Munasin täydellisesti treffeillä
Mulla oli eilen treffit erään todella kivan ja nätin naisen kanssa. Tulimme loistavasti hyvin juttuun ja meillä oli hauskaa, mutta siinä treffien loppupuolella hän kertoi lukevansa paljon kirjoja. Kun hän kysyi minulta, että luenko mitään, vastasin huumorilla, että "joo, mulla on vielä aapinen kesken ;))". Hän jatkoi keskustelua kirjoista ja mainitsin taas huumorilla, että yksi karseimmista muistoistani kouluvuosilta on se, kun piti lukea tuntematon sotilas. Hän katsoi vähän kummastuneena minua ja siinä hetkessä tajusin, että hän ei vitsaillutkaan tästä lukemisharrastuksestaan. En ajatellut että omasta ikäluokastani kukaan oikeasti lukee jotain romaaneja.. Loppuilta menikin sitten vähän huonommin tämän insidentin jälkeen emmekä oikeen löytäneet yhteistä säveltä. Harmin paikka.:(
M23
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä urpoja, jotka eivät lue, sori vaan, mutta tyhmä mies on ehdoton turn off!!!!!!
Miehenä sun kannttais lukea se Tuntematon sotilas ihan kunnolla!
Tarkoittaako se sitä, että mies on tyhmä jos ei lue kirjoja?
Lukeminen on yleissivistävä harrastus. Voisi tehdä sinullekin hyvää vähän raottaa kirjan kantta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä urpoja, jotka eivät lue, sori vaan, mutta tyhmä mies on ehdoton turn off!!!!!!
Harvoin on mitään kiinnostavaa luettavaa, luen kyllä jos on joku erityisesti kiinnostava aihe.
Esim. luin 655 sivuisen kirjan koska se oli Schwarzeneggerin elämänkerta mutta muuten ei ole kiinnostanut mikään toinen kirja.
Onhan se totta, että romaaneja lukevat naiset tuppaavat olemaan sellaisia.. noh "kotoisan" näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako se sitä, että mies on tyhmä jos ei lue kirjoja?
Kyllä. Sori vaan pojat. N28
Ongelma ei ollut lukeminen vaan se, että selkeästi dissasit hänelle tärkeää harrastusta ja ajanviettotapaa.
Jatkossa tapaile seiskaa lukevia ääliöitä niin huumorisi kenties ei vaivaannuta.
No, tuskinpa olisitte sopineet yhteen jos nainen oli selkeästi kuivakka ja huumorintajuton.
Minä en lue mitään suomenkielistä kirjallisuutta, muunkielistä kylläkin. Olisi jäänyt Tuntematon minultakin lukematta :)
M31
Ai meinaatko ettei sitä ole käännetty muille kielille? Ei kannata kauheasti röyhistellä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin on mitään kiinnostavaa luettavaa, luen kyllä jos on joku erityisesti kiinnostava aihe.
Esim. luin 655 sivuisen kirjan koska se oli Schwarzeneggerin elämänkerta mutta muuten ei ole kiinnostanut mikään toinen kirja.
Se on muuten hyvä kirja. Itsekään en lue kuin ehkä kerran vuodessa kirjan. Ei vain jaksa. Niin olen käynyt yliopiston..
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tosiaan loistaa äly ja sivistys jo kauaksi.
Naiset määrittelevät nykyään mikä on in ja out.Sama pätee myös parisuhteen asioissa.Miehet äkkiä hakemaan tuontivaimoja ja antaa naisten istua keskenään keskustan kahviloissa brändäämässä toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaha elämäNkerta :D
Kirjojen lukeminen on 1900 luvulta. Videopelit ja elokuvat kertovat tarinoita aivan yhtälailla ja ne ovat nykyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se totta, että romaaneja lukevat naiset tuppaavat olemaan sellaisia.. noh "kotoisan" näköisiä.
Mut sehän on just hyvä. :)
Mikään ei ole seksikkäämpää kuin lukeva mies. Itse olen kirjastonhoitaja, joten opiskeluiden ja töiden kautta tiedän monia lukevia miehiä. Siitä huolimatta otin miehen, joka lukee pelkkää Aku ankkaa. Eli voihan teillä muuta yhteistä olla, vaikka tämä asia ei natsaa :)
Vierailija kirjoitti:
Kirjojen lukeminen on 1900 luvulta. Videopelit ja elokuvat kertovat tarinoita aivan yhtälailla ja ne ovat nykyaikaa.
Sä et nyt vaan ymmärrä tätä asiaa.Viksut naiset määrittävät mikä on kool ja mikä on out.Viksut naiset voivat myös vaihtaa mielipidettä milloin haluavat.Soot vaan kateellinen sivistymätön salihirmu juntti!