Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poikaystävän käytös mitä tehdä

maylo
15.07.2016 |

Ajatukset on hieman sekaisin, mun poikaystävä saa mut uskomaan että mä olen vaikea, vaativa ja rajoittava. Tiedän itsekin että voin olla välillä vaikea, ihmissuhteissa vähän rankat kokemukset, jotka vaikuttavat, mutta omasta mielestäni en vaadi mitään erikoista.

Mies ei ole koskaan ollut mitenkään erityisen huoomioiva, sanookin aina että mikään söpöily ei ole hänen juttunsa. Läheisyyttä pääosin saa seksin aikana ja illalla sohvalla ja nukkumaan mennessä ottaa kainaloon. Muutoin hänen puoleltaan fyysinen huomioiminen on todella harvinaista. Joskus sanoo että tykkää, harvoin sanoo mitään positiivista kommenttia ulkonäöstä tai muuta. Kuulemma ei hänen mielestään tarvitse kertoa että tykkää koska se on itsestään selvää ja kehua ei voi ettei toisella nouse päähän o.O

Me ollaan oltu yhdessä reilu vuosi, sitä ennen meillä oli seksisuhde joka päätyi eroon ja pariin viikon päästä aloimme tapailla uudestaan. Aluksi kaikki oli hyvin ja itselläkin luottamus toimi. Sitten .... vajaa puoli vuotta seurustelun jälkeen kävi sattumalta ilmi, että hän oli ilmeisestikin vanhoille hoidoilleen ja tinder-tytöilleen valehdellut että on edelleen sinkku, oli vihjaillut seksistä ja puhunutkin siitä ja kaiken kukkuraksi yhden niiden kanssa oli harrastanut seksiä .... Kaiken tämän oli onnistunut tekemään multa salassa. Jotain aavistin kuitenkin olevan pielessä koska käyttäytymisessä tapahtui muutos.

Mä romahdin täysin. Hän oli pahoillaan itki ja lupasi että ei tule toistumaan. Yritti silloin saada mua siitä yli ja pikku hiljaa aloin parantua. Mun exä petti mua toistetusti, hän tietää sen ja tietää mitä se tekee mulle ... :/ sitten parin kuukauden päästä hän ilmoitti että ei pysty parisuhteeseen vaan haluaa olla vapaa tekemään mitä haluaa, mutta haluaa pitää mut myös eli tahtoo poly-suhteen, pettämistä luvalla kertomatta kuitenkaan siitä toiselle. Tuona aikana hän kohteli mua todella huonosti, jätti yksin mun kriisin kanssa, ei vastannut viesteihin jne. Sitten kun ymmärsi että en pysty tuollaiseen niin sitten hän halusikin olla mun kanssa vaan ja lupasi että olen ainoa.

jatkuu alla kommentissa ....

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap  jatkaa

Mutta tämä kaikki oli jättänyt jälkensä. Luottaminen oli tosi vaikeaa. Eteenpäin kuitenkin mentiin. Kunnes nyt tänä vuonna tuli hänellä työstressi. Seksi väheni huomattavasti, mun huomioiminen (se vähäkin). Hän saattoio olla kiukkuinen mulle, tiuskia. Viestit vähenivät. Kun ei nähty, hän oli enemmän whatsappissa ja väitti että ne ovat työasioita. Mulle ei kuitenkaan aina ole ollut aikaa vastata (tässä on selkeä muutos aiempaan). 

Hän tapailee naisystäviä, joita en ole tavannut, viesteilee heidän kanssaan kun ei nähdä. Osa näistä on tullut vasta meidän parisuhteen aikana. Hänen mielestään hänen ei tarvitse kertoa minulle mitään menoistaan, tapaamisistaan tai viesteilyistään. Kun kerroin miltä se tuntuu, hän suuttui. Työasioista ei kerro, saattaa suuttua ja kysyä että mitä mä tenttaan. 

Meillä on tilanne että tavataan vain joka toinen viikko ja se viikko ollaan tiiviisti yhdessä, viikot jotka ollaan erillään on todella vaikeita :/ lisäksi saan kuulla häneltä läksytystä mun peloista ja asioista ei voida keskustellu. Nykyään hän saattaa kertoa jälkikäteen että on tavannut jonkun naisystävän. Ei aina. Nyt uutena kuvioon on astunut naapuri kenen kanssa hän whatsappailee ahkeraan ja on sopinut tapaamisia koirien kanssa. Eilen änkesin mukaan koirapuistoon mutta jouduin lähteään aiemmin. Mies sanoi etteivät ole pitkään ja lupasi että kuullaan vielä illalla. Lähdin itse klo 21 pois. Mitään ei kuulunut. Klo 23 laitoin viestin että aika myöhään menee. Klo 24 laitoin viestin että mulla on aika paha mieli että kiva katoaminen. Tuosta puolen tunnin päästä tuli viesti, että käytiin vielä xxx paikassa ja tulin just kotiin, öitä. Tätä toista naista sitten kierrätti katsomassa työmaitaan keskellä yötä vaikka mulle ei jaa työasioitaan.

Soitin viestin saamisen jälkeen. Olin järkyttynyt, kysyin mitä on tapahtunut. Hän ei siis koko aikana laittanut mulle viestiä missä on ja että ei mennytkään kotiin. Mä olin kuulemma taas rajoittava ja hän ei jaksa enää mun vaikeilua, kun mikään ei kelpaa, olisi kuulemma pitänyt jättää kertomatta.

Mielestäni hän ei toiminut oikein. Mä odotin viestiä että kuulen hänestä jotakin kuten hän oli luvannut .... sen sijaan hän ajateluttaa toista naista ympäriinsä. Mun sydämeen sattuu.

Pieninä juttuina päälle, eilen piti nähdä puoli kasi, laittoi viestin että nähdään varttia myöhemmin. Olin paikalla kuitenkin jo puoli kasin jälkeen ja laitoin viestin kun huomasin että oli whatsappissa että ? Sanoikin että ei ole vielä edes lähtenyt ! Tuli siis sen toisen naisen kanssa myöhässä ja mä olin odottanut puoli tuntia .... Jos mä olen myöhäss' kaksi minuuttia, niin hän raivoaa että lähtee.

Olenko mä hullu ? Vai kohdellaanko mua oikeasti väärin ? Mä olen loppu. Saan ahdistuskohtauksia. Tähän ei saa edes kirjoitettua kaikkea mitä meillä on. Koskaan ei sano kauniiksi, kehu, osoita läheisyyttä tai huomiota. Olen kuitenkin tavannut hänen sukulaisiaan. Yöllä kun puhuttiin niin hän toi taas ilmi että hänen toiminnassaan ei ole mitään väärää, vaan kaikki vika on mussa :/ Joten olenko mä sekaisin ? Onko väärin että mun mielestä poikaystävän pitää priorisoida tyttöystävä ? Että pitää kertoa jos tapaa jonkun, erityisesti jos on nainen. Että mulle vieraiden naisten kanssa ei ole soveliasta chättäillä. Jos on myöhässä niin siitä kerrotaan. Että toiselle pitäisi osoittaa positiivista huomiota ja sanoa kivoja asioita ikävien tai huomiotta jättämisen sijaan....

Seksi on loistavaa. Me ollaan tehty paljon kivoja asioita yhdessä ja tykätään muuten samoista jutuista. Mä en vaan enää tiedä mitä mä teen mikä on totta ja mikä ei. Voin henkisesti todella huonosti :(

Vierailija
2/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä edes haluat olla jonkun nilviäisen kanssa? Tuntuu et oot läheisriippuvainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten vaan irti tuosta kuviosta. Etsit itselles miehen joka haluaa ihan vaan sinut, kun kerran olet sen luontoi en ihminen ettet poly-suhteeseen sovi. Ei siinä ole mitään hävettävää. Itse asetat ne rajat, miten sinua kohdellaan. Seuraavassa suhteessa vaadit uskollisuutta, ja jos ei toteudu, äijä laakista pihalle.

Vierailija
4/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voit henkisesti huonosti, niin lopeta suhde. Hyvä seksi eli hetken nautinto ei kai korvaa pahaa mieltä ja oloa?

Vierailija
5/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks sä edes haluat olla jonkun nilviäisen kanssa? Tuntuu et oot läheisriippuvainen.

Jaahas tämä palsta näyttää taas parhaimpiaan .... Kiitos kommentista, sulla myös tämä ihmisten tukeminen ja kannustaminen tuntuu olevan samoissa mittakaavoissa kun mun poikaystävällä. Mä olen oppinut että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin on parempi olla hiljaa :) sä voisit harjoitella tuota :D 

Vierailija
6/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi on perseestä. Jätä moinen ku*ipää. Opettele myös itsekunnioitusta.

Vierailija
7/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tuollainen paskiainen. Oikeesti.  arvosta itseäsi sen verran.

Vierailija
8/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYSYMYS : 

Tähän hain vastausta, onko mun poikaystävän käytös teistä SALLITTUA. Normaalia, hyväksyisitkö itse ? Siihen halusin vastauksen (oli ehkä hieman sekava viesti kun avasin taustoja). Koska nyt hän yrittää selittää etä mä olen vaatimuksieni kanssa outo. Olenko ? Jos vaadin avoimuutta ja rehellisyyttä ja ei meillä ei ole ollut nyt poly-suhde vaan ihan parisuhde.

Vierailija
9/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

maylo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas tämä palsta näyttää taas parhaimpiaan .... Kiitos kommentista, sulla myös tämä ihmisten tukeminen ja kannustaminen tuntuu olevan samoissa mittakaavoissa kun mun poikaystävällä. Mä olen oppinut että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin on parempi olla hiljaa :) sä voisit harjoitella tuota :D 

Itse kysyt neuvoja 😂

Itse dissaat poikaystävääs ja kun kysyn miksi oot tuollaisen nilviäisen kanssa , menee heti tunteisiin. Just just.

Sulla vaan on läheisriippuvaisen ihmisen piirteitä. Ja sun vastauksen jälkeen, en yhtään ihmettele poikaystäväsi käytöstä. Taitaa olla peiliin katsomisen paikka, sinulla!

Vierailija
10/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Ei mulla muuta

Vierailija
11/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta siltä, että poikaystävä välittää sinusta, kun tuolla tavalla kohtelee. Älä alistu tuollaseen suhteeseen.

Vierailija
12/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava mies. Ei arvosta sinua. Sinuna en pitäisi mitään yhteyttä, katoaisin ja kun/jos alkaisi kyselemään perään, kertoisin ehdot: sinä ansaitset kumppanin kohtelun, piste. Sitten äijällä olisi vielä yksi mahdollisuus parantaa tapansa. Tai eroaisin suoraan. Voin kyllä kristallipallolla sinulle kertoa, että molemmat tavat johtavat kyllä eroon, mutta toinen vasta myöhemmin. Kuinka moni pitkä, onnistunut suhde on alkanut kuten teillä? 

Vierailija
13/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

maylo kirjoitti:

KYSYMYS : 

Tähän hain vastausta, onko mun poikaystävän käytös teistä SALLITTUA. Normaalia, hyväksyisitkö itse ? Siihen halusin vastauksen (oli ehkä hieman sekava viesti kun avasin taustoja). Koska nyt hän yrittää selittää etä mä olen vaatimuksieni kanssa outo. Olenko ? Jos vaadin avoimuutta ja rehellisyyttä ja ei meillä ei ole ollut nyt poly-suhde vaan ihan parisuhde.

Sun poikaystäväs on mul**u ja käytös sen mukaista. Mutta turha sun sen kanssa on jänkätä ja koittaa selittää näkemystäsi. Tyyppi ei arvosta sua, vaan on itsekeskeinen ja manipuloi sua mennen tullen. Nää on niin nähty. Anna olla, heivaa poikkis mäkeen. Et tee mitään moisella nilviäisellä (hyvä termi, kiitos aiemmalle kommentoijalle).

Joko kelpaa vastaus?

Vierailija
14/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maylo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kysyt neuvoja 😂

Itse dissaat poikaystävääs ja kun kysyn miksi oot tuollaisen nilviäisen kanssa , menee heti tunteisiin. Just just.

Sulla vaan on läheisriippuvaisen ihmisen piirteitä. Ja sun vastauksen jälkeen, en yhtään ihmettele poikaystäväsi käytöstä. Taitaa olla peiliin katsomisen paikka, sinulla!

En pyytänyt luonneanalyysia (unohdin että tällä palstalla se yleensä annetaan automaattisesti) minusta vaan kysyin toimiiko poikaystäväni oikein :) Kiitos kuitenkin viestistäsi ja vastauksestasi, hyvin monen ihmisen olisi hyvä katsoa välillä peiliin ja miettiä elämäänsä :)

Vierailija
15/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

maylo kirjoitti:

KYSYMYS : 

Ei ole sallittua, en hyväksyisi, et ole outo. Sanoit, että olette olleet yhdessä vain reilu vuoden. Ja nyt on jo tuollaista. Toki se seurustelua edeltävä panosuhde vaikuttaa, ettei eka vuosi ole pelkkää huumaa ja hullaantumista enää. Mutta silti mielestäni ei voi pidemmän päälle tuollainen suhde toimia, jos alkuvaiheessa (minulle n. vuosi seurustelua on alkuvaihetta, mutta monelle tuntuu olevan jo ihan loppuvaihetta...) menee jo noin huonosti.

Vierailija
16/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettää kerran, pettää toistekin. 99% tapauksissa näin käy. Toki tuohon 1% kuuluvat sitten ne, jotka "kokeilivat" ja kokevat hirveitä omantunnontuskia ja eivät vain ole pettäjätyyppiä ja ne, jotka ovat huumattuina pettäneet.

Kuulostaa siltä, että poikaystäväsi on hyvin hyvin kaukana tuosta 1%:sta.

Vierailija
17/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako olla suhteessa mikä aiheuttaa enemmän pahaa mieltä kuin hyvää?

Vierailija
18/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista kommenteista, ne vahvistaa sen minkä tiedänkin jo ....

Vierailija
19/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet outo jos av:lta pitää tulla hakemaan vastauksia. TEIDÄN parisuhteesta. Hiukka vaikea se on meidän sanoa kun tarinasta vaan sun puoli ja poikkis haukuttu pystyyn. Eikö itsellä kellot soi, että jos poikaystävä on noin paska, miks oot sen kans? Maso tai läheisriippuvainen tosiaan taidat olla..

Vierailija
20/69 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

maylo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toki tuon kirjoittaja olisi voinut asian aavistuksen verran nätimminkin ilmaista, mutta totuushan tuo on. Jätkä kohtelee sinua kuin paskaa, luultavasti pettää ihan nenäsi edessä, koko homma ei kuulosta ollenkaan seurustelulta jne... ja mitä teet sinä, pysyt suhteessa ja itket miehen perään, se valitettavasti kuulostaa aika läheisriippuvaiselta, kun nyt ilmeisesti olet kaikkesi yrittänyt ja mikään ei muutu ja silti roikut kynsin ja hampain yhtenä turhana osana miehen elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä