Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino ei tipu - mitä teen värin

Vierailija
08.07.2016 |

Olen syönyt näin tammikuusta asti joka päivä, muutama lipsahdus tullut, mutta suunnilleen näin päivän syömiset menee, mitä teen väärin kun paino ei tipu (minulla on 20 kg ylipainoa);

Aamupala
2 kuppia kahvia kulutusmaidolla
1 banaani

Lounas
kaupan salaattibaarista kasattu salaatti; rucolaa, avocadoa, kanaa tai lohta, kananmuna, tomattisalsaa, oliiviöljy

välipala
1 banaani
1 kiivi
kahvi maidolla

päivällinen
sama salaatti
kahvi maidolla

iltapala
kahvi maidolla
mansikoita ja lidlin kreikkajogurttia

tämän lisäksi juon vettä n. 2 l päivässä

Käyn n. 45 min kävelylenkillä 2-3 krt viikossa.
Verensokerit koholla ja ylipainoa tosiaan 20 kg, Olo tukala ja paino ei tipu. Kaikki vinkit ja neuvot otetaan vastaan! Olen omasta mielestäni muuttanut ruokarytmin säännölliseksi ja terveelliseksi, ei sokereita, ei valkoista viljaa..

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on insuliiniresistenssi ja siksi insuliini ja verensokeri koholla? Kun elimistö erittää insuliinia, ei laihdu, koska se varastoi rasvaa.

Vierailija
2/116 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisilla syömisillä laihdu. Ethän oikeastaan syö yhtään mitään. Jos aloitat näin rajulla dieetillä, millä aiot pitää painon laskemassa?

Ensinnäkin tarvitset energiaa, mieluiten aamupäivästä. Syö KUNNON aamiainen, lounaallekin lisäisin vielä jotain. Iltaa kohden sitten kevennät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liikaa.

Vierailija
4/116 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa fruktoosia eli vaihda persikoihin ja luumuihin HETI. Nuo rupee tapahtumaan .

Vierailija
5/116 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä ravintoterapeutille suoraan. Turha kuunnella näitä ihmediettejä joilla laihtuu nopeasti, ja paino tulee heti takaisin.

Sinne ammattilaisen luo, hop hop!

Vierailija
6/116 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske BMR eli perusaineenvaihdunnan taso. Tämän kalorimäärän alle älä vaju ollenkaan. Tärkeintä on pitää aineenvaihdunta hyvällä tasolla, ja laihtua hitaasti. Muuten jojokierre on valmis.

Älä välitä, vaikka paino ei aina tipukaan. Käy vaa'alla vain kerran kuussa, jotta motivaatio pysyy yllä.

Esim itselläni BMR on 1920kcal, 115kg 175cm nainen, kevyt aktiivisuus.

Vierailija
7/116 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä ravintoterapeutille suoraan. Turha kuunnella näitä ihmediettejä joilla laihtuu nopeasti, ja paino tulee heti takaisin.

Mitä komentelet?  Ja mitkä "ihmedieetit"?

Vierailija
8/116 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tippunut ollenkaan?

Oletko punninnut ruuat ja laskenut niiden kalorit? Kuinka paljon kaloreita päivässä?

Vierailija
9/116 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sinulla on pituutta ja painoa ja ikää? Millainen työ?

Banaanit 250 kCal/vrk, kulutusmaitoa toinen mokoma, ja se kreikkajogu jos menee pari desiä niin sitä ollaan jo 800 kilokalorissa. Salaatteja mättää salaattibaarista helposti melkoisen määrän, eli sinulla voi olla päivän energiansaanti jossain 2000 kilokalorin paikkeilla, jolla kyllä konttoritädin läskit pysyy hyvin yllä.

45 minuutin kävelylenkki ei ole paljon mitään. Minulle on normaalia kävellä puolitoista tuntia joka päivä, ja silti olen ylipainoinen. 

Vierailija
10/116 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä komentelet?  Ja mitkä "ihmedieetit"?

En mä komentele mitään, iisii hei. Muotoilin kyllä tuon väärin, kun ei tänne mitään ihmedieettejä ole laitettu, mutta niitä kun yleensä tuppaa tulemaan, niin suosittelin menemään ammattilaisen luokse, joka osaa asiansa, sen sijasta että ottaa näitä muiden omia kokemuksia/luuloja nettipalstalta :)

Vierailija
11/116 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lisäisin aamupalaan just esimerkiksi mysliä tai puuroa ja siihen marjoja/kotitekoista omenahilloa tms., lounaalle myöskin voisi lisätä jotain terveellistä kotiruokaa, esim. kasvissosekeitto chia-siemenillä tai makaronilaatikko soijarouheella, päivällisellä jotain kevyttä ja helppoa, iltapalalta poistaisin kahvin ja lisäisin vihreän teen ja sen lisäksi ruispala tai toinen.

Liikuntaa lisäisin 3-4 krt/vko jos mahdollista.

Vierailija
12/116 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ikä 40, toimistotyö, pituus 170, paino 91.

Lihoin syötyän mielialalääkkeitä.

ap

Vierailija
13/116 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

kiitos vinkistäsi, en kommentoinut tuota.

ap

Vierailija
14/116 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöminen yksipuolista ja tylsää, monipuolisuutta ja iloa lautaselle ja elämään!

Vierailija
15/116 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka kirjoittavat mitä syövät, mutteivat määriä!

Vierailija
16/116 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti lisää reipasta liikuntaa. Joka päivä vähintään tunti hikiliikuntaa. 

Vierailija
17/116 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa liian vähän.

Laadukasta ruokaa liian vähän.

Vierailija
18/116 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näistä "syön näin, enkä laihdu"-aloituksista puuttuu määrät. Ikäänkuin se, että luettelee terveellisiä ruoka-aineita osoittaisi, ettei ainakaan syö liikaa. Jos ei laihdu, syö liikaa, vaikka söisi salaatinlehtiä. Ei ole olemassa kaloritonta ruokaa.

Vierailija
19/116 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettaisin päästä kahvimaidoista eroon, ja aamupalaan banaanin sijasta proteiinia (esim. keitetty muna, raejuustoa, säilykekalaa tms.).

Vierailija
20/116 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pari kertaa viikossa aerobista (lenkki) ja pari kertaa lihastreeniä (kuntosali). Ei tartte alkuun joka päivä maksimitreeniä, jos on ylipainoa eikä kunto huipussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme