Voisin ottaa lasin viiniä loman alkamisen kunniaksi mutta
Sitten mietin että menen aamulla salille. Vaikuttaakohan se treeniin? En halua pilata treeniä.
Kommentit (20)
Älä pilaa hyvää känniä salilla notkumiseen.
Ei kai lasillinen mitään pilaa. Pullollinen tietysti..
Ai kauheeta.Loma, rentoutuminen alkaa niin miks pitäis myrkkyä imeä itseensä.
Terveenä en voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Älä pilaa hyvää känniä salilla notkumiseen.
Nimenomaan! Asiat tärkeysjärjestykseen. Kesäloma alkaa vain kerran vuodessa.
Riippuu kuinka iso lasi, ja kaadatko piripintaan. Pieni määrä viiniä tuskin vaikuttaa mihinkään.
Otin pitkästä aikaa puoli lasia valkkaria ruuan kanssa, ei ollut sen väärti. Inhottavasti sydän alkoi jumputtamaan.
Ei hyvää päivää. Itse juon pullon kirkasta tänään.
Mitä kunniaa siinä alkoholin juomisessa on?
Kun loma alkoi, päätin viettää sen ihan eri tavalla kuin arjen.
Eli en aio ottaa alkoholia yhtään.
Hyviä unia ja ulkoilua tilalle.
Mitä mitalia ja sädekehää olet hakemassa tuolla salillakäymis ilmoituksellasi?
En taida avata pulloa kun tulisi vaan lasillinen juotua. Säästyy siis johonkin toiseen kohtaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Itse treenaan paljon ja yksikin annos alkoholia illalla tekee sen että aamulla treeni ei luista.
eri
Lonkero on odottanut talvilomasta asti juomistaan. Ei vaan maistu. Ja en missään tapauksessa halua mitään huonoja oloja seuraavaan päivään.
Minulla on vapaa viikonloppu. Loma alkaa kahden viikon kuluttua. Nyt on vaan jouluna saatu kuiva skumppapullo kaapissa, ei edes kylmässä. En taida juoda kun tulee kaloreita siitäkin. Otan huikat, kun on 15 kiloo pudonnut. Se on varmasti sitten kun olen jäämässä lomalle. Nyt olen pudottanut 13 kg ja viikkoon putoaa 2 kg. Eli hmm hyvinkin lomalla voin nauttia lasin skumpasta.
Hyvää reeniä Ap:lle!
Voiko typerämpää olla kuin salilla käyminen.
Vierailija kirjoitti:
AP on kato näitä ihmisiä jotka vappuna, juhannuksena, jouluna, uutenavuotena ja kaikissa muissa juhlapyhissä jolloin muut makaa krapuloissa, ap laittaa seuraavan somepostauksen aamulla klo 8
HUOMENTA KAIKILLE! IHANAN FREESIÄ, KÄYTY AAMULENKILLÄ KERA KOIRUUDEN 5KM JA SAMALLA HIELLÄ TIUKKA CROSSFITTREENI PÄÄLLE 🥰🥰
TÄSTÄ IHANA AAMU IHANASSA SÄÄSSÄ JATKUU KERA TUOREPUURON JA VIHERSMOOTHIEN, ILLALLA SIT PALAUTTELEVA VENYTTELY JA EHKÄ PALKITSEN ITSENI LASILLISELLA LIGHT LIMUA 😘😘
ELÄMÄ ON PARHAUTTA!!!
Kaikkina muina päivinä AP sitten vetää mässyä ja pullaa, piereskelee ja haisee pahalle.
No ota ihmeessä, kyllä loman alkua kannattaa juhlistaa! Kunhan jää yhteen lasilliseen niin kyllä se sali huomenna onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
No ota ihmeessä, kyllä loman alkua kannattaa juhlistaa! Kunhan jää yhteen lasilliseen niin kyllä se sali huomenna onnistuu.
En ottanut. Treeni meni hyvin, ei kaduta.
ap
Minulla vaikuttaisi, siksi olen lopettanut alkoholinkäytön kokonaan.