Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nykyään enää rakastuta ihmiseen?

Vierailija
15.07.2016 |

Olen 35-vuotias kaunis, hyvävartaloinen ja terve nainen. Harrastan aktiivisesti urheilua. Olen vakituisessa hyväpalkkaisessa työssä. Laitan hyvää ja terveellistä ruokaa. Nautin kotona olemisesta ja pidän kodin siistinä ja viihtyisänä. Olen ihan perusälykäs ja mukavaa seuraa. Olen äärimmäisen yksiavioinen mutta rakastan seksiä sen yhden kanssa avoimin mielin. Mutta. Olen ollut naimisissa ja minulla on 10-vuotias lapsi. Siihen tyssää. Seksiseuraa olisi tarjolla yllinkyllin, tai ns. löyhiä suhteita jotka perustuvat seksiin. Eikö kukaan mies oikeasti näe sitä naista äitiyden takana?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa muuten hyvältä mutta ainakin itselleni on totaalinen turn-off jos naisella on aikaisempia suhteita tai lapsia. Mikä on tietysti väärin koska olen itsekin yh-äidin lapsi.

Vierailija
2/52 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei rakasta naista, mies rakastaa itseään ja kulliaan, ja sitä mitä nainen voi tehdä hänen ja hänen kullinsa hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, vähän tylsiä juttuja listasit. Eikö noi että käy töissä ja siivoaa ja muuta oo sellasta tylsää niinkun metailua. Mitä sun PÄÄSSÄ liikkuu, sun ajatukset ja tämmöset, niillähän sitä väliä on jos joku rakastuu.

Muuten kyllä komppaan että jotenkin raadollista tää meno nykyään

Vierailija
4/52 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö sinun naiseutesi äitiyden takaa???

Vierailija
5/52 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa muuten hyvältä mutta ainakin itselleni on totaalinen turn-off jos naisella on aikaisempia suhteita tai lapsia. Mikä on tietysti väärin koska olen itsekin yh-äidin lapsi.

Ei se enää tossa iässä pitäs haitata.

Vierailija
6/52 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa vältämättä ole lapsi se juttu, vaan nykyaika. Kyse on siitä, että kaikki suhaavat ihmissuhteissa samalla kaavalla kuin somessa: tarjontaa on paljon, eikä mihinkään erityisesti jaksaisi keskittyä, ei ainakaan mihinkään syvälliseen.

Vierailija
7/52 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin ainakin esitetään typeriä kysymyksiä. Kannattaa etsiä niitä syitä ihan ensin itsestäsi eikä mistään ihmeen "nykyisyydestä".

Vierailija
8/52 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan mies oikeasti näe sitä naista äitiyden takana?

Vaikka näkisi, niin se 10v on silti pois parisuhteelta. Mies ei saa missään vaiheessa olla ykkösprioriteettisi, eli tuntea että nainen todellakin rakastaa häntä. 

Vierailija
9/52 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Tässä asiassa ei ole merkitystä miten ihastuttava ja rakastettava olet. Haluan aloittaa suhteen mahdollisimman puhtaalta pöydältä ja siihen kuvioon lapsi ei sovi. Mieluummin olen vaikka loppuelämäni yksin.

Vierailija
10/52 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä, vähän tylsiä juttuja listasit. Eikö noi että käy töissä ja siivoaa ja muuta oo sellasta tylsää niinkun metailua. Mitä sun PÄÄSSÄ liikkuu, sun ajatukset ja tämmöset, niillähän sitä väliä on jos joku rakastuu.

Muuten kyllä komppaan että jotenkin raadollista tää meno nykyään

No en nyt kovin henkilökohtaisia juttuja alkanut listaamaan. Perusasioita. Toki mietin ja puhun muustakin kuin huushollaamisesta.

Ap

Vierailija
11/52 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et jo asiaa tiennyt niin: Nainen muuttuu äidiksi heti lasten tulon jälkeen. 

Sen jälkeen tärkein asia naisen elämässä on ne lapset. Ei miehet halua olla "talkkari" jonkun toisen perheessä.

Vierailija
12/52 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei rakasta naista, mies rakastaa itseään ja kulliaan, ja sitä mitä nainen voi tehdä hänen ja hänen kullinsa hyväksi.

Mies rakastaa naista, nainen lasta, lapsi koiraa.

Näin se oikeasti menee.

Jos naisella ei ole lapsia, hän rakastaa kenkiä ja laukkuja.

Vierailija
13/52 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan mies oikeasti näe sitä naista äitiyden takana?

Vaikka näkisi, niin se 10v on silti pois parisuhteelta. Mies ei saa missään vaiheessa olla ykkösprioriteettisi, eli tuntea että nainen todellakin rakastaa häntä. 

Tämä on kyllä niin totta :(

Vierailija
14/52 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyväpalkkaissessa työssä olevana vaatii aivan varmasti miehen olevan myös hyvätuloinen.

Yksinhuoltajana ja jo nuoruuden kauneutensa menettäneenä ei kannattaisi tavoitella niitä korkeimman markkina-arvon miehiä.

Tuskinpa ap noteeraisi mitenkään,  - tai ainakaan positiivisesti -  jos vaikkapa palstan kuuluisa "sossurotta" mies rakastuisi häneen tulisesti.

Vierailija
15/52 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viritykseni oli työtön mies. :) Itse koen kiinnostuvani itse ihmisestä enkä aineellisesta hyvästä hänen ympärillään.

Ap

Vierailija
16/52 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap hyväpalkkaissessa työssä olevana vaatii aivan varmasti miehen olevan myös hyvätuloinen.

Yksinhuoltajana ja jo nuoruuden kauneutensa menettäneenä ei kannattaisi tavoitella niitä korkeimman markkina-arvon miehiä.

Tuskinpa ap noteeraisi mitenkään,  - tai ainakaan positiivisesti -  jos vaikkapa palstan kuuluisa "sossurotta" mies rakastuisi häneen tulisesti.

Eikä tarvitse sossurotasta puhua edes, tietää suoraan ettei huonopalkkainen mieskään (alle 3k) kelpaisi.

Vierailija
17/52 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hankalaa jos on tarjolla "tuoretta lihaa" ilman lapsia. Toisen miehen lapsen kasvattaminen on monen miehen show-stopperi, mutta kyllä sellaisiakin varmasti on. Hyvät isäkandidaatit harvemmin pörrää missään ravintoloissa tai muutenkaan ovat tyrkyllä. Etsi hyviä puolisoehdokkaita lapsesi harrastusten kautta, tai jostain muualta, missä olisi yh-isä tai muuten sellainen kehityskykyinen yksilö, joka haluaa sitoutua. Sitoutumiskykyisyyden arviointi on vain pahuksen hankalaa. Itsellenikin on tullut nykyisin sellainen mielikuva, luettuani palstan ja lehtien juttuja, että aina kun nainen tekee aloitteen, on hänellä mielessä jokin muu kuin pysyvä suhde.

Vierailija
18/52 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen viritykseni oli työtön mies. :) Itse koen kiinnostuvani itse ihmisestä enkä aineellisesta hyvästä hänen ympärillään.

Ap

Niinkö?

Hmm. Mistä ammatista mies oli työtön, ja kuinka pitkään oli ollut työtön, virityksenne aikana?

Vierailija
19/52 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun uudet suhteet seksipainotteisia? Jos toinen osapuoli luuleekin, että kyse on vain seksistä?

Vierailija
20/52 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei lapsi olisi mikään ongelma jos muuten "synkkaa"... miksi olisi?

t:mies38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi