Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on nykyaikana hyvä tuote finnien hoitoon? Esikoistyttö alkaa tarvita näitä vermeitä...

Vierailija
14.07.2016 |

Minä käytin silloin nuorena Clerasil-tuotteita, jotain kasvovesiä.
Mikä on nykyaikana hyvä tuote, miten ihoa mihin tulee finnejä kuuluu nykyään hoitaa? Mikä tehoaa? Tytöllä on nenässä ja poskissa finnejä ja haluaa jotain hoitoaineita.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesusieni ja herkkäihoisten pesuaine, vaikka dovea. sitten vain kevyttä rasvaa ja se tyynyliina vaihtoon usein

Vierailija
22/39 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla kun alkoi tuo vaihe elämässä ostin Sebamed tuotteita apteekista kaappeihin ja kosteuttavaa voidetta.

Ei niistä varsinaisesti hyötyä ollut.

Nyt teinit käyttävät suolaa puhdistukseen pari kertaa viikossa ja nivean kosteuttavaa.

Satunnaisesti kuorivat, jollain HMn tuotteella, kun tytötyttää. Hammastahnaa mahdollisten paukamien päälle yöksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä ihotautilääkärille, jos ongelma alkaa liikaa häiritä. Saa sen heti kuriin.

Ihonhoitosarjaksi suosittelen Dermalogican nuorten sarjaa.

Vierailija
24/39 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tytöllä Neutrogenat toimineet, pahensivat vain. Sain amerikkalaiselta ystävältäni vinkin Mario Badescu -sarjasta. Suomesta ei löytynyt, joten tilattiin netistä, ja finnit sekä rasvaisuus vähenivät tosi nopeasti kun alkoi noita käyttämään. Nykyisin hänelle tulee enää satunnainen finni silloin tällöin ja iho on muutenkin tosi hyvässä kunnossa. 

Vierailija
25/39 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin myös, että jos on paha niin ihotautiläääkärille. Ei tietty pikkunäpyistä.

Jos on oikeasti todella paha akne, niin kyllä voisi harkita jopa Roacutania. Se on todella rankka lääke joten ei mihinkään pikkunäppyihin, mutta oikeasti on ainoa joka tehoaa.

Clearasilista minulle ihotautiläääkäri sanoi, että tosi huono.

Vierailija
26/39 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihotautilääkäri suositteli finni-ihon kosteusvoiteeksi Humektania ja pesuun Favoran pesuvaahtoa. Molemmat löytyy apteekista. Jos finnejä pukkaa enemmänkin, kannattaa käydä ihotautilääkärillä. Hormonaaliseen akneen pelkät peruspesut ja rasvat ei kyllä auta ja tarvitaan esim. antibioottipohjaisia voiteita. Mutta tottakai kannattaa aloittaa ihan perustavaralla ja katsoa, että pysyisikö iho parempana. Ja niitä finnejä ei sitten tosiaan kannata ronkkia...

Vierailija
27/39 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Basiron !Meillä  se oli ainoa käsikauppa valmiste , josta oli apua.Varoitus tekee esim.tyynyliinoihin valkoisia läiskiä ( "polttaa värin pois" ?)

http://www.basiron.com/fi/loeydae-oikea-tuote?gclid=CIyQ6Z2_8s0CFUieGwo…

Basironin nimeen vannon minäkin! Mutta suosittelen ensin kokeilemaan tuota Wash-geeliä. Ainakin mulla autto tosi hyvin. Suihkussa käynnin jälkeen levitin sitä kasvoille (ohut määrä riittää) ja annoin vaikuttaa 10-30 minuuttia, sitten pesin pois ja laitoin kosteusvoiteet ja rasvat. Mä laitan kookosöljyä ja puolen tunnin päästä kevyt kerros sinistä Bepanthenia. Tasoitti lisäksi ihon sävyä eikä kiillä juuri ollenkaa, minkä ansiota en enää käytä meikkivoiteita. Toki finniarpia on jonkin verran, mutta tulen niiden kanssa toimeen.

Se "normaali" geeli poltti mun koko naaman ja näytin sammakolta reilun viikon ajan.

Kannattaa tytön tosin kokeilla eri vaihtoehtoja ihotyyppinsä mukaan ja jos hän oikeasti alkaa kärsimään niistä, niin auta. Oma äiti vaa nakkeli niskoja, kun itsetunto mureni palasiksi joka kerta oman naaman nähdessä, mutta lopulta sitten jotenkin havahtui ja kokeiltiin tota Basironia.

Vierailija
28/39 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista La Roche Posayn akneiholle tarkoitetun Effaclar sarjan putsari, kasvovesi ja voiteet. Muut ihonhoitotuotteet luonnonkosmetiikka puolelta, esim. Madaran Peel & Detox kuorinta ja savimaski ovat hyviä. Ruokailutottumukset kuntoon ja runsaasti vettä.

Itse teini-ikäisestä saakka kärsinyt akneen taipuvaisesta ihosta, johon pillereiden lopetuksen jälkeen puhkesi aivan järkyttävä hormonaalinen akne. Pikkuhiljaa ylläolevia noudattaen olen saanut ihoni todella hyväksi ilman mitään lääkitystä. Toivon vain että joku olisi jo teininä kertonut miten ihoaan kannattaa hoitaa eikä antanut lutrata halvoilla markettituotteilla.

Vierailija
29/39 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologille ihon puhdistukseen ja sieltä tuotteet

Vierailija
30/39 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkevoiteista acnatac on kyllä tehokasta ja sitä voin suositella. On reseptitavaraa. Itsellä muut lääkevoiteet ei ole toimineet yhtä hyvin kuin tuo acnatac. Kosteusvoiteista löytyy rasvattomia geelimäisiä voiteita ja ne on hyviä rasvoittuvalle iholle, jättää ihon kivan mattapintaiseksi. Kasvojen putsarina olen käyttänyt erisanin puhdistusgeeliä ja alkoholitonta kasvovettä, tosi hyviä tuotteita! Näillä olen saanut ihon pidettyä kuosissa. Teininä tuli kokeiltua clearasilia ym vastaavia tuotteita mutta ainakin omalle iholle ne oli ihan liian raakaa tavaraa.

Vierailija
31/39 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekista La Roche Posayn akneiholle tarkoitetun Effaclar sarjan putsari, kasvovesi ja voiteet. Muut ihonhoitotuotteet luonnonkosmetiikka puolelta, esim. Madaran Peel & Detox kuorinta ja savimaski ovat hyviä. Ruokailutottumukset kuntoon ja runsaasti vettä.

Itse teini-ikäisestä saakka kärsinyt akneen taipuvaisesta ihosta, johon pillereiden lopetuksen jälkeen puhkesi aivan järkyttävä hormonaalinen akne. Pikkuhiljaa ylläolevia noudattaen olen saanut ihoni todella hyväksi ilman mitään lääkitystä. Toivon vain että joku olisi jo teininä kertonut miten ihoaan kannattaa hoitaa eikä antanut lutrata halvoilla markettituotteilla.

Itsellä kalliit apteekki ym merkkituotteet ei ole auttaneet krooniseen akneen ollenkaan. Turhaa rahanmenoa vaan olleet harmittaa. Nykyisin käytän erisanin putsareita ja sopii paljon paremmin omalle iholleni. Hinta ei takaa laatua/tehoa.

Vierailija
32/39 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Therakos. Illalla kasvojen pesun ja kosteusvoiteen jälkeen puristellaan kypsät finnit, sen jälkeen suoraan tuubista ainetta vain finnin päälle. Jätetään naamaan. Aamulla on finnin jälki kadonnut. Hankala tapaus voi vaatia muutaman yön. Saa ainakin Helsingin Töökönkadulta kosmetologilta. Taisi olla Töölönkatu 19. Muista sulkea tuubi huolella, tai aine kuivuu tuubiin.

Vierailija
33/39 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä toimii favoran hajusteeton puhdistusvaahto ja bellavitan hajusteeton voide. Ja mulla siis pintakuiva sekaiho.

Vierailija
34/39 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla muuta sairautta, jonka parantamiseen on kehitelty niin paljon poppaskonsteja kuin aknen parantamiseen. Tosiasia on kuitenkin se, että aknen pysyvään parantamiseen on ainoastaan yksi toimiva lääke ja se on isotretinoin.

Pitkään minäkin yritin kaikkea muuta, mutta olisi pitänyt jättää heti nämä netin hihhulit omaan arvoonsa ja hakea se oikea lääke. Akne lähti ja harmittaa ainoastaa se, että en hakenut kuuria aiemmin.

Vierailija
35/39 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöllä on mielestäni aika normaali mutta hieman rasvainen iho, nenästä varsinkin. Ei ainakaan kuiva.

Minä en näistä tiedä, siksi kyselenkin teiltä ennen kuin menen kauppaan ostamaan jotain. Tyttö sanoi että haluaa jotain finninpuhdistustuotteita kun finnit ärsyttää. Ne ei ole tulehtuneita, sellaisia nyppylöitä vain minkä sisällä on "töhnää".

Ap

Voisiko kyseessä olla akne? Käynti lääkärissä kannattaa koska siihen on olemassa lääke.

Vierailija
36/39 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en usko luontaistuotteisiin. Ne on kalliita ja niitä pitää syödä väh 6kk, että jotain alkaa tosissaan näkyä. Ottaisin sinuna suoraan Roaccutan kuurin ihotautilääkäriltä. Säästyy monet itkut ja vaivat kun ne lähtee joidenkin kuukausien päästä pois kerralla. Omasta kokemuksesta kerron. Itse kokeilin vasta 21v ja itsellä lähti nopeasti. Olisin alkanut käyttämään aikaisemmin jos olisin tiennyt.

Vierailija
37/39 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clearasil ei meillä tehonnut, mutta apteekki suositteli Vichyn tuotteita ja näyttävät tehonneen.

Vierailija
38/39 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teinitytöllä iho tuli kuntoon, kun alkoi katsoa mitä pani suuhunsa. Vettä, kasviksia, hedelmiä ja marjoja paljon ja vähemmän sitten kaikkea muuta. Maidot vaihdoimme kasvimaitoihin, aikaisemmin kittasi maitoakin kuin kissa.

Vierailija
39/39 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö käytti ensin apteekkituotteita, mutta finnit saatiin kuriin vasta ihotautilääkärin avulla. Hän määräsi voidetta, joka vei finnit säännöllisellä käytöllä. Muutaman viikon jälkeen voidetta ei enää tarvittu, kun iho rauhoittui. Tarvittaessa taas käytetään. Voide on nimeltään Acnatac. Reseptilääke.

Tytöllä on haasteellinen iho, kun on myös atopiaa ja sen tuomaa ihottumaa. Kaikkeen saatiin toimivat voiteet samalla käynnillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä