Haluaisin laittaa yhdelle miehelle viestiä, mutta en keksi
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako pillu?
Voishan sen noinkin aloittaa, mutta toisaalta tuokin on vähän itsestään selvää. Tiedän jo pillin kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
tiedätkö miehen puhelinnumeron?
Tiedän.
Laita vaikka että lähetkö mustikkaan tai kahville tai kesäteatteriin tai tansseihin tai yksille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako pillu?
Voishan sen noinkin aloittaa, mutta toisaalta tuokin on vähän itsestään selvää. Tiedän jo pillin kiinnostavan.
Mutta kiinnostaako pillu?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako pillu?
Tuo on vähän rahvaanomaista. Mieluummin: En mä muuta keksi, kelpaisiko seksi?
Oikein hyviä ehdotuksia ei vielä tullut. No mä laitan sen mitä kuuluu sitten vaan.
Laita; "sopulit juoksevat joukoittain rotkoon Lapissa". Sain vastaukseksi "haluan nussia sulta aivot pihalle" :D
Toimii!
Vierailija kirjoitti:
Laita; "sopulit juoksevat joukoittain rotkoon Lapissa". Sain vastaukseksi "haluan nussia sulta aivot pihalle" :D
Toimii!
Oikeastiko? Tuskin olitte ihan tutustumisvaiheessa?
ei ap
Moikka! Mitäs sun kesään kuuluu? Tässä mietin, että olis kiva treffata. Käydään vaikka kaffella, syömässä tms.
Vierailija kirjoitti:
Moikka! Mitäs sun kesään kuuluu? Tässä mietin, että olis kiva treffata. Käydään vaikka kaffella, syömässä tms.
Tää on kiva kiitos! Muokkaan vähän omiin tarpeisiin ☺
"Haluaisin laittaa sulle viestiä, mutta en keksi mitä kirjottaisin"
Piirakkaa tekeekö mieli sulla? Sitä olisi tarjolla mulla. Nähdäänkö kahvin merkeissä?
Vierailija kirjoitti:
"Haluaisin laittaa sulle viestiä, mutta en keksi mitä kirjottaisin"
Laiskaa.
"Olen tässä leiponut muffinseja, maistuisiko?" Bonuspisteitä jos ne muffinsit on sitten ilmiselvästi kaupan hyllystä :D
"Ostin uudet housut, eiks istu hyvin?" Kuva sinusta housuissa.
Hetken päästä jatkat, "Apua, en saa niitä pois, tuu auttaa!"
Hihittelen tässä itsekseni.
Älkää käyttäkö noita "ajattelin tässä" tai "haluaisin". Lyhyestä virsi kaunis.
Olet kiinnostava/komea mies.
Siinähän miettii sitten, haluaako nainen tavata vai mitä. Pitää osata heittää verkot eikä heti ehdottaa tapaamista. Ei kai kukaan halua heti jonkun mölkerön kanssa tavata. Vasta, kun kiinnostus on herännyt.
Kiinnostaako pillu?