Olen lähdössä mökille. Ehdota jotain oikein pelottavaa kirjaa
Olen siis lähdössä mökille. Haluaisin päästä kunnon kauhutunnelmaan, ja lukea jonkin oikein pelottavan kirjan. Kirjassa voisi olla esim. sarjamurhaaja tai vaarallisia petoeläimiä. Suositelkaa jotain oikein pelottavaa mökkilukemista.
Kommentit (54)
Stephen King: Hohto,Tapahtumapaikkana duma key.
Jos on lukeminen liian vaivalloista niin katso vaikka "Blink" jakso Doctor Whosta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain Kingin kirja se olla pitää. Tulee kunnon tunnelma kun sitä lukee yksinään mökissä.
Hieman ohiksena; kesä&mökki&King! Loma:)! Suositan vahvasti.
Lars Keplerin kaikki kirjat. Uusin Playgriund on erityyppinen kuin aiemmat, ja ehdottomasti kaikkein ahdistavin. En ole vieläkään pystynyt lukemaan loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Lars Keplerin kaikki kirjat. Uusin Playgriund on erityyppinen kuin aiemmat, ja ehdottomasti kaikkein ahdistavin. En ole vieläkään pystynyt lukemaan loppuun saakka.
*Playground
Barbara Erskine, Keskiyö on yksinäinen paikka. Tunnelma sopii erityisesti jos mökki on rannalla.
Mary higgings clark tai joku ton tapainen kirjailijan kirjoja. Kirjastosta olen lainannut jännäreiden puolelta.
Stephen King, The Dark Tower
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Dark_Tower:_The_Gunslinger
Jos Kingiä alkaa lukea, niin kannattanee aloittaa teoksesta, jota kirjailija itse pitää parhaanaan. Tosin itse ehkä suosittelisin The Standia.
Minä en kyllä tuhlaisi mökkiaikaa lukemiseen,sitä voi tehdä yhtä hyvin myös kotona.
Ruth Rendell: Kerro, kerro kuvastin.
Kepleriä suosittelen minäkin. Eriyisesti Vainooja. Hyi hemmetti, se jätti pitkäksi aikaa painajaisia :/
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Luin kolmasosan ja päätin olla lukematta loppuun. Yleensä luen aloittamani kirjat kokonaan, mutta tämän kohdalla piti tehdä poikkeus ja antaa kirja eteenpäin. Ei siksi että kirja olisi ollut pelottava, vaan siksi etten saanut sen lukemisesta mielihyvää, vain ahdistusta.
Kokeile aluksi äänikirjoja.
Jos kiinnostut, niin siitä se pikku hiljaa lähtee.