ovat luonteeltaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Haaga

Metro lopettaakulun puolilta öin, junalla pääset kotiin yölläkin

Vierailija
4/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunut molemmissa. Jos tykkää somaleista, niin molemmat hyviä. Herttoniemenrannan vuokratalopuoli somalien asuttama. Pikkuhuopalahden somalilähiö on puolestaan Etelä-Haagan vieressä.

Vierailija
5/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Haaga jos kaipaat tylsyyttä ympärillesi. Missään ei tapahdu ikinä mitään ja palvelut saa ettiä muualta. Jos tykkäät rauhasta, niin tänne. Itse haluan nopeasti pois.

Vierailija
6/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin katsomassa molemmista asuntoja ja ottaisin sitten sellaisen, joka miellyttää eniten ja isot remontit on tehty tai niiden puuttuminen näkyy hinnassa.

Itse olen asunut vuodesta 2003 alkaen Etelä-Haagassa ja tänä aikana olen tykännyt myös vaihtaa työpaikkoja. Parhaimmillaan työpaikka on ollut kävelymatkan päässä ja nytkin pääsen työpaikalle helposti joko bussilla tai ratikalla.

Vierailija
7/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Haaga mamuttuu hirveää vauhtia. Kannattaa miettiä haluaako sijoittaa sinne.

Vierailija
8/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Haaga jos kaipaat tylsyyttä ympärillesi. Missään ei tapahdu ikinä mitään ja palvelut saa ettiä muualta. Jos tykkäät rauhasta, niin tänne. Itse haluan nopeasti pois.

Oman asunnon ääreltä löytyy kauppa, kahvila ja useampia kiinalaisia tai pizzerioita. Ravintolapalvelut tosiaan saisivat olla paremmatkin. Lähin Alko on Munkkivuoressa.

Tylsyyttä harmittelin joskus itsekin. Sitten eräs kollega kertoi omasta asuinalueestaan, jossa oli jatkuvasti murtauduttu kellarikomeroon, töihin lähtiessä löytyi humalaisia nukkumassa rappukäytävässä ja kesäisin yöllä ei voinut pitää ikkunoita auki humalaisten meluamisen vuoksi. Sinänsä tylsyydessä on puolensakin.

Vierailija
9/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Haaga

Metro lopettaakulun puolilta öin, junalla pääset kotiin yölläkin

Mutta kyllähän yöbussit menevät?

Vierailija
10/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Haaga mamuttuu hirveää vauhtia. Kannattaa miettiä haluaako sijoittaa sinne.

Mitä aluetta tarkoitat?

Vierailija
11/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin E-Haagaa tätä on nähtävissä?

Vierailija
12/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä kuitenkin ole kohtalaisen kokoinen kauppa ja junalla pääsee stadiin nopeasti?

Vierailija
13/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Etelä-Haaga!! Asuin siellä sinkkuna ja todella viihdyin. Sopivasti keskustan ulkopuolella, mut ei liian kaukana. Hyvät liikenneyhteydet, keskuspuisto lähellä. Elegantti ja arvostettu.

Vierailija
14/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä nyt kyseessä kaksi yksittäistä asuntoa vai miksi aluerajaus/vertailu on noin outo?

Kummassakin alueessa on puolensa, molempia voisin harkita mutta kumpikaan ei olisi itselleni ykkösalue. Tärkeää on tietysti mikrosijainti kaupunginosan (ja talon) sisällä ja itselle tärkeisiin paikkoihin kulkevat helpot yhteydet. Ei pelkästään siis töihin, vaikka se toki tärkein onkin.

Vierailija
15/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aluetta tarkoitat?

Tuon kirjoittajasta en tiedä, mutta Itse olen asunut molemmissa, ja jos tykkää somaleista, niin molemmat on hyviä. Herttoniemenrannan vuokratalopuoli on somalien asuttama. Pikkuhuopalahden somalilähiö taas puolestaan sijaitsee Etelä-Haagan vieressä.

Vierailija
16/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks siellä ole alkoa???

Vierailija
17/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä nyt kyseessä kaksi yksittäistä asuntoa vai miksi aluerajaus/vertailu on noin outo?

Kummassakin alueessa on puolensa, molempia voisin harkita mutta kumpikaan ei olisi itselleni ykkösalue. Tärkeää on tietysti mikrosijainti kaupunginosan (ja talon) sisällä ja itselle tärkeisiin paikkoihin kulkevat helpot yhteydet. Ei pelkästään siis töihin, vaikka se toki tärkein onkin.

Lähinnä kiinnostaa minkälaisia kokemuksia ihmisillä on näillä alueilla asumisesta. Tietysti nuo sun mainitsemat seikat vaikuttavat vähintään yhtä paljon, mutta ainakin olisi jotain muuta kuin mielikuvia