Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten järjestäisitte vauvan tapaamiset?

Vierailija
10.07.2016 |

Ero ollut raskausaikana. Lapsi 7kk, mies nähnyt lasta n. 5 kertaa. Ei aio tulla luokseni katsomaan lasta. En myöskään mene ihan periaatteesta hänen luokseen, koska heittäytyy hankalaksi ja miehen kodin tavarat dyykata roskiksesta. Kahvilaan emme myöskään voi mennä tai mihinkään muuallekin, koska välit niin tulehtuneet. Mies ehdottaa joka toinen vkl lapsen oloa hänen luonaan. En uskalla päästää "isälle", koska a) isä ja lapsi eivät tunne ja b) miehen kaikki tavarat on dyykata roskiksesta eli epähygieeninen ympäristö.
Mies on minua kohtaan riitainen ja ei suostu kompromisseihin. Mikä neuvoksi?
Ann

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kerroit kenellekään kuka lapsen isä on? Olisit sanonut ettet tiedä, kun olit niin monen kanssa. Niin mä olisin tehnyt. Enkä puhuisi kellekään mitään kuka edes saattaisi olla lapsen isä.

Neuvolassa tiedettiin jo alkuraskaudesta alkaen.

Ap

No miksi kerroit neuvolassa? Jos et itsekään kunnolla edes tuntenut koko ihmistä. Neuvolassakin saa valehdella, mä olisin todennut että yhtään en tiedä kuka isä on eikä mun olisi mikään pakko sitä heille selvittää.

En todellakaan tiedä miksi. Olin ajattelematon ja nyt kärsin siitä.

Niin ja onko se yksinhuolto ja tuetut tapaamiset perusteltuja?

Ap

Vierailija
102/107 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kerroit kenellekään kuka lapsen isä on? Olisit sanonut ettet tiedä, kun olit niin monen kanssa. Niin mä olisin tehnyt. Enkä puhuisi kellekään mitään kuka edes saattaisi olla lapsen isä.

Neuvolassa tiedettiin jo alkuraskaudesta alkaen.

Ap

No miksi kerroit neuvolassa? Jos et itsekään kunnolla edes tuntenut koko ihmistä. Neuvolassakin saa valehdella, mä olisin todennut että yhtään en tiedä kuka isä on eikä mun olisi mikään pakko sitä heille selvittää.

En todellakaan tiedä miksi. Olin ajattelematon ja nyt kärsin siitä.

Niin ja onko se yksinhuolto ja tuetut tapaamiset perusteltuja?

Ap

Tuskin yhteishuollosta tulee kohdallanne yhtään mitään ja ei tuon ikäselle voi määrätä tapaamisia missään nimessä ainakaan siinä mittakaavassa missä isä on ne esittänyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero ollut raskausaikana. Lapsi 7kk, mies nähnyt lasta n. 5 kertaa. Ei aio tulla luokseni katsomaan lasta. En myöskään mene ihan periaatteesta hänen luokseen, koska heittäytyy hankalaksi ja miehen kodin tavarat dyykata roskiksesta. Kahvilaan emme myöskään voi mennä tai mihinkään muuallekin, koska välit niin tulehtuneet. Mies ehdottaa joka toinen vkl lapsen oloa hänen luonaan. En uskalla päästää "isälle", koska a) isä ja lapsi eivät tunne ja b) miehen kaikki tavarat on dyykata roskiksesta eli epähygieeninen ympäristö.

Ann

Tavaroiden dyykkaaminen osoittaa taloudellista vastuullisuutta. Miksi pitäisi maksaa asioista jotka voi saada ilmaiseksikin? Minkä patogeenin kuvittelet niistä tavaroista tarttuvan lapseen?

104/107 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin pieni voi olla tuntemattoman luona ilman sinua. Se On fakta. Katkaise mahdollisimman nopeasti yhteys tuohon mieheen. Voi olla vaikka pedofiili. Ei kannata olla sinisilmäinen Ja luottaa tyhjään. Sinä päätät äiti-ihmisenä ja sinun vastuulla loppujen lopuksi Se mitä lapselle tapahtuu. Nauti vain rauhassa äitiydestäsi. Hakeudu esim. Alueesi perhekerhoihin tai/ja seurakunnan Kerhoon ym. Yksin ei tarvitse olla vaikka yksin kasvatatkin. Yst.Terv. Kasvatusalalla toimiva

Vierailija
105/107 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi.

Tekisi mieli mutista jotain lasten tekemisen vakavuudesta ja harkitsemisesta mutta turhahan se on rykiä kun kakka on jo housussa.

Ja älä vaan sano että 'mies muuttui yhtäkkiä'...

Ymmärrän täysin, että tekisi mieli. En voi väittää, ettenkö itse olisi ulkopuolisena kanssasi samoilla linjoilla. Meillä takana parin kuukauden suhde, jonka jälkeen raskauden. Ero alkuraskaudessani. Ei mikään ideaalitilanne, tiedetään.

Ap

Parin kuukauden jälkeen jo jalat leväällään...? :O

Vierailija
106/107 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ann

Tavaroiden dyykkaaminen osoittaa taloudellista vastuullisuutta. Miksi pitäisi maksaa asioista jotka voi saada ilmaiseksikin? Minkä patogeenin kuvittelet niistä tavaroista tarttuvan lapseen?

Taloudellista vastuullisuutta?! Just! Seinäluteiden häätö on kallista lystiä! Ja kysymykseesi minkä patogeenin kuvittelet niistä tavaroista tarttuvan, NIIN NE SEINÄLUTEET! Onko sinulla ymmärryksessä jotain häikkää? Näinä aikoina kun seinälude on levinnyt räjähdysmäisesti EI todellakaan kannata roudata kotiinsa jotain roskis kamaa!

Vierailija
107/107 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös satiaiset ole lähinnä sukupuolitautia vastaava juttu. Ei liity huonekaluihin.

Kyllä, mutta kertoo varmaan jotain isän hygieniasta ;)

Ap

Satiaiset ei liity mitenkään hygieniaan o.O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä