Auerin haastattelun liveseurantaketju
Hih alkaa ihan kohta!! Joko siellä ollaan valmiina? Minua jännittää.
Kommentit (769)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jäi häiritsemään, kun tuossa Enbuske puhui murha-aseesta, niin Anneli sanoi, että niin tuossa just tullessa pohdittiin, että vieläköhän NE on tallella, toivotaan, että NE vielä löytyy. Sitä myös ihmettelen, että nyt niin vihjailee tietävänsä oikean murhaajan ja oikein kirjoittanut siitä kirjaansa. Eikö se ole aika vaarallista peliä, jos se on totta?
Kengät ja astalo?
Oliko murha-aseena kengätkin?
Miten Anneli on voinut kirjoittaa kokonaisen kirjan, kun hän ei tuntunut muistavan yhtikäs mitään tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista on myös se, ettei Anneli ole tuntunut olevan huolissaan omasta tai lastensa turvallisuudesta murhan jälkeen. Luulisi että olisi pelottanut hurjasti, kun tietää murhaajan olevan vapaalla jalalla.
Niinpä. Surutta deittaili miehiäkin netissä alle vuosi miehensä murhasta. Luulisi, että tuollaisen kokemuksen jälkeen ei kovin helpolla pystyisi luottamaan uusiin ihmisiin.
Anneli ei ole tyhmä, se on Annelin ja keskivertotaviksen ero. Niin että murhaaja, joka olisi juuri selvinnyt murhasta kuin koira veräjästä, rupeaisi deittailemaan leskeä joka ei osannut edes kunnon tuntomerkkejä antaa. Niin että kun tappaisi tämän, arvaa keneen epäilyt heti ensimmäisenä kohdistuisivat ja kiinnijääminen olisi varmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jäi häiritsemään, kun tuossa Enbuske puhui murha-aseesta, niin Anneli sanoi, että niin tuossa just tullessa pohdittiin, että vieläköhän NE on tallella, toivotaan, että NE vielä löytyy. Sitä myös ihmettelen, että nyt niin vihjailee tietävänsä oikean murhaajan ja oikein kirjoittanut siitä kirjaansa. Eikö se ole aika vaarallista peliä, jos se on totta?
Kengät ja astalo?
Väittikö Anneli haastattelussa miettineensä autossa vain asetta? Vai ylipäänsä surmaajan mukana kadonneita kamoja? On kai sillä täytynyt esim. joku kassikin olla. Vai lähtisitkö itse murhareissulle sorkkarautaa heilutellen?
Teatteria kirjoitti:
Olen itse aikamoinen"näyttelijä" ja tunnistan Annelin soitosta hätäkeskukseen epäaidon hädän. Haukkukaa niinpaljon kun haluatte,mutta näin on. Kyllä filmaaja filmaajan tuntee.
smaa mieltä. Can't bull shit the bull shitter :)
Vierailija kirjoitti:
Jos Anneli tietää murhaajan niin miksi hän ei heti poliisille sanonut että "ottakaa kiinni se on naapuri!!!11". Eikö Anneli pelkää että murhaaja kostaisi Annelille? Tuo on niin kylmänrauhallinen tapaus että aivan kylmää itseä! Ihme kun Anneli ei missään vaihesa korosta sitä että murhaaja täytyy saada kiinni... Hän haluaisi vaan lakaista kaiken maton alle
Justhan Iltasanomissa tutkinnanjohtaja sanoo että Auer ei ole koskaan kertonut poliisille tästä varmaksi tietämästään murhaajasta... Sanoo että Auer jauhaa paskaa.
Tykkäämiseni poistetaan kun puolustan syytöntä Annelia. Vajoaako Vauva - lehti noin alas jo:)?
Tuo on kaikki vedätystä kun A nyt 10 vuoden perästä tietääkin murhaajan!!
Eli kääntää huomion pois itsestä.
Hänhän on puhdas pulmunen...just joo.
Kuten yllä mainittiin, tässä on outoja piirteitä.
Lahti tapettiin ennen häkepuhelua.
Hirmuisen outoa kirjoitti:
Tykkäämiseni poistetaan kun puolustan syytöntä Annelia. Vajoaako Vauva - lehti noin alas jo:)?
Syytön mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kengät ja astalo?
Väittikö Anneli haastattelussa miettineensä autossa vain asetta? Vai ylipäänsä surmaajan mukana kadonneita kamoja? On kai sillä täytynyt esim. joku kassikin olla. Vai lähtisitkö itse murhareissulle sorkkarautaa heilutellen?
Varmaan se ehtikin kassinsa pakata, kengät, astalo, sorkkarauta, mitä vielä? Sitten olikin fiksua tunkea pienestä ikkunasta ulos, vaikka oven olisi voinut avatakin normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Korjaan aiemman lausuntoni.
Anneli-Enbuske: 1000-0
Kiva Ansku, että sulla meni hyvin.
Pelkään sua silti.
Mielenkiintoinen juttu, kertoo kuinka Auer ja Lahti tapasivat kun Lahti oli naimisissa ja Auer avoliitossa. Auer on KTM ja viiden laudaturin ylioppilas.
"Nuorimmainen nukahti vanhempiensa väliin, ja Lahti kantoi hänet lastenhuoneeseen. Oli vanhempien vuoro käydä nukkumaan."
HS:n jutussa kaksi eri vaihtoehtoa, Auer syytön/syyllinen. Syyllinen: "Vaihdettuaan ylleen puhtaan t-paidan Auer iski itseään toisella veitsellä vasempaan rintaan, jotta näyttäisi siltä, että surmaaja puukotti myös häntä. Sen jälkeen hän pesi tämän veitsen. (Poliisin verijälkitutkija sanoi käräjäoikeudelle, ettei hän uskonut Lahden lyöneen Aueria veitsellä riidan aikana: veri Auerin paidassa oli tuoretta, kun poliisit tulivat.)"
"Lahden sisar kertoi poliisille, että Auer lakkasi huolehtimasta ulkonäöstään ja kodin siivouksesta neljännen lapsen syntymän jälkeen. Hän piti kälyään jollain tavoin masentuneena. Hänestä Auer oli sulkeutunut, tähän oli vaikea saada kontaktia, eikä tällä ollut ystäviä."
"Takkahuone oli niin pieni, että parisänky oli pitänyt työntää seinän viereen. Se oli kapea, vain 125 senttiä. Punaiset lakanat olivat nuhjuiset, ne oli vaihdettu viimeksi toista kuukautta sitten"
http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1305845429742
Jukka S. Lahden kurssikaveri: Lahti pelkäsi "että se tekee lapsille jotakin"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014091618669209_uu.shtml
Kylmähermoinen Auer on ollut jos suunnitellut murhan ja käyttänyt nautoitusta hätäkeskuspuhelussa ja iskenyt itseään veitsellä. Itse en jaksa uskoa tuohon. Uskon että jos Auer surmasi miehensä on hän surmannut miehen riidan/tappelun yhteydessä pikaistuksissaan. Toinen vaihtoehto ulkopuolinen tekijä. Auerilla ei riittänyt jaksamista siivoamiseen mutta miehen surman suunnitteluun ja nauhoitusten tekemiseen riitti? Itse olisin kyllä Auerina jos olisin suunnitellut mieheni kylmäverisen murhan siivonnut asunnon hyvin ja vienyt ne kuolleet viherkasvit ja romut pois antaakseni vaikutelman onnellisesta perhe-elämästä. En kutsu vieraita mielelläni kotiini jos se on sotkuinen.
Kirjan julkaiseminen on osa Annelin puhdistautumiskampanjaa omasta hirmuteostaan.
Ja tuo ilmeettömyys. Jos oma mies on juuri murhattu, kuka on noin äärimmäisen rauhallinen?
Katsokaa tositarinoita murhista.
Niin opitte.
Vierailija kirjoitti:
Jukka ei ole isäpuoli vaan isä.
Eikö ollut vanhimman lapsen isäpuoli? Sitten mulla väärää tietoa...
Jos Anneli on tekijä, niin en usko hänen kuitenkaan uusivan tekoaan. Hän on liian syvällä tässä pelissä, eikä halua antaa mitään syitä, joten hän ei anna itselleen oikeutusta tehdä mitään vastaavaa. En usko, että hän tulee tunnustamaan edes kuolinvuoteellaan.
Vaikka hän olisi päästään sekaisin, niin hän osaa kyllä säilyttää ulkokuoren.
Mä olen vakaasti sitä mieltä, että Annelilla on ollut likaisen työn tekijä. Joko tuttu tai sitten palkattu murhaaja. Saahan noita Virosta esim. Haastattelussa puhuttiin, että Jukka on tehnyt omituisia säännöllisiä käteisnostoja. Ehkä se onkin ollut itse Anneli, tai sitten on käynyt selville, että Jukka on joutunut maksamaan lapsenruokkoja, ja Anneli on siitä suivaantunut lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos Anneli on tekijä, niin en usko hänen kuitenkaan uusivan tekoaan. Hän on liian syvällä tässä pelissä, eikä halua antaa mitään syitä, joten hän ei anna itselleen oikeutusta tehdä mitään vastaavaa. En usko, että hän tulee tunnustamaan edes kuolinvuoteellaan.
Vaikka hän olisi päästään sekaisin, niin hän osaa kyllä säilyttää ulkokuoren.
Nimenomaan. Vetää pelin loppuun asti.
Ja miljoonia odotellessa...kuten N. G.
Vierailija kirjoitti:
http://i1105.photobucket.com/albums/h341/renandeli3/jotain-juttuja-2015…
Murhayönä otettu kuva. Ompas rauhallinen ilme.
Niin. Kyllä pitäisi huutaa ja hysteerisenä kirkua, varsinkin kun on just rintaan puukotettu hengenvaarallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://i1105.photobucket.com/albums/h341/renandeli3/jotain-juttuja-2015…
Murhayönä otettu kuva. Ompas rauhallinen ilme.
Niin. Kyllä pitäisi huutaa ja hysteerisenä kirkua, varsinkin kun on just rintaan puukotettu hengenvaarallisesti.
Luulis että pelkästä puukotuksesta olis shokissa saatika miehen murhasta.
Mutta ei liikuta, ei.
Samoin paljastaa sotilassoittaja R Ampujan esiintulo samaan suuntaan. Ja ruskeankirjavat kuidut.
Joku pettyi 2006.