poikaystävän käytös mitä tehdä
Ajatukset on hieman sekaisin, mun poikaystävä saa mut uskomaan että mä olen vaikea, vaativa ja rajoittava. Tiedän itsekin että voin olla välillä vaikea, ihmissuhteissa vähän rankat kokemukset, jotka vaikuttavat, mutta omasta mielestäni en vaadi mitään erikoista.
Mies ei ole koskaan ollut mitenkään erityisen huoomioiva, sanookin aina että mikään söpöily ei ole hänen juttunsa. Läheisyyttä pääosin saa seksin aikana ja illalla sohvalla ja nukkumaan mennessä ottaa kainaloon. Muutoin hänen puoleltaan fyysinen huomioiminen on todella harvinaista. Joskus sanoo että tykkää, harvoin sanoo mitään positiivista kommenttia ulkonäöstä tai muuta. Kuulemma ei hänen mielestään tarvitse kertoa että tykkää koska se on itsestään selvää ja kehua ei voi ettei toisella nouse päähän o.O
Me ollaan oltu yhdessä reilu vuosi, sitä ennen meillä oli seksisuhde joka päätyi eroon ja pariin viikon päästä aloimme tapailla uudestaan. Aluksi kaikki oli hyvin ja itselläkin luottamus toimi. Sitten .... vajaa puoli vuotta seurustelun jälkeen kävi sattumalta ilmi, että hän oli ilmeisestikin vanhoille hoidoilleen ja tinder-tytöilleen valehdellut että on edelleen sinkku, oli vihjaillut seksistä ja puhunutkin siitä ja kaiken kukkuraksi yhden niiden kanssa oli harrastanut seksiä .... Kaiken tämän oli onnistunut tekemään multa salassa. Jotain aavistin kuitenkin olevan pielessä koska käyttäytymisessä tapahtui muutos.
Mä romahdin täysin. Hän oli pahoillaan itki ja lupasi että ei tule toistumaan. Yritti silloin saada mua siitä yli ja pikku hiljaa aloin parantua. Mun exä petti mua toistetusti, hän tietää sen ja tietää mitä se tekee mulle ... :/ sitten parin kuukauden päästä hän ilmoitti että ei pysty parisuhteeseen vaan haluaa olla vapaa tekemään mitä haluaa, mutta haluaa pitää mut myös eli tahtoo poly-suhteen, pettämistä luvalla kertomatta kuitenkaan siitä toiselle. Tuona aikana hän kohteli mua todella huonosti, jätti yksin mun kriisin kanssa, ei vastannut viesteihin jne. Sitten kun ymmärsi että en pysty tuollaiseen niin sitten hän halusikin olla mun kanssa vaan ja lupasi että olen ainoa.
jatkuu alla kommentissa ....
Kommentit (69)
Toihan on ihan mulkku ukko! Ei selvästikkään ole sitoutuvaa sorttia! Tahalleen satuttaa sua pettämällä vaikka tietää entisistä suhteistas... jätä hyvä ihminen tollanen PASKA omaan arvoonsa 😂 maailmassa on niin paljon parempaa tarjolla ettei kenenkään tarvii kestää tollasta!!
No, minusta teidän suhteenne kuulostaa tuhoon tuomitulta. Päätä sinä se, älä anna poikaystäväsi jättää sinua.
Poikaystäväsi toiminta ei kuulosta hyväksyttävältä ja sinä taas vaikutat siltä, ettet pysty luottamaan häneen ikinä, vaan vahdit ja tukehdutat häntä. Ihan aiheesta siis, hänen aiempi toimintansa ei juuri herätä luottamusta, mutta jos pommitat häntä tekstiviesteillä, vahdit hänen paikallaoloaan whatsappissa, kyselet, missä hän on ollut mihinkin asti jne, et kyllä anna hänelle tilaa hengittää ja herätät hänessä lähinnä ärtymystä ja raivoa.
Huom! Ymmärrän sinua oikein hyvin, uskon nimittäin että epäilet ihan aiheesta poikaystäväsi luotettavuutta, hän vaikuttaa todella kieroilevalta enkä usko että siitä muuksi muuttuu. Jos sinä annat hänelle tilaa, hän pettää sinua.
Eroa siis!
Anna poikakaverillesi vaihtoehdot, että joko laitetaan peli poikki tai sitten hän ei vikittele muita naisia. Voit antaa hänelle mahdollisuuden purkaa voimakasta viettiiän vaikka toisten miesten kanssa. Tuollaisen voimakkaan seksuaalivietin omaava kaveri kun todennäköisesti on bi, vaikkei sitä ehkä haluaisi tunnustaa. Ehkä sinun olisi helpompi hyväksyä jos hän touhuilisi vain toisten miesten kanssa?
Varmaan vispilän kauppaa sun poikaystävällä ja tällä naapurilla. Nauravat sun selkäs takana varmaankin. Kannattaa jättää tollanen mulkku! Hirveän kuuloinen ihminen tuo poikaystäväsi. Tuollainen mies ansaitsee kunnon näpäytyksen ja kannatan sitä , että jätät poikaystäväsi vikisemään perääsi.
maylo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sä edes haluat olla jonkun nilviäisen kanssa? Tuntuu et oot läheisriippuvainen.
Jaahas tämä palsta näyttää taas parhaimpiaan .... Kiitos kommentista, sulla myös tämä ihmisten tukeminen ja kannustaminen tuntuu olevan samoissa mittakaavoissa kun mun poikaystävällä. Mä olen oppinut että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin on parempi olla hiljaa :) sä voisit harjoitella tuota :D
Sullakaan ei ollut muuta hyvää sanottavaa poikaystävästäsi kuin et seksi hyvää ja silti luin aikamoisen eepoksen sun kirjoittamana. Harjoittele itse.
Vierailija kirjoitti:
maylo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sä edes haluat olla jonkun nilviäisen kanssa? Tuntuu et oot läheisriippuvainen.
Jaahas tämä palsta näyttää taas parhaimpiaan .... Kiitos kommentista, sulla myös tämä ihmisten tukeminen ja kannustaminen tuntuu olevan samoissa mittakaavoissa kun mun poikaystävällä. Mä olen oppinut että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin on parempi olla hiljaa :) sä voisit harjoitella tuota :D
Sullakaan ei ollut muuta hyvää sanottavaa poikaystävästäsi kuin et seksi hyvää ja silti luin aikamoisen eepoksen sun kirjoittamana. Harjoittele itse.
Paitsi että ap valitti siitä seksistäkin että ei ole hellyyttä. Taitaa tyttö huijata itseään. Ihmeen paljon paskaa ottaa niskaansa poikaystävältä ja sitten täällä tuli heti raja vastaan kun ei kuullut haluamaansa. Ihme tapaus.
No mä ainakin pidän itsestäänselvyytenä, että toimivassa parisuhteessa ei salailla asioita. Mun mielestä ei oo missään tapauksessa oikeutettua sanoo, että sun käytös olis jotenkin outoa tai vaatisit liikaa. Toisten tapaileminen parisuhteen aikana on sellane asia, joka romuttaa luottamuksen; ite en luottais toho jätkään sekuntiakaan, kun kerta on sitä mieltä, ettei tarvi sulle kertoo naispuoleisista ystävistään + toi tinder juttu yms yms.
Ap on kyllä säälittävä, nuolee varmaan paskatkin miehen perseestä. Mun kaveri on ihan samanlainen itkijä ja kynnysmatto. Sen mies on jopa lyönyt sitö mutta ei se mitään...