Mihin kohtaan maksimekon kuuluu yltää?
Ostin elämäni ekan maksimekon, ja koska olen vain 158cm pitkä, mekko laahaa kymmenen senttiä pitkin maata. Mihin kohtaan lyhennän sen? Nilkkapituiseksi?
Kommentit (9)
Mä en edes viitsi vaivautua ostamaan maksimekkoa koska kaikki mitä olen sovittanut on vähintään 15cm liian pitkiä ja ompelutaidot nolla.
T.165cm
Vaikea sanoa kun kaikki mitä yritän lukea niin muuttuu pääsy kielletyksi. Just yritin lukea mustikka-avausta niin en saanut.
En tiedä, mutta vituttaa kun kaikki kasmekot ja rakennekynnet saa olla etuseinällä. Kiakki päivän pääuutiseen liittyvä poistetaan. ikään kuin koko asiaa ei sitten olisi tapahtunutkaan.
Anteeksi, että sotken tämän ketjun. Mutta testaan: FIXIT
Kaksi viestiäni on poistettu ja niissä ei lukenut mitään muuta kuin FIXIT. Vai poliittisesti sitoutumaton palsta, joopajoo :D
Niin ja se maksimekko. Eikös sen nilkkoihin kuuluisi olla. Niin, että kenkä näkyy kun otat askeleen. Itse en voi niitä käyttää, koska vartalon mukaan koko oli M/L ja pituus riittää ehkä XS:ään. Pitäisi aina lyhentää 15cm, mutta tiedän etten koskaan saisi aikaiseksi.
Nilkkoihin asti?
Olen raskaana niin kerrankin maximekot ovat sopivia (kunhan miehustan leikkaus toimii). Vatsa nostaa mekkoa sopivasti :)
Laita nilkkapituiseksi ja allekirjoita rajat kiinni sekä fixit.
http://www.closetfulofclothes.com/wp-content/uploads/2015/06/maxi-skirt…
Maahan kuitenkaan laahaamatta sitä.
Maxit ja fixit.
Tarkoitaan siis, että fiksaa maksi sopivaksi. Sitähän on sitä sellaista silitettävää nauhaa, millä voi myös hoitaa lyhentämisen. En sitten tiedä kestääkö pesussa.
Katso niitten mainoskuvista, mihin asti mekot yltää malleilla. :)