Lueskelin tuota 70-luvulla kasvaneiden äidit -ketjua kun sitä on suositeltu minulle
Ja siis en nähnyt katkeruutta sairaista vanhemmista, niin miten se voisi minua auttaa lukea sitä? Jos teillä ei ole elämä pilalla äitienne takia, niin ettehän te voi mitenkään samaistua minun kokemuksiini. Sinänsä varmasti terapeuttinen ja hieno ketju, mutta nuo siinä esitetyt äitiyden epäkohdat eivät sinänsä ratkaise kenen elämää äiti, kun lapsi kasvaa aikuiseksi haittasi ja kenen ei. Luin siis tällä kertaa lähinnä 3:a viimeisintä sivua siitä. (Olen aikoinaan lukenut alkua aika monta sivua myös.)
t.kivikissaäiti
Kommentit (10)
Jahah, olet palannut palstalle. Aiemmin sua jo kaipailtiinkin ja arveltiin ettet enää kehtaa jatkaa kun sut on miehesi kautta tunnistettu.
Vierailija kirjoitti:
Sähän posahdit. Olitko jossain hoidossa välillä?
Missä välissä? Eilen? En ollut :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Löytyy täältä myös ketjuja ihmisistä, jotka eivät ole koskaan parantuneet traumaattisen lapsuuden/muiden traumojen aiheuttamista vaurioista. En valitettavasti keksi nyt hakusanaa...
Niin, se on vielä paljon ikävämpää, kuin harmillinen lapsuus/nuoruus NIITÄKÄÄN VÄHÄTTELEMÄTTÄ.
Ap
Sulle suositeltiin hoitoa moneltakin taholta persoonallisuushäiriöösi. Kertoisit seuraavan kerran, miten se hoito auttoi sua, otsikolla "Olen hoidossa, koska sitä suositeltiin minulle."
Luit jopa kolme viimeitä sivua tuon ko. ketjun lopusta ja niiden perusteella teet tuollaisen avauksen? Äly?
Ei narsistisuudalla ole vertaa, kun äitihullu ko. 70-luvun ketjua on lukenut jonkun sivun ja tulee huutelemaan tänne ettei teillä ongelmia ole äitinne vuoksi, mulla vaan on -vitun äitihullulla. Olet oksettava! Mene sinne hoitoon äitihullu!
Vierailija kirjoitti:
Ja siis en nähnyt katkeruutta sairaista vanhemmista, niin miten se voisi minua auttaa lukea sitä? Jos teillä ei ole elämä pilalla äitienne takia, niin ettehän te voi mitenkään samaistua minun kokemuksiini. Sinänsä varmasti terapeuttinen ja hieno ketju, mutta nuo siinä esitetyt äitiyden epäkohdat eivät sinänsä ratkaise kenen elämää äiti, kun lapsi kasvaa aikuiseksi haittasi ja kenen ei. Luin siis tällä kertaa lähinnä 3:a viimeisintä sivua siitä. (Olen aikoinaan lukenut alkua aika monta sivua myös.)
t.kivikissaäiti
Löytyy täältä myös ketjuja ihmisistä, jotka eivät ole koskaan parantuneet traumaattisen lapsuuden/muiden traumojen aiheuttamista vaurioista. En valitettavasti keksi nyt hakusanaa...