Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä lapsettomuudessasi on parasta juuri nyt?

Vierailija
08.07.2016 |

Minulla ehkä se, että voin suunnitella alkavan viikonloppuni täysin vapaasti ilman, että täytyy säätää tai organisoida sen kummemmin, hankkia lastenvahtia, jäädä kumppanille "auki yksi vapaa ilta" tai muuta sellaista. Moneen asiaan lisääntymisessä varmaan sopeutuisin, jos jostakin syystä olisi pakko, mutta vapauden menettämiseen en.

Kommentit (211)

Vierailija
1/211 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on se vapaus. Tästä kun töistä kotiin niin saa syödä rauhassa miehen tekemään ruokaa ja mennä ihan rauhassa hänen kainaloon päiväunille ja sitten lähteä merille viikonlopuksi.

Vierailija
2/211 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nukkua yöt rauhassa ja tehdä mitä huvittaa, koska huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/211 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe vapaan lukeminen vahingoniloisena. Matalamielistä? Kyllä. Tyydyttävää. Kyllä.

Vierailija
4/211 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin myöhään, vetkuttelin aamupalan kanssa ja varasin äsken matkan viikonlopulle miehen kanssa. Voi humaltua viinistä, voi valvoa, nukkua, nauttia, elää ja olla spontaani.

Vierailija
5/211 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin juoda olutta ja ottaa aurinkoa

Vierailija
6/211 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nukkua pitkään.

Vierailija
7/211 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tehdä mitä haluan ja milloin haluan. Voisin myös sanoa sen ettei tarvitse jakaa miestä kenenkään kanssa (lapset näyttäisivät myös näivettävän parisuhteen).

Vierailija
8/211 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuudella tarkoitetaan ilmeisesti olemista ilman pikkulapsiajan rasitteita. 

Olen kolmen lapsen äiti ja kaikki "parasta", mitä tähän mennessä on sanottu, sopii minuun myös. Ikä tietysti alkaa nelosella. 

Vierailija
9/211 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lähteä viikonloppumatkalle suoraan töistä, käydä molempina iltoina keikoilla ja päivällä kierrellä museoissa, voi mennä syömään pieneen intiimiin ravintolaan ja rauhassa harrastaa villiä seksiä (mitä olen perheellisiä ystäviäni seurannut, pitää ilmeisesti olla kiitollinen että saa edes sitä seksiä, saatika että itse edes haluaa sitä enää harrastaa :D ) Kuulostaa kliseeltä mutta totta se on!

Vierailija
10/211 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä kokonaisuudessaan! Ja se tunne, kun jonkun lapsi saa paskahalvauksen kaupassa, ravintolassa, yms paikassa. Siinä on jotain niin sanoin kuuvamatonta helpotusta ja iloa!

Vierailija
11/211 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomuudella tarkoitetaan ilmeisesti olemista ilman pikkulapsiajan rasitteita. 

Olen kolmen lapsen äiti ja kaikki "parasta", mitä tähän mennessä on sanottu, sopii minuun myös. Ikä tietysti alkaa nelosella. 

Ketju taisi olla lapsettomille tarkoitettu.

Vierailija
12/211 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga - leffateattteri - viikonloppuna ehkä Pori Jazzeille, velatuttuja siellä asuukin. Vaellusreissu pohjoisessa. Lyhyt kaupunkiloma. Siinä kesäloma. :)

Vierailija
13/211 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä ns. henkinenvapaus?! Se ettei tarvitse olla huolissaan lapsistaan. Äitini ainakin vieläkin puhuu siitä, että se huoli on siellä taustalla vaikka ikäni alkaa sillä nelosella.

Vierailija
14/211 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mikä on sinun käsityksesi hyvästä ja riittävästä vanhemmuudesta, mutta ainakaan minun vanhempani eivät voineet tehdä viikonloppuisin vapaasti, mitä halusivat, kun minä ja sisarukseni olimme leikki-ikäisiä, kouluikäisiä tai teinejä. He olivat sitä mieltä, että lasten tarpeet (ja mielipiteetkin) tulee ottaa huomioon myös pikkulapsi-iän jälkeen.

Nythän vanhempani ovat toki jo vuosia eläneet hyvin vapaata elämää, mutta itse en kyllä pystyisi millään odottamaan kuopuksen kotoa muuttamista, jotta saisin olla samassa tilanteessa. -ap

Vierailija
15/211 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus. Vaikka mulla on pieni lapsi niin silloin harvoin kun hän on vaikka isovanhempansa luona niin osaan kyllä arvostaa sitä että voi olla miten haluaa. Tietenkin yleensä jos lapsi on isovanhemmallaan niin hän on siellä koska meillä on miehen kanssa menoa, esim. häihin niin ei me sinäänsä olla vapaalla kun häihin pitää tiettyyn aikaan mennä ja pukea juhlavaatteet.

Vierailija
16/211 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki. Huh.

Vierailija
17/211 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko olla täysin vapaa huolista mitkä lapsiin liitty?

Vierailija
18/211 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kaikkea tieto, että kukaan ei ole minusta riippuvainen.

Nainen 54 v.

Vierailija
19/211 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen ikäinen että olen jälleen lapseton. Minulla on siis aikuisia lapsia jotka ovat omillaan jo pärjäävät hyvin niin ettei tarvi olla huolissaan.

Elämä on parasta ikinä .

Vapaata. Mennään miehen kanssa ja matkustellaan ja seksi sujuu.

En kadu lapsia missään tapauksessa mutta totuuden nimissä en odottamalla odota lapsenlapsia.

Jos niitä tulee, olen kyllä mummona sitten ja autan hoidossa.

Vierailija
20/211 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla kännissä koko loman ja harrastaa irtosuhteita. Ja katsoa telkkaria.