Aholoiden Westendin talo myynnissä
Kommentit (95)
Westendiin hinnalla millä hyvänsä
http://www.etuovi.com/kohde/9428897?pos=1&sc=C5xkrq
Mielipiteitä tästä hienosta erillistalosta ? Onko jo liian hieno ulkokeittiöt, sähköportit ym.
Keittiössä on lautaslämmittimet mitä ihmettä nämä westendin hienostorouvat seuraavaksi keksivät ?
Tässä on tehty kaikki niin överiksi että lautaslämmitin sopii hyvin tähän "kotiin"
Rahaa tähän on varmaan kulunut mutta ei mitään makua, ikävä kyllä ei minun mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin vääryydellä ja toisen ihmisen terveyden, elämän, toimeentulon, ystävyyden kustannuksella hankkinut huijaamalla talon, niin en todellakaan pystyisi nauttimaan siinä asumisesta. Seinät huutaisivat minulle vääryyttä ja syylliset ajatukset piinaisivat minua joka hetki.
Mutta niin kai on kylmiä ihmisiä, joita tällainen ei häiritse. He ovat varmaan mielestään ansainneet mitä ovat saaneet. Hyi olkoon.
Täysin samaa mieltä. Varsinkaan kun nyt huijariksi heittäytyneellä ei ollut mitään tarvetta laskea pennosia, toisin kuin tiukilla olleella urakoitsijalla.
Ilmoituksessa mainostetaan että joarc on suunnittelija mielestäni tämä on vaan negatiivista rouva aholalla ei ole tulevaisuudessa muita asiakkaita kuin kaverit ja niin on varmasti ollut tähänkin asti.
Tietääkö kukaan mitä tämä Peter Ahola nyt tekee työkseen kun tuli konkurssi ?
Eikö se mennyt HIFK vastaavaan hommaan
Ei se nyt mihinkään töihin enää pääse vaimon arkkitehtitoimistoon korkeintaan
Arkkitehtitoimisto Joarc on täysin kavereiden varassa toimiva yritys ei tuolla plagioinnilla oikeita urakkakohteita saa mistään varsinkin kun talot eivät sovellu Suomen olosuhteisiin !
http://www.joarc.fi/index.php/projects/city-houses/47-ro-house
Vieläkö tämä Bates motel on myynnissä ! Tässä talossa on paha leima
Tämä jääkiekkopomo on kunnostautunut monella alalla !
Lopetti liigakiekon Espoossa, lopetti rakennusyrittäjän elinkeinon mitä vielä tämä pelle on pysäytettävä.
Vierailija kirjoitti:
http://www.etuovi.com/kohde/9428897?pos=1&sc=C5xkrq
Mielipiteitä tästä hienosta erillistalosta ? Onko jo liian hieno ulkokeittiöt, sähköportit ym.
Minä kavahdan sanaa 'erillistalo', sillä se merkitsee poikkeuksetta postimerkkiäkin pienempää tonttia, ja sellainen on minulle kauhistus. Talo on tyypillinen suomalaisten ökyilijöiden talo, jossa on pistetty mieluummin rahaa haisemaan kuin mietitty tyyliä ja kodikkuutta. Onko aidassa "kurkistusreiät"? Jos on, niin miksi? Vähäistä yksityisyyttä vieläkin vähäisemmäksi, mitä ihmeen mieltä siinäkin on?
Kallis talo pienellä tontilla ei minun mieleen
Erillistalo on As.Oy muotoinen ja yleensä pienellä tontilla ja tässä tapauksessa harvinaisen pienellä n. 500 m2 tontilla verrattuna talon kokonaispinta-alaan 287 m2
Arkkitehti on onnistunut kiertämään rakennusmääräyksiä aika hyvin !
"Lattiapistorasiat fonduekeitintä varten." :D :D
Nyt on hintaa laskettu, mutta ei kyllä ole vieläkään oikein hinnoiteltu vaikka keittiössä on tarpeellinen lautaslämmitin !
Hinta pitäisi olla alle 1 milj on sijainniltaan bussireitin varrella vaikka talo on kyllä hieno !
Jos olisin vääryydellä ja toisen ihmisen terveyden, elämän, toimeentulon, ystävyyden kustannuksella hankkinut huijaamalla talon, niin en todellakaan pystyisi nauttimaan siinä asumisesta. Seinät huutaisivat minulle vääryyttä ja syylliset ajatukset piinaisivat minua joka hetki.
Mutta niin kai on kylmiä ihmisiä, joita tällainen ei häiritse. He ovat varmaan mielestään ansainneet mitä ovat saaneet. Hyi olkoon.