Valkaisuliuskat
Edellinen ketju katosi. Joku hygienisti veti herneen nenäänsä.
Kommentit (27)
Toimiiko ne? Esim. Crest? Olen kuullut että jenkeissä kaikki käyttää. Kaverikin suositteli, joten tilasin.
Pidättekö sen 30min päivässä, kuinka pitkä "kuuri"?
Toimii todellakin, just nuo crestit. 30 minuuttia päivässä n. kolme viikkoa ja hampaat on kauniit!
Siis miksi ketju postui? Ovatko jotenkin vaarallisia? Olen käyttänyt muutaman vuoden ja joo, toimivat hyvin ja näyttävät luonnollisilta, en uskalla käyttää kuin kerran, kaksi vuodessa ja maalipinta pysyykin noin puoli vuotta. mulla ei ainakaan mitään sivuoireita ole ollut.
Kyllä ne toimii, pitäisi taas tilatakin uusi satsi. Käytin päivittäin 30 min sen kaksi viikkoa ja välttelin kuurin ajan ja vähän se jälkeenkin kahvia, viiniä ym. värjääviä ruoka-aineita. Tosi vaaleat tuli, suosittelen!
Mikä ihmeen maalipinta? Ei mun cresteistä mitään maalipintaa ole hampasiin tullut.
Ne liuskat sisältävät kai jonkunlaista peroksidia mikä vaalentaa aitojen hampaiden pintaa. Eivät jätä mitään maalipintaa todellakaan.
Kokeilin juuri jenkkilaisia valkaisuliuskoja. Hankalat kayttaa ja kirvelivat. En suosittele!
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin juuri jenkkilaisia valkaisuliuskoja. Hankalat kayttaa ja kirvelivat. En suosittele!
Oliko Crestin liuskoja?
Siis ei ne ole hankalat ollenkaan, liuskat vain ylä- ja alahampaisiin. Syljeneritys on alkuun aika runsasta, mutta kun liuskoihin tottuu, niin ei sylkeäkään enää erity paljoa. Niitten kanssa voi ihan hyvin puhuakin. Joillekin tulee hampaiden vihlontaa, mutta itselleni ei ole tullut.
Onko kahvi yms värjäävien aineiden välttely kuinka tarkkaa? Olen aamukahviaddikti.
Vierailija kirjoitti:
Onko kahvi yms värjäävien aineiden välttely kuinka tarkkaa? Olen aamukahviaddikti.
Ei ole turhan tarkkaa. Itse juon myös kuurin aikana aamukahvit ja silti hampaat valkaistuu hyvin. Laitan liuskat aina päivällisen jälkeen.
Arveluttaa kuluttavatko ne hampaita ja aiheuttavatko esim. hammaseroosiota. Joskus joku hammaslääkäri sanoi että ainoastaan Yotuel hammastahnaa uskaltaa käyttää kun se on turvallisempi hampaille kotikonsteista.
Joo, Crestin liuskat on ihan ykkösasia hammashygieniassa. Putsaa värjääntymät ja paskan hampaan pinnasta, samalla kun valkaisee. Rakastan.
Ei ole mitään syytä kärsiä rumista hampaista, ebayssä nuo liuskat maksavat vain muutamia kymppejä kuurilta. Puoli tuntia päivässä ei ole paha nakki, samalla voi tehdä mitä tahansa - itse laitan usein työmatkalle liuskat suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Minä tein aamukahviksi kuurin aikana jääkahvin, join se pillillä. :D Oli kyllä varmasti turhan tarkkaa mutta kyseisen kuurin valkaisutulos oli paras!
Mä olen käyttänyt noita liuskoja vuosia eikä koskaan ole yksikään hammaslääkäri huomauttanut mistään liuskojen aiheuttamasta eroosiosta tai muusta vauriosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tein aamukahviksi kuurin aikana jääkahvin, join se pillillä. :D Oli kyllä varmasti turhan tarkkaa mutta kyseisen kuurin valkaisutulos oli paras!
Miten teit jääkahvin? Ohje olisi kiva. Nimimerkillä uusavuton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teit jääkahvin? Ohje olisi kiva. Nimimerkillä uusavuton
Keitin vaan hiukan vahvemmab tavallisen kahvin ja kaadoin sen kuppiin jääkaappin jäähtymään. Sitten hetken päästä sekaan maitoa, jäitä ja ruskeaa sokeria. Ei se kovin kummoista ollut mutta ihan juotavaa. Tarvitsee mielestäni tuon sokerin sekaan että on vähän makua.
Mitä kautta te tilailette noita liuskoja? Mä olen joskus katsonut ebaysta, mutta mistä sitä tietää ovatko ne aitoja liuskoja vai jotain halpoja feikkejä?
Turha maksaa kalliita hampaiden valkaisuja suomessa, koska valkaisuliuskat netistä ovat halpoja ja tehokkaita. Asuin jenkeissä 5 vuotta ja kaikki käyttivät niitä. Se oli aivan normaalia ja jokapäiväistä. Jos jollain oli värjääntyneet hampaat, niin heti kysyttiin, että miksi et käytä white stripsejä.