Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt alko ukolle kyllä lähtölaskenta..

Vierailija
07.07.2016 |

Mikään mitä teen, ei kelpaa. Opiskelin 3 pienen lapsen välissä ja kanssa itselleni uutta ammattia. Ukon mielestä turhaa, senkus vaan istuisit Siwan kassalla vaan, rahat on vähissä ja elin kuulemma vain koululle ja laiminlöin lapsia ja häntä ( :D).

Olimme pienituloisia juu, ei kalliita lomareissuja, autokin vanha kuin mikä mutta lapsilta ei ole koskaan puuttunut mitään. Mun tulot oli kuitenkin opintotuki ja satunnaiset keikkatyötulot. Nojoo, jaksoin miehen narinat ja valitukset aiheesta hammasta purren vaikkakin olisin toivonut kannustusta opiskeluun. Tein myös 100% kotityöt ja hoidin lapset yms miehen harrastaessa (näistä ei tingitty vaikka kuinka oli tiukkaa). Kouluhommat tein alkuyöstä kun lapset nukkuivat.

No, valmistuin ja sain hyvän työpaikan. Olen nyt 2kk kuunnellut valitusta kuinka "laiminlyön perhe-elämän" ja elän vain työlle. Edelleenkin hoidan kotityöt täysin ja rättiväsyneenä kaadun sänkyyn klo 22 kun mies palaa harrastuksestaan ja vinkuu miksei saa seksiä, hartiahierontaa tai yöpalaseuraa.

Nyt katkes kamelin selkä ja ukko pihalle. Ei mulla muuta, kunhan tuuletan päätäni :D mutta kyllä vituttaa.

Ja iteppä ukkoni valitsin mutta virheistä oppii.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teitte lapsia, jos tilanne on noin heikko?

Vierailija
2/30 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista. Kauan oletkin jaksanut. Vakavan keskustelun paikka nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisesta röhnäkkeestä itsekin erosin aikanaan. Muutoin voisi olla oma tarinani paitsi minulla vain yksi lapsi, enempää en sille ukolle halunnut. Ja kyllä, elämä alkoi eron jälkeen! Elämäni paras päätös!

Vierailija
4/30 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin heikko? Halusin lapset nuorena ja lasten varhaislapsuudesta ei puuttunut mitään muuta kuin se vuotuinen Kanarianreissu. Päiväkotiin menivät kun nuorin oli 2,5v, siihen asti hoidin opiskelut etänä ja mummojen avuin.

Nyt mulla on hyvä työ, lapsiluku täynnä (työnantaja kiittää..). Ap

Vierailija
5/30 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tossa nyt tökkii?

Et ehkä ymmärrä toista lainka.

Vierailija
6/30 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies kustansi elämäsi, lapsesi ja koulutuksesi, kun sait paperit ja työn, viskasit ukon pihalle. Nyt sun ei tarvitse loisia enää.

Vierailija
7/30 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin heikko? Halusin lapset nuorena ja lasten varhaislapsuudesta ei puuttunut mitään muuta kuin se vuotuinen Kanarianreissu. Päiväkotiin menivät kun nuorin oli 2,5v, siihen asti hoidin opiskelut etänä ja mummojen avuin.

Nyt mulla on hyvä työ, lapsiluku täynnä (työnantaja kiittää..). Ap

Puhut lapsista jotenkin, kuin ne olisivat jonkinlainen itsestäänselvyys. Jos olette pienituloisia ja rahat on noinkin tiukalla, niin mielestäni todella kummallinen ja ehkä vähän edesvastuutonkin valinta hankkia lapsia tuollaisessa tilanteessa. Teidän raha-asianne, samoin kuin parisuhteennekin olisi todennäköisesti huomattavasti paremmassa jamassa, mikäli teillä ei olisi lapsia.

Vierailija
8/30 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies kustansi elämäsi, lapsesi ja koulutuksesi, kun sait paperit ja työn, viskasit ukon pihalle. Nyt sun ei tarvitse loisia enää.

Ei ihme, että täälläkin vinkuu niin moni naiseton mies, kun tuo parisuhde tuntuu monille olevan vain kustannuksia ja laskelmia ja loisintaa jne. Ei perkele, minä naisena en ole ikkää jaksanu tollasista piitata ja jos olen suhteessa ollut se enemmän maksava osapuoli ni mitä siitä.

Vierailija
9/30 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko Alkon ukolle (jokin Alkon mainosmaskotti?)

Vierailija
10/30 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko-ukko, alkoukko

Vierailija
11/30 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen olisi pelastanut pieni panostus (esim kannustus opinnoissa) vaimoon, tai se yhdessä iloitseminen uudesta työpaikasta. Kumpaakaan noista Ap:n mies ei tehnyt. Sen sijaan valittaa vaan.

Vierailija
12/30 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, halusin lapsia ja työn, ja kuvittelin että se oli miehenkin päämäärä? Mieheni rahoilla emme loisineet, maksoin puolet vuokrasta + muista kuluista ja auto on minun kokonaan.

Mies oli työtön myös yhdessä vaiheessa.. mutta joo. Ap

Vierailija
13/30 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko Alkon ukolle (jokin Alkon mainosmaskotti?)

Vähän kuin se äreä Lidl-mies?

Vierailija
14/30 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex oli hyvin samanlainen. Sillä erotuksella että minulla oli vielä häntä paljon paremmat tulot, joten maksoinkin valtaosan yhteisistä kuluista. Erosin lopulta ja oli todellakin fiksu päätös.

Vierailija
15/30 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tommonen mies. Ainakin melkein. Lähes joka ilta soittaa töihin, että koska mä tuun kotiin, että pääsee omiin menoihinsa. Joka kerta vastaus on sama, eli sitten kun kello on niin paljon, että töistä saa lähteä ellei tule ylitöitä. Mies suuttuu aivan silmittömästi, jos niitä ylitöitä tulee, mutta en minä voi sille mitään, jos joku laite hajoaa ja pitää odottaa että se saadaan taas toimimaan ja työt jatkettua loppuun asti. Joka päivä mun pitäis miehen mielestä livistää töistä ainakin vartti aikaisemmin.

Mies vähättelee mun panosta perheen elatukseen, vaikka tienaan vuositasolla enemmän kuin hän. Hänen mielestään minun työni on vähäpätöistä ja minun pitäisi olla kotona häntä viihdyttämässä. Ei riitä, että päivittäin laitan ruuan mitä syödä ja pyykkään vaatteita hänelle. Miehelle on myös suunnaton rasite katsoa lasten perään pari tuntia illassa, eikä se ota lainkaan huomioon sitä, että minä katson lasten perään monta tuntia enemmän ja viikonloppuisin sekä lomilla käytännössä olen yh, koska mies vetää silloin "matokuuria".

Ja juu, ero on käynyt mielessä useammin kuin monta kertaa!

Vierailija
16/30 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomennettuna: mies rahoitti opiskelusi, ja valmistumisen jälkeen pistät rahoitajasi pihalle. Nyt yrität kaikin keinoin selitellä, ettei totuus näyttäisi niin ikävältä sinun kannaltasi. Olet miestäsi taloudellisesti hyväksikäyttänyt lompakkoloinen etkä tiedä rakkaudesta mitään, pthyi!

Vedä henkeä, vajukki. Aloittajahan kertoi jo maksaneensa puolet kuluista.

Vierailija
17/30 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ukko on painanut töitä niska limassa ja kantanut kaikki rahat kotiin kun akkaa ei kiinnosta osallistua, akka mieluummin opiskelee jotain naistutkimusta ja sitten vuosikausien loisimisen jälkeen feministien voimaantunuttama akka ottaa heti eron kun ukko on kustantanut opiskelut? Kylläpä kuulostaakin oikeusmurhalta, mutta ei suinkaan naiselle.

Käypä lukemassa nuo edelliset viestit, niin tiedät mistä puhutaan. Vai oliko tarkoituksesi levittää vain jotain "feminismi on pilannut maailman"-propagandaa, eikä keskustella?

Vierailija
18/30 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ukko on painanut töitä niska limassa ja kantanut kaikki rahat kotiin kun akkaa ei kiinnosta osallistua, akka mieluummin opiskelee jotain naistutkimusta ja sitten vuosikausien loisimisen jälkeen feministien voimaantunuttama akka ottaa heti eron kun ukko on kustantanut opiskelut? Kylläpä kuulostaakin oikeusmurhalta, mutta ei suinkaan naiselle.

Niin, kuulostaa että ukolla kävi lopultakin mäihän. Ei saanut itse laitettua akkaa pihalle niin sai lopultakin akan itse hoitamaan homman. Onnea hänelle..

Vierailija
19/30 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomennettuna: mies rahoitti opiskelusi, ja valmistumisen jälkeen pistät rahoitajasi pihalle. Nyt yrität kaikin keinoin selitellä, ettei totuus näyttäisi niin ikävältä sinun kannaltasi. Olet miestäsi taloudellisesti hyväksikäyttänyt lompakkoloinen etkä tiedä rakkaudesta mitään, pthyi!

Vedä henkeä, vajukki. Aloittajahan kertoi jo maksaneensa puolet kuluista.

Kaunisteli, eli valehteli. Totuus on aloituksessa.

Vierailija
20/30 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, minkälainen paskaukko! Sinulla on ihan takuulla helpompaa elää ilman häntä, ei tarvitse harmitella enää sitä, että joudut yksin tekemään kotityöt ja saat sitten enemmän vapaa-aikaakin kun lapset ovat isällään. Vai osaako hän ollenkaan hoitaa lapsia? Mä en usko, että tilanne muuttuu nyt miksikään, koska mies on tuollainen hyväksikäyttäjä. Käyttänyt sinua ruokapalkalla kodin ja lapsien hoitajana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän