Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada hyvä esivaikutelma poikaystävän vanhempiin?

avuton
10.07.2016 |

Hei, olen noin 14-vuotias suht ujo ihminen ja tänään sain kuulla että poikaystäväni vanhemmat haluaisivat minun menevän heille kylään. Poikäystäväni on käynnyt meillä kaverinsa kanssa käymässä. Hengailtiin vain meidän sängyllä ja lähdettiin sitte kylälle. Äiti kyllä oli kotona, mutta jätti kyllä meidät rauhaan kolmestaan. Mitä jos poikaystäväni vanhemmat haluavat tietää minusta jotain ja minun pitäisi kertoa? Olen myös kuullut, että poikaystäväni vanhemmat ovat valittajia. Haluaisin että joku auttaisi !!! Help !!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muistat, että se ensivaikutelma kertoo ihmisestä paljon. Eli katsot silmiin, kättelet, sanot selkeästi nimesi jne. Jos he vaikka kahvipöydässä kyselevät perheestäsi, koulusta, harrastuksista, ehkä tulevaisuudensuunnitelmista, yrität vastata fiksusti ja selkeästi. Ei tarvitse lörpötellä, mutta hyvä olisi ettei joka sanaa tarvitsisi kiskoa hohtimilla. Olet silti oma itsesi etkä yritä esittää mitään muuta.

Vierailija
2/2 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi, kättele reippaasti (siis jos et vielä ole tavannut, äidin kuitenkin ilmeisesti olet?), katso silmiin. Hymyile. Vaikuta kiinnostuneelta kysymällä vaikkapa jostain arkisesta asiasta. Muista hyvät käytöstavat ja kehu ruokaa/leipomuksia, jos sellaisia tarjotaan.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla