Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lähdössä mökille. Ehdota jotain oikein pelottavaa kirjaa

Vierailija
12.07.2016 |

Olen siis lähdössä mökille. Haluaisin päästä kunnon kauhutunnelmaan, ja lukea jonkin oikein pelottavan kirjan. Kirjassa voisi olla esim. sarjamurhaaja tai vaarallisia petoeläimiä. Suositelkaa jotain oikein pelottavaa mökkilukemista.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin lukea kirjoja, mutta oon vaan ihan liian paska ihminen semmoseen touhuun :( Kellään vinkkejä miten pääsis alkuun??

Kokeile aluksi äänikirjoja.

Jos kiinnostut, niin siitä se pikku hiljaa lähtee.

Vierailija
42/54 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephen King: Hohto,Tapahtumapaikkana duma key.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lukeminen liian vaivalloista niin katso vaikka "Blink" jakso Doctor Whosta.

Vierailija
44/54 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain Kingin kirja se olla pitää. Tulee kunnon tunnelma kun sitä lukee yksinään mökissä.

Hieman ohiksena; kesä&mökki&King! Loma:)! Suositan vahvasti.

Vierailija
45/54 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lars Keplerin kaikki kirjat. Uusin Playgriund on erityyppinen kuin aiemmat, ja ehdottomasti kaikkein ahdistavin. En ole vieläkään pystynyt lukemaan loppuun saakka.

Vierailija
46/54 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lars Keplerin kaikki kirjat. Uusin Playgriund on erityyppinen kuin aiemmat, ja ehdottomasti kaikkein ahdistavin. En ole vieläkään pystynyt lukemaan loppuun saakka.

*Playground

Vierailija
47/54 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbara Erskine, Keskiyö on yksinäinen paikka. Tunnelma sopii erityisesti jos mökki on rannalla.

Vierailija
48/54 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mary higgings clark tai joku ton tapainen kirjailijan kirjoja. Kirjastosta olen lainannut jännäreiden puolelta.

Vierailija
49/54 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephen King, The Dark Tower

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Dark_Tower:_The_Gunslinger

Jos Kingiä alkaa lukea, niin kannattanee aloittaa teoksesta, jota kirjailija itse pitää parhaanaan. Tosin itse ehkä suosittelisin The Standia.

Vierailija
50/54 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä tuhlaisi mökkiaikaa lukemiseen,sitä voi tehdä yhtä hyvin myös kotona.

Vierailija
51/54 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruth Rendell: Kerro, kerro kuvastin.

Vierailija
52/54 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepleriä suosittelen minäkin. Eriyisesti Vainooja. Hyi hemmetti, se jätti pitkäksi aikaa painajaisia :/

Vierailija
53/54 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Luin kolmasosan ja päätin olla lukematta loppuun. Yleensä luen aloittamani kirjat kokonaan, mutta tämän kohdalla piti tehdä poikkeus ja antaa kirja eteenpäin. Ei siksi että kirja olisi ollut pelottava, vaan siksi etten saanut sen lukemisesta mielihyvää, vain ahdistusta.

Vierailija
54/54 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko Hautala: Kuokkamummo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi