Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada seksiseuraa? Miehet!

Vierailija
07.07.2016 |

Mihin laitan ilmoituksen johon ei tarvitse kuvaa ja ei maksa mitään? Olen seksiseuraa vailla pari kertaa viikossa, mutta haluaisin vakituisen panon, en mitään baarihoitoja. Enkä halua parisuhdetta, varattu mies kävisi tähän hommaan hyvin. Ei moraalisaarnoja nyt tähän vaan oikeita neuvoja kiitos!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24?

Vierailija
2/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin minäkin. Varattua en kyllä halua... mutta en myöskään noita baaripanoja. Tinderissä on nykyään jotenkin niin tossukoita vätyksiä. lol. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yhtä huono sängyssä, kuin googlauksessa?

Vierailija
4/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miestä (tai naista) parempi vaihtoehto olisi nukke? - Kun noissa erilaisissa säädöissä saattaa saada kovin helposti näpeilleen tai sitten minä vain olen "hienan" ahdasmielinen....  

Vierailija
5/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yhtä huono sängyssä, kuin googlauksessa?

Google ei kerro toimiiko sivut käytännössä :)

Olen hyvä sängyssä, enkä liioittele yhtään ;) Minun päätä ei myöskään särje koskaan, en ole ylipainoinen enkä ikäloppukaan :D

Vierailija
6/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä söisin, kun ruokaa on pöytä täynnä?

Vierailija
7/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt provo, naiset saa seksiä helposti. Muuten en tuomitse mutta varattuna vituttaisi jos muija kävisi vieraissa. Ainakaan puutteen takia sillä ei ole tarvetta. Minä se meistä olen halukkaampi.

Vierailija
8/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baari on paras paikka myös vakihoidon etsimiseen. Kamala vaiva etsiä netin kautta, kun joutuu käymään monilla treffeillä jo ennen kuin löytyy se, jonka kanssa kemiat kohtaavat, sittenkin voi olla ettei seksihommat pelitäkään ja olet taas lähtöruudussa vaikka on saattanut kulua jopa viikkoja. Baarissa toimii what you see is what you get eli tiedät heti, natsaako kemiat ja ne sänkyhommat voi testata samana iltana. Jos on hyvä pano niin sitten vaan sopimaan seuraavat treffit suoraan kotiin. Seksiä kotiinkuljetuksena.

Vierailija
9/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on nyt siitä että minulla on ollut vakituinen pano, mutta on käynyt liian vaativaksi ja sekoittaa tunteet seksiin. Sehän ei sovi minulle :)

Oli työn takana testata näitä joista piti tehdä valinta vakkaripanoksi, ja nyt sekin oli turhaa :/

Veetuttaa aloittaa etsintä taas alusta. Kaikista miehistä kun ei ole tähän, kaikki ei ymmärrä että tämä tehdään salaa, eikä minulle aina sovi aikataulut...

Vierailija
10/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä " hankin" vakipanoni baarista, yhen yön juttu ja sit vaihettii numerot jne ja siitä se lähti. Mut muutenkin jutskaillaan jne et ei pelkkää panemista ja pois. Joskus niiinkin mut ei aina. Toki toinenkin llis hyvä jos ensimmäinen ei pääse ja itellä tekee mieli niin olis varakaveri.

Vierailija
11/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baari on paras paikka myös vakihoidon etsimiseen. Kamala vaiva etsiä netin kautta, kun joutuu käymään monilla treffeillä jo ennen kuin löytyy se, jonka kanssa kemiat kohtaavat, sittenkin voi olla ettei seksihommat pelitäkään ja olet taas lähtöruudussa vaikka on saattanut kulua jopa viikkoja. Baarissa toimii what you see is what you get eli tiedät heti, natsaako kemiat ja ne sänkyhommat voi testata samana iltana. Jos on hyvä pano niin sitten vaan sopimaan seuraavat treffit suoraan kotiin. Seksiä kotiinkuljetuksena.

Pikemminkin take-away, koska käyt sen sieltä paikanpäältä hakemassa...

Vierailija
12/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viimeisin fbuddy jätti sut juuri sen taki, että olet huono sängyssä?

Vierailija
13/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyn edelliseen... baarista minäkin pitkäaikaisen vakipanoni löysin, vaikka kokeilin myös nettiä.

Vierailija
14/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdyn edelliseen... baarista minäkin pitkäaikaisen vakipanoni löysin, vaikka kokeilin myös nettiä.

Toivottavasti muistat ehkäisyn?

Vierailija
15/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin laitan ilmoituksen johon ei tarvitse kuvaa ja ei maksa mitään? Olen seksiseuraa vailla pari kertaa viikossa, mutta haluaisin vakituisen panon, en mitään baarihoitoja. Enkä halua parisuhdetta, varattu mies kävisi tähän hommaan hyvin. Ei moraalisaarnoja nyt tähän vaan oikeita neuvoja kiitos!

Pari kertaa viikossa? eikö mielummin pari kertaa päivässä?

mies

Mielellään, mutta kun olis muutakin elämää, ja pitäis tyydyttää kotona tuo omakin mies. Joka ei tyydytä minua tarpeeksi, mutta jonka haluan kuitenkin pitää.

Jos mies ei ole kuurosokea, niin tämä tie ei johda hänen pitämiseensä. Usko pois, ennenkuin on liaan myöhäistä.

mies

Vierailija
16/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä viimeisin fbuddy jätti sut juuri sen taki, että olet huono sängyssä?

No kun ei :) vakipano haluaa jättää perheensä ja minut kokonaan itselleen. Minulle se ei käy.

Vierailija
17/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa viikossa? eikö mielummin pari kertaa päivässä?

mies

Mielellään, mutta kun olis muutakin elämää, ja pitäis tyydyttää kotona tuo omakin mies. Joka ei tyydytä minua tarpeeksi, mutta jonka haluan kuitenkin pitää.

Jos mies ei ole kuurosokea, niin tämä tie ei johda hänen pitämiseensä. Usko pois, ennenkuin on liaan myöhäistä.

mies

Näin olen mennyt jo 5 vuotta. Mies ei tiedä mitään, molemmat ollaan onnellisia muuten mutta minä tahdon enemmän kuin hän. Seksiä siis.

Vierailija
18/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista olen seksiseuraa iskenyt. Viimeisin on monta vuotta ollut seurana. Aluksi koulutin omiin mieltymyksiin. Naisen voi opettaa varsinkin kun antaa itse mallia.

Vierailija
19/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä täällä kyselet kun on jo kokemusta pettämisestä vuosien ajan?

Taidat olla yksinkertainen jolla ei ole muita toiveita kuin kullin saanti. Voi että mua naurattaa. Sori ap.

Olisinpa itsekin noin vähään tyytyväinen. Mutta meitä on moneksi.

Vierailija
20/44 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan teistä ei tiedä meidän elämästä tai elämäntilanteesta mitään joten moralisointi on turhaa! T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi