Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poikaystävän käytös mitä tehdä

maylo
15.07.2016 |

Ajatukset on hieman sekaisin, mun poikaystävä saa mut uskomaan että mä olen vaikea, vaativa ja rajoittava. Tiedän itsekin että voin olla välillä vaikea, ihmissuhteissa vähän rankat kokemukset, jotka vaikuttavat, mutta omasta mielestäni en vaadi mitään erikoista.

Mies ei ole koskaan ollut mitenkään erityisen huoomioiva, sanookin aina että mikään söpöily ei ole hänen juttunsa. Läheisyyttä pääosin saa seksin aikana ja illalla sohvalla ja nukkumaan mennessä ottaa kainaloon. Muutoin hänen puoleltaan fyysinen huomioiminen on todella harvinaista. Joskus sanoo että tykkää, harvoin sanoo mitään positiivista kommenttia ulkonäöstä tai muuta. Kuulemma ei hänen mielestään tarvitse kertoa että tykkää koska se on itsestään selvää ja kehua ei voi ettei toisella nouse päähän o.O

Me ollaan oltu yhdessä reilu vuosi, sitä ennen meillä oli seksisuhde joka päätyi eroon ja pariin viikon päästä aloimme tapailla uudestaan. Aluksi kaikki oli hyvin ja itselläkin luottamus toimi. Sitten .... vajaa puoli vuotta seurustelun jälkeen kävi sattumalta ilmi, että hän oli ilmeisestikin vanhoille hoidoilleen ja tinder-tytöilleen valehdellut että on edelleen sinkku, oli vihjaillut seksistä ja puhunutkin siitä ja kaiken kukkuraksi yhden niiden kanssa oli harrastanut seksiä .... Kaiken tämän oli onnistunut tekemään multa salassa. Jotain aavistin kuitenkin olevan pielessä koska käyttäytymisessä tapahtui muutos.

Mä romahdin täysin. Hän oli pahoillaan itki ja lupasi että ei tule toistumaan. Yritti silloin saada mua siitä yli ja pikku hiljaa aloin parantua. Mun exä petti mua toistetusti, hän tietää sen ja tietää mitä se tekee mulle ... :/ sitten parin kuukauden päästä hän ilmoitti että ei pysty parisuhteeseen vaan haluaa olla vapaa tekemään mitä haluaa, mutta haluaa pitää mut myös eli tahtoo poly-suhteen, pettämistä luvalla kertomatta kuitenkaan siitä toiselle. Tuona aikana hän kohteli mua todella huonosti, jätti yksin mun kriisin kanssa, ei vastannut viesteihin jne. Sitten kun ymmärsi että en pysty tuollaiseen niin sitten hän halusikin olla mun kanssa vaan ja lupasi että olen ainoa.

jatkuu alla kommentissa ....

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täysjärkinen nainen ei katselisi tuollaista käytöstä mieheltään... Oot säälittävä kun roikut tollasessa ihmisessa, vähän jotain itsekunnioitusta!! Ja varmasti pettää sua uudestaankin, kun kerran näytät antavan kaiken paskan anteeksi sormia napsauttamalla.

Vierailija
22/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en katsois päivääkään tuollaista käytöstä mieheltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala mies, joka kohtelee sua todella huonosti. Tuo ei ole normaali parisuhde, eikä miehen missään nimessä tule kohdella naista tuolla tavoin. En katselisi tuollaista hetkeäkään. Tässä huomaa, miten normaalin rajat hämärtyvät, kun joutuu pitkään väärinkohdelluksi. Kaltoinkohtelija saa uhrinsa luulemaan syyn olevan hänessä ja voi näin jatkaa toimintaansa. Hän on huomannut, että sinä olet luonteeltasi läheisriippuvainen (kyllä!) ja sinua voi kohdella miten vain ilman seuraamuksia.

Vierailija
24/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein. Et ole outo. Päinvastoin, olet normaali kun toivot arvostavaa kohtelua ja rakastavaa käytöstä. 

Poikaystäväsi kohtelee sinua todella ala-arvoisesti ja sekoittaa tahallaan päätäsi sanomalla, että olet outo.

Kivoja asioita ja mahtavaa seksiä voi olla ihanan, kivan, sinua arvostavan ja sanansa mittaisen miehen kanssa. Jätä todella huonosti ja väärin käyttäytyvä poikkiksesi (joka ei ole sinun arvoisesi) ja käytä aikasi sellaiseen elämään sinkkuna, että sinulla on tilaa tavata oikea poikakaveri, mukava, ihana ja sexy tyyppi.

Kun jätät pääasiassa pahaa mieltä tuottavan suhteen, keskityt arvostamaan itseäsi, etsimään hyvää elämää, varmasti jossain vaiheessa löytämään hienon tyypin bonuksena saat myös paremman itsetunnon. Tulet vielä iloitsemaan siitä, että jaksat ja uskallat tehdä itsellesi ainoan oikean päätöksen. Kun arvostat itseäsi, muutkin herkemmin arvostavat sinua. Älä anna toisen ihmisen murentaa sinua. Ei muuta kuin uutta kohti!

Vierailija
25/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sallittua, mutta miksi ihmeessä SINÄ tuhlaat aikaasi mokoman kanssa? Tiedäthän, että suhteisiin sitoutuminen on vapaaehtoista, molemmin puolin. En minä sitä tarkoita, että minä hyväksyisin omalta kumppaniltani tuollaista. Hän saisi jatkaa vapaasti seikkailujaan, mikäpä minä olisin sitä estämään. Minä päättäisin vain sen, että hän olisi minulle ex.

Sinulla on samat oikeudet kuin poikaystävälläsi. Kun jonain kauniina päivänä kohdallesi sattuu mies, joka arvostaa, kunnoittaa ja rakastaa sinua ja on muutenkin " se oikea", sinulla ei ole mitään velvoitteita nykyistäsi kohtaan.

Vierailija
26/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla hankala tapaus.

Tollasta vuodatusta kukaan jaksa kuunnella.

Vierailija
27/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako olla suhteessa mikä aiheuttaa enemmän pahaa mieltä kuin hyvää?

Mutta kun se poikkis maksaa vuokran, miten ap selviäisi taloudellisesti ihan yksinään?

Vierailija
28/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä mikä on muiden mielestä normaalia ei ole sinänsä väliä. Jos joku sulle tärkeä ihminen (esim. siskosi tai paras ystäväsi) olis kirjoittanut tuon tekstin tai muuten kertoisi sulle voivansa noin huonosti, niin mitä sanoisit hänelle?

Jos nyt kuitenkin otetaan se "normaali" kuvaan mukaan, niin eihän tossa ole mitään normaalia. Luulen, että olet voinut suhteessanne huonosti sen verran pitkään, että suhteellisuudentaju on kadonnut. Ja jos päädytte eroon, niin mieti ajan kanssa, miksi olet hyväksynyt tuollaista kohtelua ettet lähde samanlaiseen leikkiin enää uudelleen.

Vierailija
29/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat läheisriippuvaiselta, ja se on paikallaan sanoa että osaisit peilata suhtautumistasi mieheen. Jos haluat kontrolloidusti vain tietynlaisia vastauksia, saat vastata itse itsellesi.

Puhtaasti sairas tuo teidän suhde. Ei polysuhteidenkaan kuulu toimia noin. Sinua vain käytetään hyväksi.

Vierailija
30/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Se ei ole sunpoikaystävä (ei sun=pannee muita) (ystävä=kohtelee huonosti) joten voisimme väärinymmärrysten varalle keksiä oaremman termin. Ehdotan sikaa tai kusipäätä.

2. Vain suhteessa olevat ihmiset määrittelevät, mikä on sallittua. Suhteessa molempien osapuolten pitäisi tulla huomioiduksi ja voida hyvin, vaikka joitakin myönnytyksiä kenties joudutaan tekemään (tämäkin tasapuolisesti, ei niin että vain toinen joustaa) ja molempien tulisi kohdella puolisoaan kunnioituksella. Tämäkään ei teillä toteudu.

Vierailija
31/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä on poikaystäväsi ikä?

Vierailija
32/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikä on poikaystäväsi ikä?

25.

Vierailija
33/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttöparkaa, jos tämä ei ole provo.

Tiedätkö, että itseään kunnioittava nainen lopettaisi todennäköisesti suhteen jo pelkästään siksi, jos ei saa hellyyttä muuten kuin seksin aikana, ja toinen sanoo, että söpöily ei kulu hänen luonteeseensa. jos toinen tarvitsee hellyyttä enemmän, niin sitten sitä harjoitellaan antamaan , jos rakastaa ja välittää puolisostaan. Lisäksi jos tuohon liittyy se, että ei saa ollenkaan kehuja tai hyväksyntää, niin miten mies muka osoittaa välittämisensä?

sitten toiseen asiaan: mies ( tai oikeammin vätys) kohtelee sinua erittäin huonosti. todennäköisesti hän kohtelee myös niitä toisi naisia samalla tavalla: ei kerro heille, että tapailee ties kuinka monta samaan aikaan. Voi jopa lupailla jollekulle avioliittoa ja lapsia.  Tuo että syyttää sinua hankalaksi ja vaikeaksi on ihan perinteisen pettäjänarsistin puuhaa: tästä on todisteena se, että olet jo mennyt niin pitkälle kouluun, että et tiedosta niitä oikean suhteen rajoja. Kohta alkaa todennäköisesti sinun syyllistämisesi siitä, että hän käyttäytyy siten kuin käyttäytyy, koska sinä olet niin vaikea yms. 

Jo tuo, mitä hän on tehnyt ja mitä tekee, täyttää henkisen väkivallan merkkejä.

Onko sinulla ystävää, siskoa, veljeä, äitiä?  Lähde sieltä kotoanne, kerro millaisessa suhteessa olet ollut läheisellesi. Ennen kuin kerrot lähtemisestäsi miehelle, niin varmuuden vuoksi vie puhelimesi, tietokoneesi, korusi, opiskelutarvikkeesi,työtavarasi, asiakaslistasi  pankkipaperisi, passisi yms. sukulaisesi/ystäväsi hoiteisiin. pikkuhiljaa. Vaikka mies ei ole näyttänyt kertomasi mukaan, että voisi tuhota sinulle tärkeitä asioista, niin todennäköisyys sille, että näin tapahtuu on suuri. ( En siis tarkoita, että välttämättä aiheuttaisi hallaa noille tavaroille, mutta tilastollinen pelko tuossa tulee.)

hanki itsellesi myös terapia-apua. Olen seurannut, kun ystäväni, järkevä, koulutettu, varaskas, ystäväni pyrkii irti samankaltaisesta suhteesta kuin sinulla on. Se ei ole helppoa. Ne itsensä syyllistämiskuviot ovat jo niin syvällä ystäväni päässä, että syyttää itseään ihan kaikesta, vaikka järjellisesti ajateltuna, on fiksu ja filmaattinen, ystävällinen yms. henkilö.

Vierailija
34/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

maylo kirjoitti:

KYSYMYS : 

Tähän hain vastausta, onko mun poikaystävän käytös teistä SALLITTUA. Normaalia, hyväksyisitkö itse ? Siihen halusin vastauksen (oli ehkä hieman sekava viesti kun avasin taustoja). Koska nyt hän yrittää selittää etä mä olen vaatimuksieni kanssa outo. Olenko ? Jos vaadin avoimuutta ja rehellisyyttä ja ei meillä ei ole ollut nyt poly-suhde vaan ihan parisuhde.

Ei tuollainen käytös ole sallittua. Ja en hyväksyisi tuollaista touhua. Entinen naisystäväni (asuimme yhdessä) kulki jatkuvasti exänsä luona, oli yötäkin siellä ja siivosi ja tiskasi myös siellä. En tykännyt tuosta touhusta ja kun sanoin siitä, olinkin hullu ja rajoitin hänen elämäänsä, kuulemma ihan normaalia olla jatkuvasti yökylässä ym. exän luona. Erohan siitä tuli, oli valtava helpotus. Erosta on yli vuosi ja sen jälkeen ei ole parisuhteet kiinnostaneet. AP, eroa tuosta äijästä oikeasti, ihan oman mielenterveytesi vuoksi. Elämänlaatusi paranee myös. M34

Vierailija
35/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se on puoleen yöhön saakka ties missä jonkun naisystävän kanssa, ei oo normaalia.

Mee kattoon mitä ne tekee.

Jos on vain ystävä, se vois menetellä just ja just.

Mutta eikö sun pitäis olla ykkösenä?

Jos sillä on sivusuhde?

Vierailija
36/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin vittumainen vastaus ap:lta tuolla ekalla sivulla että minä jätän suosiolla tämän ketjun tyytyväisenä siihen että ap:n "poikaystävä" tietää miten tollassia k*sipäitä kohdellaan!

Vierailija
37/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kun joitain vastauksia lukee niin tulee kyllä tunne että oma elämä on aika hyvä. Ihmisten ilkeily on kyllä tässä maailmassa surullista kyllä aika jokapäiväistä ja jokaiselle sallittu oikeus jos katsoo tätä palstaa. Itselle on ainakin tärkeää kohdella toisia hyvin ja odotan sitä myös muilta. En nyt tiedä oliko tuo AP:n kommentti mitenkään kusipäinen. Vaikeassa tilanteessa olet. Mutta kuten sanoit, niin taidat jo tietää kuinka tulisi toimia. Voimia irtaantumiseen. Ansaitset parempaa! 

Vierailija
38/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi ollut tosissas. Siis minkä ihmeen takia tuhlaat aikaas tollaseen mulkvistiin? Ei todellakaan ole reilua, mies kohtelee sua kun paskaa. Sulla on ihan normaalit toiveet suhteesta ja Jos ei edes tollasia perusasioita voi toteuttaa ni jossain on pahasti vialla. Jätä se ja vähän äkkiä ja kunnioita itseäsi. Ei kenenkään tarvitse sietää tollasta. Hienosti saanu kyl sua manipuloitua ja syyllistettyä. Mut ainut kusipää tässä on se mies. Ansaitset ja saat parempaa. Älä usko krokotiilin kyyneleitä, kaikki osaa puhua ja näytellä Mut sit kun pitäisi näyttää lupaamansa teoilla ni se onkin jo vaikeampaa. Jätä se ja etsi parempi mies.

Vierailija
39/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala mies, joka kohtelee sua todella huonosti. Tuo ei ole normaali parisuhde, eikä miehen missään nimessä tule kohdella naista tuolla tavoin. En katselisi tuollaista hetkeäkään. Tässä huomaa, miten normaalin rajat hämärtyvät, kun joutuu pitkään väärinkohdelluksi. Kaltoinkohtelija saa uhrinsa luulemaan syyn olevan hänessä ja voi näin jatkaa toimintaansa. Hän on huomannut, että sinä olet luonteeltasi läheisriippuvainen (kyllä!) ja sinua voi kohdella miten vain ilman seuraamuksia.

Komppaan tätä kirjoitusta. Mies käyttää hyväkseen tilannetta, kun näkee, että sinua voi kohdella huonosti. Syyllistää sinua, vaikka tekee itse totaalisen väärin. Asutteko yhdessä? Jos, niin oma kämppä hakuun ja vanhemmille/ystäville turvaan. Omat kamat pystyt siirtämään sillä viikolla, jolla ette näe. Jos sinulla oma asunto, lukon vaihto! Ja sitten ilmoitat, että tämä oli tässä, etkä usko mitään mitä mies sen jälkeen puhuu.

Vierailija
40/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää tuollaiseen :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän