Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krapularuokaa! Mitä syötte?

Vierailija
10.07.2016 |

Hakeako pizza vai tehdä jotain nopeaa, helppoa ja herkullista. Mitä? Suosituksia? Joskus tehdään valmiista pakasteesta pyttipannua johon lisäksi pekonia, munia jne. Mitä te teette ruoaksi krapulassa?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tietysti makkaraa, pizzaa ja vast. Ja limsaa. Yhdessä vaiheessa yhdistelmä (kaupan) sienisalaattia + herkkukurkkua ja kivennäisvettä. Nyt, keski-ikäisenä, jolloin krapulat ovat onneksi todella harvassa, päämetodi on vesipaasto ja lepo + raitis ilma eli happi. Kun olo kohenee, niin ensin hedelmiä tai marjoja. Sitten varovaisesti aika yksinkertaista, helppoa ruokaa. Ei mitään maitopohjaista. Ja espressoa. :D

Vierailija
42/69 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä emäntä ei ota ollenkaan alkoa mutta ite tykkään ottaa senkin edestä. Emäntä aina hemmottelee ja hyysää kun oon rapulassa. Grillikylkeä, uuniperunoita, kastikkeita ja pannari hillolla oli tänään meikäpojan nenän eessä. Emäntä tykkää tuoda limut ja kaffet sänkyyn heti aamusta ja sipsit ja namut on laitettu jo aamuyöstä yöpöydälle valmiiks. Juhannuksena emäntä joutu useamman päivän hoitamaan meikää. Muurikkalettuja kermavaahtoa ja jädeä kanto sänkyyn ja höyryävän makkaran sinapilla. Litra maitoa. Emäntä on rakas ja rapulat hoituu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikein paha krapula, niin enpä syö oikeastaan muuta, kuin sipsejä ja Jaffaa. Ehkä myöhään illalla voin tehdä jonkun ruisleivän tomaatilla ja juustolla. Näin on aina ollut 😂

Vierailija
44/69 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon krapulassa tomaattimehua johon sekoitan valkosipulia, chiliä, pippuria, suolaa ja sokeria. Lisäksi kreikkalaista salaattia ja kylmää vissyä. Toimii. Joskus nuorena söin aina hernekeittoa mut sehän veti jo muutenkin aristavan mahan sellaseen kuntoon että naapurit saatto luulla että takahikiän puhallinorkesteri on tullu mun luo kylään.

Vierailija
45/69 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutuista päätellen monella muullakin krapula. Sitä en tajua miten joku pystyy juomaan maitoa krapulassa? Itsellä lentäisi siitä välittömästi laatta.

Vierailija
46/69 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla krapulapäivä on aina laihdutuspäivä koska en pysty syömään mitään eikä tee mieli mitään. Yleensä oksennan iltapäivään saakka ja sitten nukun. Illalla yhdeksän aikaan saatan syödä pienen leivän jos pystyn. Olen kateellinen teille kenelle ei tule krapulaa tai jotka edes pysyy pystyssä krapulassa. Sattuneesta syystä ei tule enää kovin usein juotua. N35

Vierailija
47/69 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

teininä piti jostain syystä saada aina paahtoleipää ja kylmää kaakaota :D

nykyään se on ruissipsit ja jugurttijäätelö!

Vierailija
48/69 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattia mozzarelalla. Mutta olikin 5v dokaamisen darra se, jäi viimeiseksi.

Vierailija
49/69 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaisia, falafelia ja Hesen valkosipulisalaatinkastiketta!

Vierailija
50/69 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskalaisia, falafelia ja Hesen valkosipulisalaatinkastiketta!

Ja sipulirenkaita!

Vierailija
51/69 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaattia mozzarelalla. Mutta olikin 5v dokaamisen darra se, jäi viimeiseksi.

Viiden vuoden dokaamisen jälkeen onkin oletettavasti ollut aikamoinen krabbis 😲

Vierailija
52/69 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulaan auttaa 20mg diapamia ja lasillinen kylmää piimää.

Vierailija
53/69 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla krapulapäivä on aina laihdutuspäivä koska en pysty syömään mitään eikä tee mieli mitään. Yleensä oksennan iltapäivään saakka ja sitten nukun. Illalla yhdeksän aikaan saatan syödä pienen leivän jos pystyn. Olen kateellinen teille kenelle ei tule krapulaa tai jotka edes pysyy pystyssä krapulassa. Sattuneesta syystä ei tule enää kovin usein juotua. N35

Jep alkoholi on rankka aine. Yhteen aikaan en juonut jos ei ollut krapulalääkkeitä. Nykyään koitan kestää eikä tarvi syödä tai nukkua jos kunnolla ottaa.

Vierailija
54/69 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krapulaan auttaa 20mg diapamia ja lasillinen kylmää piimää.

Kyllä 10 mg riittä ja hyi helvetti piimää. Yrjö!

Vierailija
55/69 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kerran ollut krapula! Paha sellainen. Sain syötyä vain uunissa paistettavia ranskalaisia jotka maustoin vahvasti suolalla. Fantaa meni myös.

Sen jälkeen en ole krapulaa itselleni hankkinut. Jos juon enemmän niin en mene humaltuneena nukkumaan vaan valvon niin kauan että olo alkaa olla selvä. Syön jotain suolaista ja rasvaista ja juon pari litraa vettä. Ei krapulaa.

Vierailija
56/69 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darra-aterioiden kuningas: sushi+tuoppi olutta.

Vierailija
57/69 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin pitsa, nykyisin raikas vihersmoothie. Jälkimmäinen parantaa oloa jotenkin mystisesti enemmän kuin se pitsa...

Vierailija
58/69 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuppi kahvia kermalla, paistettu muna ja muutama siivu pekonia, kurkku- ja selleritikkuja dipattuna ranskankermaan/kermaviiliin, 90 prosenttista tummaa suklaata ja tuoretta sitruunamehua veteen sekoitettuna pari litraa.

Näillä mää pääsen krapulasta!

Kuulostaa liian terveelliseltä, missä pitsat, hampparit ja muut hötöt? :D

Vierailija
59/69 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Darra-aterioiden kuningas: sushi+tuoppi olutta.

Ei hele.. raakaa kalaa ja kaljaa darrassa?? 😝

Vierailija
60/69 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset pystyvät syömään krapulassa. Siis oikeassa krapulassa kun päätä särkeää aivan kauheasti. Jos juot vettä niin kohta oksennat sen ulos.

Se riippuu aivan krapulasta saattaako syödä mitään. Pään särky ja oksentelu ei ole pahinta. Pelkotilat ja painajaiset on pahempaa. Tänään ei ole vielä pystynyt syömään mitään. Pitsa on ehkä parasta krapularuokaa ja kebappi.Saisi olla jotain krapulalääke jakeluita. Soitto ja piipaa autolla tuotaisi semmoiset tropit että lähtee se paha olo.

Minä en ole ikinä ymmärtänyt sitä kun ihmiset puhuu miten pahinta on ne henkiset ongelmat kuten pelot ja painajaiset. Ei minulla ole ikinä ollut mitään tuommoista vaikka alkoholia on tullut kiskottua joskus viikkoja päivittäin.En kai sitten hölmöile humalassa ja muistan mitä olen tehnyt. Pahinta on ne fyysiset oireet.

Ei ne pelkotilat ja painajaiset johdu hölmöilystä. Ihan hauskaa ja normaalia ottamista niin pahimmillaan sellaiset liskojen yöt että hyi helvetti. Unta ei tahdo saada ja sitten jos nukahtaa niin kohta herää järkyttäviin painajaisiin tuskan hiessä. Hertta lyö kahta sataa ja oikeasti pelkää että kuolee siihen krapulaan.

Toi kyllä kuulostaa jo delirium tremensiltä, eli juoppohulluus kohtaukselta. Sitä ei millään normilla perjantaikännillä aikaiseksi saada, vaan se vaatii jo tuhdimman ja pidemmän ryyppyputken.