Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet; naisen lantiosta - voiko se olla liian iso?

Vierailija
08.07.2016 |

Olen huomannut treffeillä, että monet miehet "jäävät kiinni" tuijottaessaan lantiotani. Olen suht lyhyt, mutta normaalipainoinen. Pituuteni on 160cm, painoni 60kg, lantioni ympärys 100cm ja vyötäröni 70cm. Olen kyllä saanut kehuja muodoistani, mutta mietin kuitenkin, että voiko lantioni tuijotus olla myös sitä, että se on liian iso?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
2/40 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan, ylileveää ahteriasi kauhistelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam

Vierailija
4/40 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiaisvyötäro ei ole huono asia.

M38

Vierailija
5/40 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olisit minulle liian lihava. En ole ikinä ihaillut lihavuutta.

Vierailija
6/40 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ylipainoinen ja lantiosi hervoton

Vierailija
7/40 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti! Olen aika samoja mittoja ja tiimalasin muotoinen. Tiedän lantioiden seutuni olevan kivan näköinen ja olen siitä kehuja saanut. Toki myös ahteri on isohko, mutta koskaan sitä ei ole moitittu, päinvastoin. Älä siis ajattele, että muut ajattelisivat huonoa, vaan kulje pää pystyssä naisellisesti ja hymyile, olet juuri hyvä.

Vierailija
8/40 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla

Vierailija
9/40 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monta, eli mitä väliä onko sun lantio jonkun mielestä liian iso tai ei...? Joku tykkää ja toinen ei. Sama tissien, pituuden, hiusten värin ja vastaavien kanssa. Jos on erityisen isot tissit/peffa, on poikkeuksellisen pitkä/lyhyt tai on vaikka räikeät meikit/hiukset jne... niin se voi herättää huomiota ja riippuu miehestä, onko turn-on vai ei.

Vierailija
10/40 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lantio on liian iso, se on sen naisen ongelma. Että jos vaikka ei mahdu ovista normaalisti.

Vierailija
11/40 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 175cm/70kg, ja vyötärö 70cm, lantio 100cm. Noh, rinnanympärystäkin löytyy sen 105cm ja reidetkin on olemassa, niin ei ole kilot epäedullisissa paikoissa. Mutta ikinä en ole kuullut muuta kuin kehuja peräsimestä, saati sitten rintamuksesta.

Tietysti meillä on viitisentoista senttiä pituuseroa, se voi vaikuttaa. Mikä ei minulla näytä "ylileveältä", näyttää tietysti isommalta lyhyemmällä, koska mittasuhteet on erilaiset.

Sanoisin, että jos ylä- ja alakroppa on tasapainossa, niin ei tuo ole liikaa, jos on luonnostaan tuollainen eikä roiku. Jos taas olet täysin harteeton ja tissitön, niin alakroppa voi näyttää suhteettoman suurelta. Mutta yhtään miestä en ole eläissäni tavannut, joka olisi isosta perseestä ja pienestä vyötäröstä pahastunut, ainakaan kun se iso perse on kiinteä.

Vierailija
12/40 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä,158 cm/97 kg suurläski

Vierailija
13/40 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ylipainoinen ja lantiosi hervoton

Bea Toivosen lantio oli missivuonna 98 cm... En hervottomaksi kuvailisi.

Vierailija
14/40 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana oot 😘

Vierailija
15/40 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin lantiota katsellaan, joskus jopa naisetkin. no itse en kyllä tykkä mistään pötkylälantiosta.

Vierailija
16/40 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettivät miltä näytät takaapäin polvillas ollessa.

Vierailija
17/40 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä tissi, perse, lantio yms ketjuja lukee, niin välillä miettii, että oliko se äänioikeuden antaminen naisille sittenkään pitkän päälle hyvä juttu ja ovatko naiset älyllisiä olentoja, jotka kykenevät rationaaliseen ajatteluun.

Vierailija
18/40 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat Nicki Minaj:in mitat?

Vierailija
19/40 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat Nicki Minaj:in mitat?

En tiiä, mutta leveälantioisella voi olla laatikko/lättänä perse eli vertailu Minajiin ei oikein toimi.

Vierailija
20/40 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyinkin hänen strategisia mittojaan yleistasolla mielenkiinnosta,en kirjoittanut kirjaa aiheesta Nickin ahteri versus lantionympärys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi