Naiset naamioivat alkoholismin "viininmaisteluun" ja miehet ovat "oluenystäviä"
Alkossa 95 % naisista ostaa viinejä, aniharvoin olen nähnyt naisen kourassa muuta.
Prisman kassalla taas kiinnittää huomiota isot olutcaset joita ostaa aina mies.
4 kpl 0,5 l keppanatölkkiä vastaa puolikasta 0,5 l kirkasta.
Nuoret taasen ovat vähentäneet juomista dramaattisesti jostain 80-luvulta.
Nykyään juo + 50- väki.
Kommentit (48)
Minä naamioin peräsuolen laskeumani huivilla.
Naiset ei kehtaa ostaa kirkasta. Ne häpeää että leimataan juopoksi vaikka ne on viinijuoppoja.
Tajuatko, että viinissä on 14% alkoholia ja oluessa 4%? Olen nainen ja juon kyllä myös olutta.
Olen alkoholin suurkuluttajanainen, ja juon pääosin vain kuivaa omenasiideriä.
No, ehkä poikkeus vahvistaa sääntösi.
Alkoholia voi nauttia olematta alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko, että viinissä on 14% alkoholia ja oluessa 4%? Olen nainen ja juon kyllä myös olutta.
Mitä sä höpötät?
Viineissä on hyvin erilaisia prosentteja.
Oluessa samoin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en myöskään ole alkoholisti. Nytkin on jääkaapissa ollut olutta juomatta varmaan viikon ja punaviiniä muutaman päivän. Ei ole vaan tullut avattua.
Jos mies ei tykkää punaviinistä niin varmaan johtuu siitä, että se on aika hapanta ja kitkerää eikä kaikki koe sitä miellyttävänä. Kalja on paljon neutraalimpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä höpötät?
Viineissä on hyvin erilaisia prosentteja.
Oluessa samoin.
Viini tai oikea viini on 10-15% paikkeilla. Olut 99% tapauksista 2-8% prosenttia. Tiedän kyllä, että niissä on eroja.
Vierailija kirjoitti:
Olen alkoholin suurkuluttajanainen, ja juon pääosin vain kuivaa omenasiideriä.
No, ehkä poikkeus vahvistaa sääntösi.
Miksi ihmeessä kukaan joisi tota? N
Yhtä hyvin voisi olla vaan mehua, maun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Se on verhoilua.Käyttää ns.hienoa sanaa, nauttia alkoholia.
Höpöhöpö.Kukaan nauti vaan sitä on pakko imeä koska sairaus.
Se on sitä parempaa alkoholismia.
Joo, olen nainen ja juoppovuosina ostin aina viiniä (miedot ei nousseet enää päähän, kirkasta ei kehdannut ostaa ja muutenkin siitä meni niin hirveään kuntoon)
Pari kertaa kokeillut kannabista ja se on ihan höpöjuttuja . Tulee vain vähän hitaaksi ja paljon puhuttu hyvä olo ja ruokahalu molemmat ovat jääneet tulematta. Alkoholi on paras ainakin minulle.
"4 kpl 0,5 l keppanatölkkiä vastaa puolikasta 0,5 l kirkasta."
What? 😂
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä parempaa alkoholismia.
Niitä on.
Esim.opettajien keskuudessa.Vaikka eivät toki parempaa väkeä ole mut noin yleisesti ajatellen moni ei ehkä tiedä tuota.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei kehtaa ostaa kirkasta. Ne häpeää että leimataan juopoksi vaikka ne on viinijuoppoja.
Minä ostan vain aina kirkkaita, se ei niin lihota ja turvota, voi saada kivan fiiliksen juomalla kerralla vähän, hallita juoman vaikutusta, en koskaan enää ostaisi saati joisi litratolkulla pänikästä. Aamulla on normi olo, ei päänsärkyjä. Minun myös kehutaan usein näyttäväni ikäistäni nuoremmalta. Viiniä juomalla olisi voinut luulla minun olevan raskaana viimeisilläni. Ei kiitos enää, kokeilin viiniä kerran ja pidin nenästä kiinni kun haju ja maku tökki niin, sain lasillisen vaivoin alas ja kaadoin loput menemään.
Vierailija kirjoitti:
"4 kpl 0,5 l keppanatölkkiä vastaa puolikasta 0,5 l kirkasta."
What? 😂
What what??
n. 6 annosta alkoholia molemmissa.
Whaaat?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kaikki päihteisiin liittyvä halutaan nähdä vain ongelmien kautta. Sitten kun ihan näytetään mistä on vähiten haittoja niin sekään ei kelpaa. Kun ihmiset ovat aina halunneet päihteitä niin on ihan utopiaa yrittää lopettaa päihteiden käyttö. Nautintoaineista kun saa sitä nautintoa joka tekee elämästä elämisen arvoista. Vörttiä niinku sanotaan.
Kaikkialla näkee noita alkoholisteja.En kumarra heitä lainkaan.Päihteet ovat paha asia.