Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen? Mies ei pärjää mun kanssa

Vierailija
10.07.2016 |

Ei voi olla rehellinen minulle päin siitä millainen mä hänen mielestään olen, ettei pahoita mun mieltä. Mikä tää tällainen ilmiö oikein on? Mitä mies saavuttaa sillä? Olen itsekäs jne. Haluaisin miehen, joka sanoo suoraan mitä ajattelee minusta. Jos en pidä kuulemastani en tietenkään jatka suhdetta. Voin koittaa muuttua, ja haluaisin, mutta se on vaikeaa ilman että toinen on tosi lempeä. Olen tulkinnut miehen hiljaaolemisen lempeydeksi, mutta ilmeisesti se ei sitä olekaan, vaan jonkinlaista vallankäyttöä minuun.

Kommentit (258)

Vierailija
61/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määrittelet huonon ihmisen? Luulin lukemani perusteella, että olet nuorehko 20-25, joka mennyt itseään iäkkäämmän miehen ,jolla on omat lapset ,kanssa yhteen, ja nyt et hallitse tilannetta johon olet ajautunut. En siis pitänyt sinua huonona ihmisenä, ilman kyselemiäni taustoja sain vain tällaisen kuvan keskustelusta . Ehkä kannattaisi kokeilla vaikka tilapäistä eroa, katsoa mihin suuntaan sydän vie.

Vierailija
62/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko joku oma erillinen mökki?Sellainen taiteilijasoppi?Ois hyvä kun saisitte asiat kuntoon ja teistä jokainen löytäisi paikkansa.Älä lähde kotoa,kyllä lapset äidin tarvii.Äidin jolla on omaa oloa helpottavia juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap ketään oikeasti läheistä ja sinulle rakastaa ihmistä? Äiti ja isä on typeriä, miestäsi et rakasta ja lapsetkin on rasite?

Vierailija
64/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteilijaluonne ja joku ikäkriisi?

Vierailija
65/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaaherkku kirjoitti:

Haistata paskat ja toivota hyvät jatkot. Rasittavilla miehillä ei tee mitään, harvoin miehillä muutenkaan. (((En kyllä naistakaan halua.))))

Ainoastaan suklaa täyttää toiveeni.

Vierailija
66/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko äiti,puoliso vai minä pidät itseäsi?

Vierailija
67/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et eroa? Vaikutat ihmiseltä, joka ei ole kykenevä parisuhteeseen.

Voin erota jos yhdessä päädymme miehen kanssa siihen ratkaisuun.

Ap

Eli olet täysin kykenemätön ottamaan myös vastuun elämästäsi? Ihmettelet toisten käyttäytymistä ja motiiveja. Miksi et ihmettele omaasi? Sinuahan tuo miehen käytös vaivaa. Ei miestä.

No ei se nyt aivan noinkaan ole. Jos minä ajattelisin vain itseäni, niin voisin "ottaa vastuuta elämästäni". Mies jäisi aivan tyytyväisenä elämään lasten kanssa kun minä lähtisin minne haluan. Mutta olisiko se lapsille parasta? Jos ottaisin vastuun omasta elämästäni, niin lähtisin niin kauas, ettei siinä sukkuloida viikko-viikkosysteemillä.

Ap

todellakin parasta juuri niin. Anna perheesi tulla onnelliseksi ja muuta niin kauas ettei ikinä ole mahdollisuutta sinun sairaassa vaikutuspiirissäsi enää kärsiä. varsinkaan lasten!

luovuta huoltajuus heti ja ymmärrä olevasi niin sairas, että sairastutat kaikki läheisesikin.

hae apua ja tyydy elämään itseksesi niin tulee mahdollisimman vähän enää inhimillistä kärsimystä vuoksesi.

Miehet luulee,että lapset tarvii äitin, mut se ei todellakaan pidä paikkaansa aina. eikä varsinkaan sinunlaisen "äidin" kyseessä ollessa.

Olen sinun juttuja nyt lueskellut ja itku meinas lastesi mielenterveyden tuhoamisesta tulla. niitten olis paras päästä susta eroon mahd pian ja pikkuhiljaa toipumaan. ehkä olis toivoa vielä terveestä elämästä aikuisuudessa.

Millaisia vaurioita näet lapsille syntyvän?

Ap

itsetunto,omanarvontunto, läheisriippuvuutta, mielenterveyden järkkymistä.. johtaa joko juuri sinunlaiseksi sekopääksi kasvamiseen ja/tai päihteiden väärinkäyttöön, itsemurhaan tai sen haluamiseen jne, joku tai joitakin noista.

mielenterveyshäiriöisen läheisen kanssa kasvaminen on kuin alkoholistin kanssa kasvamista. piiiitkä tie selvitä. tai lyhyt tie täältä ikuisuuteen.

Vierailija
68/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et eroa? Vaikutat ihmiseltä, joka ei ole kykenevä parisuhteeseen.

Voin erota jos yhdessä päädymme miehen kanssa siihen ratkaisuun.

Ap

Eli olet täysin kykenemätön ottamaan myös vastuun elämästäsi? Ihmettelet toisten käyttäytymistä ja motiiveja. Miksi et ihmettele omaasi? Sinuahan tuo miehen käytös vaivaa. Ei miestä.

No ei se nyt aivan noinkaan ole. Jos minä ajattelisin vain itseäni, niin voisin "ottaa vastuuta elämästäni". Mies jäisi aivan tyytyväisenä elämään lasten kanssa kun minä lähtisin minne haluan. Mutta olisiko se lapsille parasta? Jos ottaisin vastuun omasta elämästäni, niin lähtisin niin kauas, ettei siinä sukkuloida viikko-viikkosysteemillä.

Ap

todellakin parasta juuri niin. Anna perheesi tulla onnelliseksi ja muuta niin kauas ettei ikinä ole mahdollisuutta sinun sairaassa vaikutuspiirissäsi enää kärsiä. varsinkaan lasten!

luovuta huoltajuus heti ja ymmärrä olevasi niin sairas, että sairastutat kaikki läheisesikin.

hae apua ja tyydy elämään itseksesi niin tulee mahdollisimman vähän enää inhimillistä kärsimystä vuoksesi.

Miehet luulee,että lapset tarvii äitin, mut se ei todellakaan pidä paikkaansa aina. eikä varsinkaan sinunlaisen "äidin" kyseessä ollessa.

Olen sinun juttuja nyt lueskellut ja itku meinas lastesi mielenterveyden tuhoamisesta tulla. niitten olis paras päästä susta eroon mahd pian ja pikkuhiljaa toipumaan. ehkä olis toivoa vielä terveestä elämästä aikuisuudessa.

Millaisia vaurioita näet lapsille syntyvän?

Ap

itsetunto,omanarvontunto, läheisriippuvuutta, mielenterveyden järkkymistä.. johtaa joko juuri sinunlaiseksi sekopääksi kasvamiseen ja/tai päihteiden väärinkäyttöön, itsemurhaan tai sen haluamiseen jne, joku tai joitakin noista.

mielenterveyshäiriöisen läheisen kanssa kasvaminen on kuin alkoholistin kanssa kasvamista. piiiitkä tie selvitä. tai lyhyt tie täältä ikuisuuteen.

Vierailija
69/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tekee palveluksen kaikille kun pistää kusenpolttamat sukkahousunsa kassiin ja lähtee nostelemaan.

Ihan hullu ämmä.

Vierailija
70/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M40v kirjoitti:

Ap tekee palveluksen kaikille kun pistää kusenpolttamat sukkahousunsa kassiin ja lähtee nostelemaan.

Ihan hullu ämmä.

Amen.

Yhtä sekopäisiä juttuja täällä harvoin näkee ja nekin ovat yleensä vain trolleja. Tämä tyyppi taas on oikeasti hullu.

Vierailija
71/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hyvin outo ap, oletko aineissa? Onko teillä tuossa paketissa vielä lapsiakin...? Miehesi varmaan yrittää pitää heidän elämän edes suurinpiirtein normaalina. Käytkö töissä? Onko sinulla ystäviä?

En ole aineissa. On lapsia. Käyn töissä. Ei ole hyvää ystävyyssuhdetta, en luota ihmisten pitävän minusta.

Ap

Sama juttu täällä.Olen hyvin varautunut ihmisten kanssa ja melko hyökkäävä mielipiteineni.Mielummin annan itsestäni äkäisen kuvan kuin muuta..en osaa olla rento.

Mut miksi se mies rakastui just suhun,kai sussa jotain on?

Millainen ihminen sä sitten olet sen äkäisyyden takana, osaatko kuvailla? Mä taas annan ehkä sellaisen itserakkaan kuvan ja itsekeskeisen. Kiva.

Ap

Ap, oletko asperger vai onko sulla jokin persoonallisuushäiriö?

Vierailija
72/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy perhettä

TämäKään päivä ei pääty heidän kannaltaan hyvin. Aamu alkoi raivon kokoamisella ja viimeistään illalla itkee lapset ja mies. Tämä on nähty jo niin monta kertaa

Vierailija
73/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kauhean korkea motiivi edes olla miehen kanssa. Jos rakastaisin niin olisi korkeampi. Toisaalta rakkaus ei aina auta käyttäytymään järkevästi, päinvastoin. Hankalaa. Motiivi olla miehen kanssa on lasten elämä. Jos ei olisi lapsia en jaksaisi miestä joka ei anna itsestään mitään vaan on hiljaa, ettei mun mieli pahoitu. Aivan kuin ei mun mieli olisi elämäni aikana mun äidin kanssa eläessä pahoittunut jo kaikilla mahdollisilla tavoilla sataan miljardiin kertaan. Se on mulle täysin tuttua, että se läheisin pahoittaa mun mielen haukkumalla mua ties miten huonoksi.

Ap

Ap, alat nyt miettiä itseäsi! Sulla on vaan tämä yksi elämä elettävänä, älä tuhlaa sitä voimalla huonosti perhe-elämän keskellä. Sua ei selvästikään ole tarkoitettu sellaiseen elämään! Sinuna en huolehtisi lapsistasi: kyllä ne pärjää isänsä kanssa - varmasti jopa paremmin kuin tällä hetkellä. Tee palvelus lapsillesi!

Vierailija
74/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi älytä lähteä ja jättää lapset isälleen, lapsesi vaurioituvat, jos joutuvat elämään sinun kanssasi. Hae apua itsellesi, et ole terve.

Vierailija
75/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuosta ottanut kyllä selkoa.

Niin no en ota minäkään, koska mies ei oikein avaa ajatuksiaan, mutta näin olen sen ymmärtänyt, että olen inhottava miehen mielestä, mutta hän on siitä hiljaa, ettei pahoita mun mieltäni. Miten asia ikinä ratkeaa, jos ei sano siitä? Miksi joku haluaa olla inhottavan ihmisen kanssa jos onkin päättänyt, ettei sano asiasta mitään? Kolmanneksi minä luulin, että mies pitää minusta ja on lempeä, kun ei sano konfliktien yhteydessäkään tuntemuksiaan. Jos ei puhu = tyytyväinen, minun maailmassani.

ap

Höpsis taas. Se on hiljaa siksi että pillunsaanti jatkuu. Sä oot tehnyt selväksi että suhde loppuu jos susta sanotaan jotain mistä et tykkää.

Vierailija
76/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sua.Sitten niitä ärsyttäviä piirteitä käytetään sellaisena hiljaisena lyömäaseena.Itse joudun erikseen kysymään ja riitelemään asioista tälläusen miehen kanssa.Nyt olen 16 vuiden jälkeen oppinut tunnistamaan kun sitä rupee jokin pännimään,aiheutan riidan ja ärsytän niin kauan että saa asiansa sanottua.Koitin joskus vuodenkin olla riitelemättä,mieshän ei riitele jos ei ole pakko,ja ero siitä meinasi tulla..

Ymmärrän mitä tarkoitat,sitä on vaikea selittää...

Oikein koetat riidellä? Oletko mielisairas?

Vierailija
77/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sua.Sitten niitä ärsyttäviä piirteitä käytetään sellaisena hiljaisena lyömäaseena.Itse joudun erikseen kysymään ja riitelemään asioista tälläusen miehen kanssa.Nyt olen 16 vuiden jälkeen oppinut tunnistamaan kun sitä rupee jokin pännimään,aiheutan riidan ja ärsytän niin kauan että saa asiansa sanottua.Koitin joskus vuodenkin olla riitelemättä,mieshän ei riitele jos ei ole pakko,ja ero siitä meinasi tulla..

Ymmärrän mitä tarkoitat,sitä on vaikea selittää...

Oikein koetat riidellä? Oletko mielisairas?

Heh,sinähän tässä koitat riidellä minun kanssani.Oletko itse mielisairas?Minä nimittäin olen.

Toiset eroaa,toiset löytää tavan saada kumppani päästelemään höyryjä vaikka sulkeutunut onkin.

Vierailija
78/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten määrittelet huonon ihmisen? Luulin lukemani perusteella, että olet nuorehko 20-25, joka mennyt itseään iäkkäämmän miehen ,jolla on omat lapset ,kanssa yhteen, ja nyt et hallitse tilannetta johon olet ajautunut. En siis pitänyt sinua huonona ihmisenä, ilman kyselemiäni taustoja sain vain tällaisen kuvan keskustelusta . Ehkä kannattaisi kokeilla vaikka tilapäistä eroa, katsoa mihin suuntaan sydän vie.

Olen ollut jo niin kauan yksin elämässäni sydämen viemättä minua yhtään mihinkään, että en jaksa uskoa minulle nytkään tapahtuvan mitään kivaa, vaikka miten toivoisin. Ilman sitä tunnetta että elämä on kivaa taas en jakaisi oikein edes elää. Elämä ei ole elämisen arvoista. Ehkä en ole kiinnottänyt tarpeeksi huomiota iihen, miten elämä voisi olla kivaa, vaan koittanut vain elää oikein. Äitini opetusta sekin.

Vierailija
79/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ap ketään oikeasti läheistä ja sinulle rakastaa ihmistä? Äiti ja isä on typeriä, miestäsi et rakasta ja lapsetkin on rasite?

Ei ole. Lapsuudenkodin kissa on ainoa koskaan minulle rakkaana pysynyt hahmo.

Ap

Vierailija
80/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko äiti,puoliso vai minä pidät itseäsi?

Olen minä. Olen suhteesen erehttynyt ihminen, jonka pitäisi kyetä samaan kuin noermaalit ja ei kykene.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi