Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla WC:ssä roskapönttö?

Turhautunut tilastotieteilijä
12.07.2016 |

Vessaksi lasketaan tässä tapauksessa erillinen wc, kylpyhuone, jossa on vessanpönttö tai vastaava tila taloudessasi.

Onko sinulla WC:ssä roskapönttö?

Vaihtoehdot

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ainut nainen talossa ja käytän kuukuppia. Lisäksi vessassa käyttää minä, mies ja pojat pumpulipuikkoja ja hammaslankaa. Eli en koe, että tarvittaisiin roskista. Joskus jos käytän sidettä menkkojen aikana, niin vien sen isoon keittiö rodeen. Ja kaikki lakkapullot ja muut kosmetiikkapurkit ovat aika isoja, joten pikkuinen wc-roskis täyttyisi varmaan heti yhdestä purkista, enkä mä haluis meidän vessaan mitään saavia. Välillä vedän puikot tai pumpulitkin pöntöstä alas.

Sillä lailla! Toivottavasti hukut paskaan.

Vierailija
82/94 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kaksi.  Onko vessa mukamas siistimpi ilman roskista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ainut nainen talossa ja käytän kuukuppia. Lisäksi vessassa käyttää minä, mies ja pojat pumpulipuikkoja ja hammaslankaa. Eli en koe, että tarvittaisiin roskista. Joskus jos käytän sidettä menkkojen aikana, niin vien sen isoon keittiö rodeen. Ja kaikki lakkapullot ja muut kosmetiikkapurkit ovat aika isoja, joten pikkuinen wc-roskis täyttyisi varmaan heti yhdestä purkista, enkä mä haluis meidän vessaan mitään saavia. Välillä vedän puikot tai pumpulitkin pöntöstä alas.

Vessan tukkeutuminen on isompi asia kuin pikku roskis.

Vierailija
84/94 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä lailla! Toivottavasti hukut paskaan.

Mäkä mäkä, onko jääny tamppooni jumiin? Vai mikä hiertää?

Vierailija
85/94 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Esim. Thaimaassa pönttöön ei saa laittaa mitään paperia.

Vierailija
86/94 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua etoo ajatuskin, että kuukautissuojia lojuu keittiön roskiksessa 😟

Mahtaa tuoksua hyvälle keittiössä. 

Vierailija
87/94 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kaksi: toinen, pieni kannellinen lavuaarin /wc-pöntön vieressä ja isompi kannellinen suihkun ja saunan vieressä. Iso kylppäri. Isoon menee shampoopullot ym ja pieneen kaikki mitä askarrellaan peilin edessä, vanulaput ym, myös siteet ja tamponit. Hammaslanka. Jne.

Vierailija
88/94 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, pääasiassa kissanhiekan puhdistuksen takia. Ärsyttää, kun vieraat eivät osaa sulkea roskista kiinni käytön jälkeen ja koko kämppä haisee kissankuselle alle viidessä minuutissa. Onneksi vieraita ei käy kovin usein ja silloinkaan he harvemmin tarvitsevat roskista vessassa.

Meillä on ihmisten roskis ja kissankakalle oma erillinen kissojen "vaipparoskis".

Vierailija
89/94 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua etoo ajatuskin, että kuukautissuojia lojuu keittiön roskiksessa 😟

Mahtaa tuoksua hyvälle keittiössä. 

Eipä ne siellä juuri kerkeä alkaa haista, jos se pussin vie! :D jotkut varmaan panttaa viikon, mutta se on sitte niiden häpee.

Vierailija
90/94 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Koskela kirjoitti:

On. Esim. Thaimaassa pönttöön ei saa laittaa mitään paperia.

Sama Espanjassa joissakin vanhemmissa rakennuksissa. Pissapapereille on oma erillinen roskiksensa.

Vierailija
91/94 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta kylpyhuoneessa on.

Vierailija
92/94 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on. En käytä siteitä tai tamponeja, mutta roskikseen laitan vanulaput, pumpulipuikot ja muut roskat.

Vierailija
93/94 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.Joudutaan laittaan tytön kanssa pissapaprutkin roskiin kun ekokäymälä ei kestä sitä paperin määrää.

Onko ekokäymälä ollut hyvä ratkaisu?

Vierailija
94/94 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, koska en käytä ketjussa esimerkiksi mainittuja korvapuikkoja, vanulappuja tai tamponeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi