Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aholoiden Westendin talo myynnissä

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vääryydellä ja toisen ihmisen terveyden, elämän, toimeentulon, ystävyyden kustannuksella hankkinut huijaamalla talon, niin en todellakaan pystyisi nauttimaan siinä asumisesta. Seinät huutaisivat minulle vääryyttä ja syylliset ajatukset piinaisivat minua joka hetki.

Mutta niin kai on kylmiä ihmisiä, joita tällainen ei häiritse. He ovat varmaan mielestään ansainneet mitä ovat saaneet. Hyi olkoon.

Vierailija
62/95 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Westendiin hinnalla millä hyvänsä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.etuovi.com/kohde/9428897?pos=1&sc=C5xkrq

Mielipiteitä tästä hienosta erillistalosta ? Onko jo liian hieno ulkokeittiöt, sähköportit ym.

Vierailija
64/95 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä on lautaslämmittimet mitä ihmettä nämä westendin hienostorouvat seuraavaksi keksivät ?

Vierailija
65/95 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on tehty kaikki niin överiksi että lautaslämmitin sopii hyvin tähän "kotiin"

Vierailija
66/95 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa tähän on varmaan kulunut mutta ei mitään makua, ikävä kyllä ei minun mieleen.

Vierailija
67/95 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin vääryydellä ja toisen ihmisen terveyden, elämän, toimeentulon, ystävyyden kustannuksella hankkinut huijaamalla talon, niin en todellakaan pystyisi nauttimaan siinä asumisesta. Seinät huutaisivat minulle vääryyttä ja syylliset ajatukset piinaisivat minua joka hetki.

Mutta niin kai on kylmiä ihmisiä, joita tällainen ei häiritse. He ovat varmaan mielestään ansainneet mitä ovat saaneet. Hyi olkoon.

Täysin samaa mieltä. Varsinkaan kun nyt huijariksi heittäytyneellä ei ollut mitään tarvetta laskea pennosia, toisin kuin tiukilla olleella urakoitsijalla.

Vierailija
68/95 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoituksessa mainostetaan että joarc on suunnittelija mielestäni tämä on vaan negatiivista rouva aholalla ei ole tulevaisuudessa muita asiakkaita kuin kaverit ja niin on varmasti ollut tähänkin asti.

Vierailija
69/95 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan mitä tämä Peter Ahola nyt tekee työkseen kun tuli konkurssi ?

Vierailija
70/95 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mennyt HIFK vastaavaan hommaan

Vierailija
71/95 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt mihinkään töihin enää pääse vaimon arkkitehtitoimistoon korkeintaan 

Vierailija
72/95 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkitehtitoimisto Joarc on täysin kavereiden varassa toimiva yritys ei tuolla plagioinnilla oikeita urakkakohteita saa mistään varsinkin kun talot eivät sovellu Suomen olosuhteisiin !

http://www.joarc.fi/index.php/projects/city-houses/47-ro-house

Vierailija
73/95 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tämä Bates motel on myynnissä ! Tässä talossa on paha leima 

Vierailija
74/95 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä jääkiekkopomo on kunnostautunut monella alalla !

Lopetti liigakiekon Espoossa, lopetti rakennusyrittäjän elinkeinon mitä vielä tämä pelle on pysäytettävä.

Vierailija
75/95 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.etuovi.com/kohde/9428897?pos=1&sc=C5xkrq

Mielipiteitä tästä hienosta erillistalosta ? Onko jo liian hieno ulkokeittiöt, sähköportit ym.

Minä kavahdan sanaa 'erillistalo', sillä se merkitsee poikkeuksetta postimerkkiäkin pienempää tonttia, ja sellainen on minulle kauhistus. Talo on tyypillinen suomalaisten ökyilijöiden talo, jossa on pistetty mieluummin rahaa haisemaan kuin mietitty tyyliä ja kodikkuutta. Onko aidassa "kurkistusreiät"? Jos on, niin miksi? Vähäistä yksityisyyttä vieläkin vähäisemmäksi, mitä ihmeen mieltä siinäkin on?

Vierailija
76/95 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis talo pienellä tontilla ei minun mieleen

Vierailija
77/95 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erillistalo on As.Oy muotoinen ja yleensä pienellä tontilla ja tässä tapauksessa harvinaisen pienellä n. 500 m2 tontilla verrattuna talon kokonaispinta-alaan 287 m2

Arkkitehti on onnistunut kiertämään rakennusmääräyksiä aika hyvin !

Vierailija
78/95 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lattiapistorasiat fonduekeitintä varten." :D :D

Vierailija
79/95 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hintaa laskettu, mutta ei kyllä ole vieläkään oikein hinnoiteltu vaikka keittiössä on tarpeellinen lautaslämmitin !

Vierailija
80/95 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta pitäisi olla alle 1 milj on sijainniltaan bussireitin varrella vaikka talo on kyllä hieno !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi