Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset meikkaa?

Vierailija
13.07.2016 |

Ovatko naiset mielestään niin rumia ilman meikkiä, että heidän täytyy peitellä ja ehostaa kasvojaan meikeillä? Kun katselee naisten ulkokuortensa pynttäämistä, tulee mieleen, että naissukupuolella taitaa noin yleisesti ottaen olla miehiä heikommat itsetunnot. Miehet pärjäävät itsenään, naisten täytyy luoda meikkien, hiustenlaitoin, korkkareiden ja käsilaukkujen + muiden ehostuksien avulla itsellensä suojakuoret, joiden avulla pärjätä heikonitsetuntonsa kanssa tässä maailmassa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika taas tätä keskustelua. :D

Normaalistihan AV-palstakin on täynnä ketjuja, joissa miehet itkevät, kuinka suomalaiset naiset ovat epänaisellisia, eivät pukeudu tyylikkäästi eivätkä meikkaa. Nyt sitten kun itketään sitäkin, kun naiset meikkaavat. :D Mitä miehet oikein haluavat?

Vierailija
22/23 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole kukaan ketään toista miellyttämässä. Keskittyköön kukin vaan omaan elämäänsä ja tekemään siitä mieleistä. Niin naiset, kuin miehet. Miehet ei saa tehdä elämästään mieleistä naisten kustannuksella, heidän oikeuksiaan polkien, eikä naiset saa tehdä elämästään mieleistä miesten kustannuksella heidän oikeuksiaan polkien. Kumpaisellekin sukupuolelle pitää yhteiskunnan taata samat mahdollisuudet luoda omasta elmästä mielekästä. Meidän tulee välittää toisistamme. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen, joka on saanut omilta vanhemmiltaan niin paljon tervettä arvostusta ja rakkautta, että tykkään itsestäni ja muista ihmisistä juuri sellaisina, kuin me olemme. Minun itsearvostustani ei laske se millainen ulkomuotoni on, oli se sitten millainen tahansa. Minun itsearvostukseni on synnynnäistä, se ei ole mistään ulkoisesta seikasta riippuvaa, minun itsearvostus on todellista. Uskon tämän olevan se syy, miksei minulla ole juuri koskaan ollut tarvetta esim. meikkaamiseen. 

Aha. Huomautellaanko sinulle päivittäin, että näytät sairaalta? Kyllä siinä tervekin itsearvostus saa vähitellen osumaa. Olet onnekas, jos olet ilman meikkiäkin sen näköinen, että säästyt tältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän