Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lounassetetelit vaihtuu kortiksi, hyvä vai huono juttu?

Vierailija
06.07.2016 |

Mitä rajoituksia kortissa on enemmän kuin setelissä? Googlasin jo, mutta en löytänyt paljon mitään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen vika niissä seteleissä oli, että on pitänyt tehdä tällainen tekniikkahimmeli niitä korvaamaan? Vaikuttaa siltä, että on taas keksitty tekniikkaa tekniikan vuoksi.

Vierailija
22/27 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi maksaa 2-3 kertaa sen 6,30- 10,20 euroa kuka sen estää. Ja jos otta halvan lounan, menee vaan se summa ja joku toinen kerta voi käyttää loput. Tosi toimiva systeemi.

Voi, mutta kuka kehtaa höyläyttää sitä sen tuhannen kertaa? Onneks meillä on niin, että miehellä toi kortti ja mulla lounarit, niin saadaan koko perhe ruokittua (huoltiksella ei tosin olla koskaan käyty).

Mitä kehtaamista siinä on, yhtä vähän noloa kuin latoa nippu kuponkeja pöytään. Autolomilla tai muuten pitkällä matkalla kierrätte aina huoltsikat kaukaa ja menette ala carte ravintolaan, ok.

Ei nolota yhtään sen enempää kuin setelitukon pöytään latominenkaan, sama Asiahan tuo. Ei toki, esim. ABC on lasten lempipaikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi maksaa 2-3 kertaa sen 6,30- 10,20 euroa kuka sen estää. Ja jos otta halvan lounan, menee vaan se summa ja joku toinen kerta voi käyttää loput. Tosi toimiva systeemi.

Voi, mutta kuka kehtaa höyläyttää sitä sen tuhannen kertaa? Onneks meillä on niin, että miehellä toi kortti ja mulla lounarit, niin saadaan koko perhe ruokittua (huoltiksella ei tosin olla koskaan käyty).

No itse en ainakaan ajattele että minun pitäisi maksavana asiakkaana kehdata mitään. Sen laskun voi kuitata vaikka viiden sentin kolikoilla.

Vierailija
24/27 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoittaako tuo, että kortilla voi ostaa yhdellä kertaa enintään 30,60 eurolla ruokaa? Mihin aikaan tuo kerta on sidottu? Vuorokauteen? 

Vierailija
25/27 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä otettiin vuoden alussa käyttöön, 50 tyytyväistä työntekijää ja 2 ruikuttaja itse setelien perään.

Vierailija
26/27 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan aina s-marketin palvelutiskiltä grillattua kanaa kotiin viikonloppuna. Kympillä saat paljon

Vierailija
27/27 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse en ainakaan ajattele että minun pitäisi maksavana asiakkaana kehdata mitään. Sen laskun voi kuitata vaikka viiden sentin kolikoilla.

Haha, tuu niiden viissenttistes kanssa meidän lähilounaspaikkaan. Näet mitä kehtaa ja mitä ei.