Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja nainen kämppiksinä? (M26, N23)

Vierailija
07.07.2016 |

Olemme puolivakavissamme keskustelleet miespuolisen kaverini kanssa siitä, että muuttaisimme kämppiksiksi isommalle paikkakunnalle, jonne olemme molemmat olleet aikeissa muuttaa seuraavan (puolen) vuoden sisään. Tulinkin nyt kysymään teiltä, AV-raati, voiko tällainen järjestely toimia "pitkällä tähtäimellä"?
Tarkoituksena olisi pystyä voida asumaan näin ainakin se parisen vuotta, että molemmat ehtisivät saada työ-/opiskeluasiansa vähän paremmalle tolalle, jotta kummallakin olisi lopulta paremmat mahdollisuudet yksinasumiseen (rahallisesti).

Lisätietoja:
- Kuten otsikosta näkyy, olemme molemmat parikymppisiä. Olen tuntenut miehen nyt n. viitisen vuotta, kavereita olemme olleet niistä neljä.
- Olemme molemmat sinkkuja, mies on omien sanojensa mukaan hetero, itse olen bi. Hänellä ei ole ollut paljoa onnea naismarkkinoilla (mutta kenties "laveammille markkinoille" muuttaminen saattaisi muuttaa tilannetta?), itse en ole oikein "parisuhdeihmisiä".
- Olemme jossain määrin samanluonteisia; nörtihtäviä, rauhallisia, sovinnonhaluisia (mies tosin jopa minuakin enemmän). Oltuamme kavereita näinkin kauan, ymmärrämme toisiamme suht hyvin, mitä nyt sorrumme kumpikin tahoillamme joihinkin miesten ja naisten tyypillisimpiin helmasynteihin; hän ei turhia jaarittele vaan puhuu vain jos on asiaa, muttei myöskään osaa ns. arkipäiväistä small talkia, eikä aina saa suutaan auki vaikka jokin häntä vaivaisikin, vaan mutisee vain itsekseen – itse puolestani puhun kierrellen ja kaarrellen, polveilevasti, käyden kaiken vähääkään aiheeseen liittyvän läpi ennen kuin pääsen itse asiaan, sekä tapaan toisinaan maalailla piruja seinille ihan turhista pikkuasioistakin.
- Se asia, mikä minua tässä järjestelyssä eniten huolettaa, on, että mies on ainakin omien sanojensa mukaan ollut kiinnostunut minusta joskus tämän viisivuotisen tuttavuutemme aikana. Hänen "tunteensa" eivät tosin näytä olleen järin tiukassa, sillä hän on ottanut asian puheeksi pääasiassa silloin, kun hänellä on ollut samanaikaisesti muita naisseikkailu...yrityksiä meneillään, ja onkin ollut innokas menemään aina kun on vähänkin haistanut, että jossain toisaalla saattaisi olla "paremmat saumat". Tähän asti olenkin ottanut hänen puheensa pelkästään siltä kantilta, että nuorella pojalla vain on herkästi (kolmas) jalka joka oven välissä.

Nyt kun tiedätte tilanteesta vähän enemmän, kysyn vielä uudestaan: Voisiko tällainen järjestely toimia? Millaisen arvelette tilanteen voivan olla pahimmillaan/parhaimmillaan?

Mikäli jotain jäi epäselväksi/haluatte vielä kysyä jotain, niin vastailen kyllä kysymyksiin sitä mukaa kun niitä tulee!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nelikymppinen mies ja tällä hetkellä majoitan juuri 23-vuotiasta naista kämppiksenä. Minulla on iso asunto joten naisella on täydellinen rauha. Järjestely toimii oikein hyvin, eikä tässä ole edes mitään "pervoa".

Pelkkää lähetyssaarnaaja-asentoa?

?

Vierailija
22/23 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla ei toiminut tai sitten toimi liian hyvin. Oltiin tunnettu kolme vuotta opiskelujen kautta ja muutettiin 6kk kimppakämppään vieraalle paikkakunnalle, josta saimme kesätyöpaikat. Nyt 3 vuoden jälkeen asutaan edelleen yhdessä ja lapsi tulossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin se varmasti sujuu. Itselläni on ollut useampiakin vastakkaisen sukupuolen edustajia kämppiksenä eikä se eläminen ole ollut sen kummempaa kuin muidenkaan kanssa. Kumpikaan ei lähennellyt kumpaakaan, vaikka kaikki ilmeisesti olivat suunnilleen heteroita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan