Jättäkääpäs palstan teinit rauhaan! (LUE!)
Nyt kun olen seuraillut hetken aikaa esimerkiksi Kelakorttityypin ja N17 135kg haukkumista, sekä erään tytön kuvien levitystä täällä (tytön, joka ei edes palstaile!), niin minun on pakko tehdä tämä ketju.
Aloitetaan vaikka Kelakorttityypistä, josta käytän nyt yleistä lyhennettä KKT. Hän on ilmeisesti ihan tavallinen 14-vuotias tyttö, joka ei aloita täällä provoja tai kirjoita asiattomia. Hän ei ole täällä kenellekään häiriöksi, mutta silti te, aikuiset ihmiset, teette hänestä jatkuvasti aloituksia jossa haukutte häntä ja epäilette hänen olemassaoloaan. KKT:n profiilista kun katselen hänen kirjoittamiaan viestejä, hän on jo ilmeisesti joutunut laittamaan kasvoistaan puolikuvan (vain alaosa näkyvissä), sekä kuvakaappauksen puhelimensa näytöstä. Lisäksi häntä on nimitelty täällä todella rumasti ketjuissa, jotka ovat jo ilmeisesti poistettu. Teillä ei ole yksinkertaisesti mitään syytä haukkua häntä, joten hyvät AIKUISET, lopettakaa!
Seuraavaksi voisin puhua vaikka N17 135kg, josta käytän pelkkää lyhennettä N17. Hänkään ei ole haukkunut yksinkertaisesti ketään tällä palstalla. Ketjuja hän tekeekin itsestään, mutta nekin ovat täysin asiallisia, joissa hän kyselee esimerkiksi minkä maalaiselta näyttää. Tämä on täysin ymmärrettävää, sillä kyllähän minuakin kiinnostaisi tietää, miltä näytän, kun itseäni on useasti luultu ulkomaalaiseksi (ja jos olen oikein tajunnut, N17 on puoliksi algerialainen)! N17 haukutaan täällä myös usein, jopa pahemmin kuin KKT! Siis aikuiset ihmiset, haukutte teini-ikäistä tyttöä, alaikäistä lasta, miettikää vähän! Lisäksi eräässä ketjussa on ollut jopa kyseisen tytön nimi levityksessä, siis jotain rajaa, ihan oikeasti. Hävettää, että osa teistä on minun kanssani samanikäisiä naisia.
Viimeiseksi vielä tytöstä, joka ei edes käy täällä, mutta silti laitatte tänne hänen kasvokuviaan. Törmäsin hänen erääseen julkiseen someprofiiliin, ja arvatkaapas mitä? Kyseinen tyttö kirjoittaa profiilissaan englanniksi ja malaijiksi, ja kertoo olevansa "Pacific Islander", USA:sta kotoisin. Miettikää, jakelette täällä ulkomaalaisen tytön kuvia, ulkomaalaisen tytön, joka ei ole koskaan varmaan kuullutkaan Aihe Vapaa-palstasta! Lisäksi vielä arvostelette hänen ulkonäköään, ja vaikka suurin osa kommenteista on ollut tytön ulkonäköä ylistäviä, niin hän ei ole edes pyytänyt teitä kommentoimaan ulkonäköään millään tavalla! Tiedän kyllä, että nuo kuvat on otettu eräästä toisesta ketjusta joka oli täällä toukokuussa, mutta eivät 100% varmuudella olleet ap:n omia - suurin osa teistäkin oli sitä mieltä - ja silti jatkatte niiden jakamista!
Pyydän teitä siis jättämään teinit rauhaan. Kiitos, kun luit.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Saanko samasta tiivistelmän?
Tai siis, jätän teiniketjut kyllä omaan arvoonsa, kunhan nimimerkki on kirjattu.
Selitinpä vain, miksi ette saisi arvostella teinejä täällä. Hankala sitä on tiivistää.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siis, jätän teiniketjut kyllä omaan arvoonsa, kunhan nimimerkki on kirjattu.
Selitinpä vain, miksi ette saisi arvostella teinejä täällä. Hankala sitä on tiivistää.
AP
TUohan oli hyvin tiivistetty. Kiitos.
Minä en ole haukkunut Täällä ketään.
Mika kirjoitti:
Tämähän on vain hyvä asia.
AP
Siis läski-Saara (N17 135 kg) taisi ihan itse kertoa etunimiensä alkukirjaimet etunimiketjussa, ja vihjeiden perusteella joku arvuutteli nimet ja sai oikein minkä hän vahvisti että joo oikeat nimet.
Jos N17 135kg kirjoittaa sun mielestä asiallisesti, niin millaistahan tekstiä tulee kun typy alkaa kirjoitella asiattomasti? Kyseinen daami ottaa nokkiinsa oitis jos joku on eri mieltä hänen kanssaan.
Mika kirjoitti:
Enkä mä.
7 & 8, tämä tyttö on kuitenkin vasta teini, vasta murrosikäinen. Te olette (todennäköisesti) jo aikuisia, ja olettaisin, että aikuisilla pitäisi olla enemmän järkeä päässä.
AP
Liian pitkä stoori. Ei jaksa lukea.
Entä me muut joita kiusataan?
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, ettei ketään kannata haukkua ilman syytä.
AP
Mä en edes avaa ketjuja, jotka ei mua kiinnosta. En edes tiedä ketkä ovat palstan teinejä. Joten jätän teidät tulevaisuudessakin rauhaan. Mutta, eikö muuta paikkaa löydy kuin av?
läskejä saakin haukkua t. 175 cm 57 kg
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes avaa ketjuja, jotka ei mua kiinnosta. En edes tiedä ketkä ovat palstan teinejä. Joten jätän teidät tulevaisuudessakin rauhaan. Mutta, eikö muuta paikkaa löydy kuin av?
AV taitaa olla Suomen suosituin foorumi, joten en oikeastaan ihmettele, että teinejä löytyy täältä. Sitten taas esimerkiksi tuo tekstini viimeisin osio koski tyttöä, jonka kasvokuvia levitellään täällä ilman, että hän on itse edes tietoinen asiasta.
AP
Vierailija kirjoitti:
Jos N17 135kg kirjoittaa sun mielestä asiallisesti, niin millaistahan tekstiä tulee kun typy alkaa kirjoitella asiattomasti? Kyseinen daami ottaa nokkiinsa oitis jos joku on eri mieltä hänen kanssaan.
Miten niin? Ihan asiallisesti vastaa silloinkin.
Vierailija kirjoitti:
läskejä saakin haukkua t. 175 cm 57 kg
Epäilen sinun trollaavan, mutta jos nyt oletkin tosissasi, niin saanhan pyytää perustelut?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ilman syytä? Ai jos on oikea syy niin saa aukoa turpaansa? Miten on käytöstavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Olen kyllä sitä mieltä, että ketään ei tulisi haukkua oli syytä tai ei. Asioita voi kyllä kritisoida, mutta henkilökohtaisuuksiin ei tarvi mennä.
Ja AP:lle tiedoksi haukkuminen ja kritisointi ovat kaksi eri asiaa.