Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimit jos et halua mennä juhliin terveyssyistä, mutta et halua selittää ongelmiasi kaikille sukulaisille?

Vierailija
02.12.2022 |

Auttakaa naista mäessä. Minulla on eräs sairaus jonka olen juuri saanut huojuvaan tasapainoon, mutta josta tiedän että juhlapäivä matkustamisineen tulee aiheuttamaan takapakin ja uudestaan kipua ja saa aloittaa taas alusta parantelun kanssa. Toisaalta en haluaisi että puolisoni selittää sukulaisille vaivojani. Harmittaa ja ärsyttää tämä tilanne nyt. Vain lähimmät ihmiset tietävät näistä vaivoistani.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei, valitettavasti en pääse tulemaan"

Vierailija
2/23 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä se vastaus jo tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se riitä. Enkä ole henkilökohtaisesti valittelemassa vaan mieheni joutuu sumplimaan asian jos en lähde.

Vierailija
4/23 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On flunssan oireita (ehkä Korona??), parempi etten tule tartuttamaan muita

Vierailija
5/23 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän takia korona on keksitty että olisi hyvä tekosyy olla menemättä mihin tahansa.

Vierailija
6/23 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi kertoo sinun vaivoistasi muille?

Vierailija
7/23 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa juuri puhuttiin, että korona on ikävästi poistanut mahdollisuuden vedota flunssaan. Paikalla on hyvin vanhoja ihmisiä ja olisi epäeettistä mennä jos joku meistä sairastuisi. Ap

Vierailija
8/23 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se riitä. Enkä ole henkilökohtaisesti valittelemassa vaan mieheni joutuu sumplimaan asian jos en lähde.

Eikö miehesi voi vain toistaa, että hän ei nyt tällä kertaa päässyt? Kuinka uteliaita sun sukulaiset oikein on? Eivät ehkä muutenkaan ole hyvää seuraa jos ei riitä se ettei tällä kertaa pääse.

Vierailija
9/23 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain sen pitäisi keksiä sanoa, kun 30 ihmistä kysyy missä "Tiina" on.

Vierailija
10/23 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rohkeasti ilmoittanut, että terveyssyistä en tällä kertaa voi osallistua sen kummemmin selittelemättä. Aika moukkia ihmisiä, jos alkavat siitä tarkemmin utelemaan.

Olen myös joskus ilmoittanut syyksi, että nyt on ollut niin kiirettä, etten yksinkertaisesti jaksa edes ajatella lähteväni yhtään mihinkään. Sitäkään sen kummemmin selittelemättä.

Vierailija
11/23 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske miehesi sanoa, että Tiinalla nousi illalla kuume ja se joutui jäämään kotiin.

Vierailija
12/23 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sukulaiset on tosiaan noin uteliaita niin miehesi voi sanoa, että työjuttu, ystävä tarvii apua, naapurin kissa hukassa. Oikeastaan mitä päättömämpi tarina, sitä parempi. Joko saavat koko kuukaudeksi puheenaihetta tai ymmärtävät yskän eivätkä ensi kerralla ehkä utele niin paljon.

Vierailija
13/23 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kallistun sille kannalle että kertokoon mikä oikeasti vaivaa. Ei ole kiva painostaa toista valehtelemaankaan, siinä löytää sitä paitsi helposti itsensä suosta. Ap

Vierailija
14/23 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vaimoni ei päässyt tulemaan, mutta lähettää kaikille terveisiä."

Oikeasti. Tuon vaikeampaa se ei ole. Jos jollain on niin huonot käytöstavat ja olematon sivistys, että alkaa tentata lisätietoja, hänelle voi aivan hyvin vastata, että "yksityisasia". Ja siirtyä keskustelemaan jostain muusta aiheesta.

Ei kannata tehdä asioista vaikeita!

Vierailija
15/23 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato sanot vaan et oot flunsassa eli vaik siin koronassa.. joo

Vierailija
16/23 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vaimoni ei päässyt tulemaan, mutta lähettää kaikille terveisiä."

Oikeasti. Tuon vaikeampaa se ei ole. Jos jollain on niin huonot käytöstavat ja olematon sivistys, että alkaa tentata lisätietoja, hänelle voi aivan hyvin vastata, että "yksityisasia". Ja siirtyä keskustelemaan jostain muusta aiheesta.

Ei kannata tehdä asioista vaikeita!

No tuo terveisosuus on itse asiassa aika hyvä! Kiitos! Juuri tällaisten itsestään selvien asioiden takia kysyn joita ei itse hoksaa. Tuossahan on se puuttuva pala siihen että Tiina ei päässyt ja ----jotain. Ap

Vierailija
17/23 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen rohkeasti ilmoittanut, että terveyssyistä en tällä kertaa voi osallistua sen kummemmin selittelemättä. Aika moukkia ihmisiä, jos alkavat siitä tarkemmin utelemaan.

Olen myös joskus ilmoittanut syyksi, että nyt on ollut niin kiirettä, etten yksinkertaisesti jaksa edes ajatella lähteväni yhtään mihinkään. Sitäkään sen kummemmin selittelemättä.

Minun ei tarvitse edes ilmoittaa mitään, kun olen alusta alkaen tavannut puolison sukulaisia vain hyvin harvakseen. Tänä vuonna puoliso menee joulunviettoon sukunsa kanssa, minä en lähde mukaan, eikä siihen ole mitään muuta syytä kuin että en halua. Jos joku alkaa puolisoltani tentata, että miksi en halua, niin saa ihan vapaasti miettiä, kuinka asian ilmaisee. Minä haluan vapaapäiviltäni lepoa ja hiljaisuutta, en sukujuhlia.

Vierailija
18/23 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain sen pitäisi keksiä sanoa, kun 30 ihmistä kysyy missä "Tiina" on.

"Hän ei nyt päässyt tulemaan". Vaikka sen 30 kertaa.

Vierailija
19/23 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekologi/ lääkäri kielsi matkustamisen. Haluaisin nähdä, jos joku kysyy lisää, että kuka kehtaa.

Vierailija
20/23 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrjäytti lähtiessä nilkkansa. Ei hätää, mutta jätti juhlat väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä