Miten lopetatte puhelun puhelinmyyjän kanssa?
Haluaisin olla kohtelias, mutta ei kiinnosta kuunnella myyntipuheita.
Kommentit (76)
Soitit just pahaan aikaan. Olen juuri fistaamassa miestäni. Hyvää päivänjatkoa.👵
Sanon yleensä: "Kiitos soitostasi, mutta ei kiitos!" Sen jälkeen suljen puhelimen.
Painamalla sitä punaista luurin kuvaa
Kysyn heti alussa, että sopiihan sinulle, että nauhoitan tämän keskustelun. Silloin puhelu on joka kerta loppunut siihen. En olisi edes oikeasti nauhoittamassa.
Sanon, että Hei, sun ei kannata tuhlata nyt muhun aikaa, koska en aio / pysty ostamaan mitään, joten kannattaa siirtyä seuraavaan asikkaaseen.
Ovat kiittäneet ja lopettaneet
Sanon jotain ihan älytöntä kuten vaikka "no poks holidei" ja suljen puhelun.
Luuri korvaan. Ei vaan tekis mieli pistää, mutta oikeesti vetoan aina kiireisiin tai muuten paha paikka.
Ei. En ole tilaamassa ja hyvää päivän jatkoa. Tarvittaessa punainen luuri jos ei ymmärtänyt puhetta.
Jos nämä häirikkösoitot ei lopu niin soitan poliisille.
Katkaisen puhetulvan alkuunsa ja kysyn mikä on asiansa ydin. Kun kuulen myynnistä tai keräyksestä, sanon ettei ole mahdollisuuksia ja suljen luurin. Ei sen kummempaa tartte, he häiritsevät soitoillaan.
Puhelu yleensä alkaa näin. "Hei". Puhelinmyyjä kysyy olenko se ja se henkilö "Juu". Puhelinmyyjä aloittaa monologinsa jonka päätteeksi hän toteaa "Niiiiih notta pistetäänkö tilausta tulemaan??"...
Suljen puhelun.
"Mulla ei ole sähkösopimusta, en joudu maksamaan sähköstä"
"Olen opiskelija, mulla ei ole tuloja"
"Olen jo kuukausilahjoittaja sellaiseen paikkaan, jonne haluan olla, ja en aio ottaa uutta kohdetta"
"Ai hei Elisa, en kiitos tarvitse Viihde Premiumia, olen muutenkin hilkulla lopettamassa Viihteen ja säästin sovelluksen kompromissina, en aio päivittää kalliimpaan"
Eivät hekään mieti minun tunteita tungettelevilla puheluilla. Miks mun tarttis?!
Nykyään en edes vastaa, vaan lisään numeron puhelunestolistalle.
Tuuuut tuuut tuut tuuut!