Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana miehen kaverille

Vierailija
07.07.2016 |

Ollaan vajaa 3-kymppinen pariskunta. Oltiin taannoin jonkin aikaa sovistusti erossa. Erossa olon aikana päädyin samaan sänkyyn miehen kaverin kanssa muutamaan otteeseen typeryyksissäni. Nyt tilanne on se että olen raskaana, tälle miehen kaverille. Kaikki osapuolet ovat tietoisia tilanteesta. Mies on valmis jatkamaan kanssani mikäli teen abortin, mutta voiko tuollaista edes luvata? Ei kai sitä voi etukäteen tietää pääseekö noin ison asian yli. Miehen kaveri taas on sitä mieltä että olisi valmis olemaan lapselle isä mikäli päätän pitää vauvan, mutta sekin kuulostaa kovin epävarmalta. Käytännössä tulisin siis olemaan yksin vauvan kanssa. Minulla on koulutus, hyvät tulot ja muutenkin talous kunnossa. Pärjäisin siis yksinkin, ainakin rahallisesti. Tukiverkostoa minulla on.
Olen tiennyt "aina" että haluan joskus lapsia, mutta se onko tämä oikea tapa, on asia erikseen. Onko tässä tilanteessa "järkevää" ratkaisua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttö, ei tuossa ole mitään järkevää ja kivutonta ratkaisua. Ainoa oikea ratkaisu on se mitä sydän sanoo. Vaakakupissa on epävarma parisuhde tai uusi elämä. Kumpi painaa vaakakupissa enemmän? Ikävä tosi asia on, että miehiä tulee ja menee, lapset sen sijaan ei ole itsestäänselvyys. Onnea, olet vaikean mutta parhaimmassa tapauksessa elämäsi ihanimman paikan edessä.

Vierailija
2/11 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miettisin asiaa niin, että tämä saattaa olla ainoa kerta kun raskaaksi tulen. Jos nyt abortoin, en välttämättä saa enää toista mahdollisuutta saada oma lapsi. Jälkikäteen varmasti harmittaisi, aivan varmasti. Minua siis. En pystyisi tekemään aborttia.

Toisaalta, jos asiaa ajattelee lapsen kannalta... Ei kovin kiva tarina kerrottavaksi lapselle. Kuka idiootti (anteeksi) menee missään tilanteessa kumppaninsa kaverin kanssa sänkyyn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te kerran olitte erossa jos siihen malliin että annoit toisen miehen kastaa kikkelin päätä niin valitse lapsi sen suhteen yli

Vierailija
4/11 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät lapsen ja uusi mies täysin muista kuvioista. Kyl sä miehen löydät, jos et muuten niin toisesta jo lapsen saaneesta, kyllä niitä kolmekymppisissä riittää.

Maailmassa muitakin "rakkaudettomia" lapsia ja vahinkolakauksia, älä sitä murehdi.

Vierailija
5/11 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä tehnyt saman. Olin erossa 2 v yhdessä olon jälkeen  ja liian hätäisen raskauden  jälkeen isosiskosta ja päädyin panemaan puolen vuoden päästä säännöllisesti pikkusiskoa niin hyvällä menestyksellä, että hänestä tuli vaimoni, 2 lapsen äitini kunnes erosimme 11 vuoden jälkeen.

Mulla siis lapset siskoksen kanssa ( 3 kpl) - ja kävin nyt erottuani ajamassa yksin tyttäreni kanssa elävää isosiskoakin. Kolmesti. Ja en taatusti palaa yhteen kummankaaa kanssa mutta isosisko pyysi sperman luovuttamista-on jo 40 v ja haluaisi toisen lapsen mutta suhde loppui erilut vuosi sitten. Päätin antaa - ihan ex-vaimon eli pikkusiskolle kostoksi. Menee luonnollisesti kun molemmilta tulee samalla viikolla lapset. Ja kohta voin etsiä etsii daamia joka diggaa smiehestä kera 4 lapsen.huh.

Vierailija
6/11 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin "vajaa" kolmekymppinen..

Hieno alku äpärälle.. Oot varmasti ylpee!

Vierailija
7/11 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 + 2 kirjoitti:

Olen miehenä tehnyt saman. Olin erossa 2 v yhdessä olon jälkeen  ja liian hätäisen raskauden  jälkeen isosiskosta ja päädyin panemaan puolen vuoden päästä säännöllisesti pikkusiskoa niin hyvällä menestyksellä, että hänestä tuli vaimoni, 2 lapsen äitini kunnes erosimme 11 vuoden jälkeen.

Mulla siis lapset siskoksen kanssa ( 3 kpl) - ja kävin nyt erottuani ajamassa yksin tyttäreni kanssa elävää isosiskoakin. Kolmesti. Ja en taatusti palaa yhteen kummankaaa kanssa mutta isosisko pyysi sperman luovuttamista-on jo 40 v ja haluaisi toisen lapsen mutta suhde loppui erilut vuosi sitten. Päätin antaa - ihan ex-vaimon eli pikkusiskolle kostoksi. Menee luonnollisesti kun molemmilta tulee samalla viikolla lapset. Ja kohta voin etsiä etsii daamia joka diggaa smiehestä kera 4 lapsen.huh.

Vierailija
8/11 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta. Oot sä paksuna? Sun systeris repii perseensä mutta hienoa. Mä saan sun kanssa toisen lapsen. Soitan.

Vierailija
9/11 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol mikä lortto. Tuollaisia ne naiset ovat. Joka ainoa.

Vierailija
10/11 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu, mutta pakko avautua. Itellä tällä hetkellä sama tilanne. Mieheni oli pitkään ollut etäinen mua kohtaan, syystä mitä en tiennyt. Avauduin tästä yhdelle hänen hyvälle ystävälle, ja hän koitti lohduttaa mua kertomalla mun miesystävästä typeriä kännitarinoita. Päädyttiin jotenki sänkyyn, joka oli ihan hirveä virhe, koska rakastan miestäni. Se oli jotenki hetken huumassa tehty päätös. Kaduttaa. Kaikista hirveintä on että tulin luultavasti HETI yhdestä kerrasta hänelle raskaaksi. Kun mieheni kans taas välillä ilman ehkäsyäki oltu, enkä oo tullu hänelle raskaaksi, vaikka ollaan 2vuotta oltu yhessä. Toki on pieni mahdollisuus että mieheni olis isä, mutta pelottaa vähän, ku just nyt tulin raskaaksi kun oon ollu toisen kanssa.

En tiedä yhtään mitä teen, mieheni olis valmis pitään lapsen mutta enhän mä sille voi kertoa että sen yks parhaista ystävistä on pannu mua ja ja on luultavasti tän vauvan isä😫 En ajattele tässä vaan omaa suhdettani vaan myös sitä sen kaveria, uskon että eivät varmasti oo kavereita enää sen jälkeen, joka on tosi surullista, sillä suhteemme alkuaikoina hengailtiin melkeen aina kolmestaan. Tää kaveri on kyllä kokoajan ollu tosi kiinnostunu mun tekemisistä melkeen enemmän ku mun miehen. Ehkä hän sit vihdoin sai mut koukkuunsa 😣 Ei tää toki yksin hänen vikansa oo, yhtä paljon olin itse mukana, mutta tunteita mulla ei oo.

Oon aika kusisessa tilanteessa, en edes tiedä vielä haluanko edes pitää tätä lasta ja jos pidän kerronko miehelle totuutta. Se sotkis niin paljon asioita, niin miehen hyvän kaverisuhteen kuin meidän parisuhteenkin. Ehkä mun ois vaan parempi tehdä se abortti, en mä tätä lasta oo ansainnukkaan ku oon tämmönen hirviö. En vaan tiedä miten selitän miehelle tän abortin. Oon hirviö. Ja tosi iso KUSIPÄÄ! Kaduttaa niin paljon😔

Vierailija
11/11 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nämä hienot naisihmiset eivät sitten tällä vuosituhannella osaa käyttää ehkäsyä ? Kukaan ei ole aiemmin kertonut, että jo kerrasta voi tulla raskaaksi ? Varsinaisia elämänkoululaisia taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi