Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla WC:ssä roskapönttö?

Turhautunut tilastotieteilijä
12.07.2016 |

Vessaksi lasketaan tässä tapauksessa erillinen wc, kylpyhuone, jossa on vessanpönttö tai vastaava tila taloudessasi.

Onko sinulla WC:ssä roskapönttö?

Vaihtoehdot

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, klassikkoaihe on taas täällä!

Vierailija
22/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sinne laitetaan siteet, tamponit, pikkuhousunsuojat, hammaslangat, pumpulipuikot, vanulaput, vessapaperin hylsyt, tyhjentyneet hammastahnatuubit ja dödöpullot jne. Tyhjät shampoopullot yms viedään keittiön isompaan roskikseen, koska wc-roskis on pieni. Mitään hajuhaittoja ei pääse syntymään roskiksen pienen koon vuoksi, koska tyhjennysväli täytyy pitää suht lyhyenä. Kätevämpää silti, kuin kuskata joka vanulappua ja pikkuhousunsuojaa erikseen keittiöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ollut mielenkiintoinen myös tietää vastaajien sukupuolet. 😊

Vierailija
24/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vessassa ja suihkuhuoneessa.

Vierailija
25/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa että ne joilla ei ole roskista vessassa ovat harvinaisen viitseläitä, kun jaksavat kantaa korvapuikot, hammaslangat, vanulaput ja tamponit jne. keittiöön tms. Itse en kyllä jaksaisi, siksi vessanpöntön vieressä roskis.

Tai voihan olla että ne keillä ei ole roskista vessassa eivät ole niin ahkeria käyttämään hammaslankaa tai puhdistamaan korviaan. 

Vierailija
26/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi sisustukseen 😁 . Oikeesti. Kun olisi joku seinään piilotettava roskissysteemi, joka ei näy. Nyt ainoa "roskis" on kaapissa oleva purkki pumpulipuikoille, vanulapuille yms. Kaappiin ei kuitenkaan mahdu mitään pönttökokoista roskista.

Vierailija
27/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Miehetkin voivat käyttää esim. hammaslankaa.

Vierailija
28/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa että ne joilla ei ole roskista vessassa ovat harvinaisen viitseläitä, kun jaksavat kantaa korvapuikot, hammaslangat, vanulaput ja tamponit jne. keittiöön tms. Itse en kyllä jaksaisi, siksi vessanpöntön vieressä roskis.

Tai voihan olla että ne keillä ei ole roskista vessassa eivät ole niin ahkeria käyttämään hammaslankaa tai puhdistamaan korviaan. 

Tai sitten keittiön roskikselle on alle 15 askeleen matka vessasta, niinkuin meillä esimerkiksi.

Vierailija
29/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin onhan se raskasta kävellä 5 metriä keittiöön. 

Vierailija
30/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sitä kutsutaan vessanpöntöksi. Sinne vaan kaikki roskat.

Jep, näin täällä tuntuu ajattelevan kanssa joku muukin. Vai sinä? viimeisen 3-4 kuukauden aikana 4 paskavesien ylituloa. Kertaalleen korjattu ja taas. Että on kivaa!

Ps Tää vaikuttaa jo vuokriinkin.

Vierailija
31/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vessassa ja suihkuhuoneessa.

Nainen

Vierailija
32/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sen mahdollisuuden olisi tosiaan voinut sisällyttää itse kyselyyn, joka olisi sittenkin ollut vain nelikohtainen. Olisi ollut tosiaan mielenkiintoista tietää.

Vierailija
33/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten keittiön roskikselle on alle 15 askeleen matka vessasta, niinkuin meillä esimerkiksi.

Vietkö esim. hammaslangan heti roskiin ja sitten palaat vessaan jatkamaan muita juttuja vai jääkö roskat mukavasti odottelemaan jonnekin altaan reunalle että saat kaikki hommat valmiiksi?

Vierailija
34/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Asun yksin ja olen jo sen ikäinen, ettei ole enää kuukautisia, mutta en vielä niin vanha, että tarvitsisin tenoja. En meikkaa, joten en tarvitse pumpulipuikkoja, vanulappuja tai kasvopaperia. Olen sen verran vetreässä kunnossa, että jaksan kuljettaa tyhjän shampoopullon, hoitoainepullon yms keittiön roskikseen. Tyhjät vessapaperihylsythän pitää joka tapauksessa laittaa pahvijätteeseen eikä sekajätteeseen, joten ne kannan keittiössä olevaan pahvijäteroskikseen. 

Vierailija
35/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole erillisessä vessassa. Siellä käydään vain kakalla ja pissalla, ja ne jätökset menee pöntöstä. Kuukautiset hoidan kupilla. Meikkaan keittiössä. Kylpyhuoneessa on sitten kyllä roskis, minne menee pumpulipuikot, wcrullat jne.

Miten niin monilta unohtuu, että kaikilla wc ei todellakaan ole kylppärissä? Kun ihmettelevat että minne pumpulit sun muut... Ja meikkaako moni oikeasti vessassa?? Miksi ihmeessä?

Vierailija
36/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sinne menee vanulaput, vanupuikot, tyhjät sampoo-ja saippuapullot, tyhjät pyykinpesuainepullot jne. Siteitä meillä ei käytä kukaan tällä hetkellä koska mun menkkani pysyy minipillereillä poissa ja tyttärellä ei ole vielä kuukautiset alkaneet.

Vierailija
37/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko vanulappujen ja hammaslangan vieminen keittiön roskikseen joku ponnistus? Siltä vaikuttaa, kun lukee näitä kommentteja. Ei ole roskista ollut vessassa koskaan, jaksan kyllä wc-paperin hylsyt ym. viedä muutaman metrin kauemmaksikin. Ja jos siteitä tulee, viedään roskis kerran päivässä roskakatokseen. Huh, mikä homma, miten mä kerkeen...

N47

Vierailija
38/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On totta kai. Sellainen olisi myös miehelläni, vaikka asuisi yksin, hän käyttää sitä yhtä paljon. Sinne laitetaan kaikki roskat, ei pelkästään naisten kuukautissuojia. Ainoastaan isot roskat esim. hiuslakkapullot vien keittiöön.

Itsehän kierrätän kaikki mitä voin, joten kaikki roskat menevät keittiöön, kun en viitsi vessaankaan laittaa isoa kierrätyspistettä. :D

Ja niin ei, ei tosiaan ole vessassa roskista.

Vierailija
39/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vietkö esim. hammaslangan heti roskiin ja sitten palaat vessaan jatkamaan muita juttuja vai jääkö roskat mukavasti odottelemaan jonnekin altaan reunalle että saat kaikki hommat valmiiksi?

Henkilökohtaisesti vien hammaslangan kyllä suoraan roskiin, itse asiassa harvoin edes seison vessassa hampaita langatessa, Kävin nyt vielä askeltamassa tuon matkankin iloksenne: se on 9 askelta. Kuukautissiteen käärin uuden siteen kuoreen ja vien roskikseen poistuessa.

Vierailija
40/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko vanulappujen ja hammaslangan vieminen keittiön roskikseen joku ponnistus? Siltä vaikuttaa, kun lukee näitä kommentteja. Ei ole roskista ollut vessassa koskaan, jaksan kyllä wc-paperin hylsyt ym. viedä muutaman metrin kauemmaksikin. Ja jos siteitä tulee, viedään roskis kerran päivässä roskakatokseen. Huh, mikä homma, miten mä kerkeen...

N47

Ei ponnistus,  mutta kun itse esim puhdistan hampaani huolellisesti käyttäen lankaa ja hammasväliharjoja niin en kyllä halua niitä roskia jemmata missään altaan reunalla odottamassa että poistun vessasta. Lisäksi, keittiön roskis on isompi, ja näin yksin asuvalla se täyttyy hitaammin. En halua siteitä yms. haisemaan sinne, enkä viedä vajaita muovikassillisia roskiin. Vessa on myös ulko-oven vieressä ja keittiö on kauempana, jos on kiire en halua lähteä heittämään kierrosta vielä keittiön kautta ennen lähtöä. Nämä ovat syyt miksi itselläni on roskis vessassa. Toivottavasti se ei haittaa sinua, minuakaan ei haittaa se että sinulla ei ole roskista vessassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi