Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkaisuliuskat

Vierailija
08.07.2016 |

Edellinen ketju katosi. Joku hygienisti veti herneen nenäänsä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kahvi yms värjäävien aineiden välttely kuinka tarkkaa? Olen aamukahviaddikti.

Minä tein aamukahviksi kuurin aikana jääkahvin, join se pillillä. :D Oli kyllä varmasti turhan tarkkaa mutta kyseisen kuurin valkaisutulos oli paras!

Miten teit jääkahvin? Ohje olisi kiva. Nimimerkillä uusavuton

Keitin vaan hiukan vahvemmab tavallisen kahvin ja kaadoin sen kuppiin jääkaappin jäähtymään. Sitten hetken päästä sekaan maitoa, jäitä ja ruskeaa sokeria. Ei se kovin kummoista ollut mutta ihan juotavaa. Tarvitsee mielestäni tuon sokerin sekaan että on vähän makua.

Olen juonut Starbucksissa joskus jäälaten eikä siinäkään kyllä ollut makua.

Vierailija
22/27 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tilasin Isosmilesta, sitten ebaystä. Ihan samoja ne siellä ebayssä on, paljon halvempia vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisen voi laittaa pakaroidenkin väliin, siis jos ei halua olla ruskeanreiänritari.

Vierailija
24/27 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö kysymys, mutta jos hampaissa on paikkoja, jääkö ne tummemmiksi sitten kun muut kohdat? Vai vaaleneeko nekin? :)

Vierailija
25/27 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kahvi yms värjäävien aineiden välttely kuinka tarkkaa? Olen aamukahviaddikti.

Minä tein aamukahviksi kuurin aikana jääkahvin, join se pillillä. :D Oli kyllä varmasti turhan tarkkaa mutta kyseisen kuurin valkaisutulos oli paras!

Keitin vaan hiukan vahvemmab tavallisen kahvin ja kaadoin sen kuppiin jääkaappin jäähtymään. Sitten hetken päästä sekaan maitoa, jäitä ja ruskeaa sokeria. Ei se kovin kummoista ollut mutta ihan juotavaa. Tarvitsee mielestäni tuon sokerin sekaan että on vähän makua.

Täytyykin muuten kehittää tuota aiempaa reseptiäni ja käyttää tavallisen kahvin tilalla espressoa. Tajusin juuri että siinähän on sitä kahvin makuakin paljon enemmän kun suodatinkahvissa. Sorry OT!

Vierailija
26/27 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liuskoilla voi vaalentaa vain hammasluuta. Mutta eihän paikat niin tummia ole, että ne erottuisi sitten ihmeemmin. Liuskat eivät ylety takimmaisiin hampaisiin - mulla ainakin vain vitoshampaiiin asti. Ai niin, on mulla muuten kahden etuhampaan välissä paikka, mutta ei se kunnolla erotu, eikä valkaisu ole sitä saanut näkymään sen paremmin.

27/27 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyykin muuten kehittää tuota aiempaa reseptiäni ja käyttää tavallisen kahvin tilalla espressoa. Tajusin juuri että siinähän on sitä kahvin makuakin paljon enemmän kun suodatinkahvissa. Sorry OT!

Millä teet espressoa? En ole vielä kotona kokeillut tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän