Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ollut suhteessa perverssin kanssa?

Vierailija
06.07.2016 |

Miten se on sujunut?

Kommentit (174)

Vierailija
141/174 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut, mutta haluisin

Vierailija
142/174 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läsnäoleva seksi on parasta ikinä! Läsnäolon puuttuessa se varmaan onkin tylsää ja kaipaa 'piristystä' leluista ja pervoiluista ynnä muista. 

Mutta oikeasti perverssi ihminen ei ehkä semmoista läsnäolo kykene kokemaankaan? Hänellä seksi linkittyy johonkin muuhun kuin yhteydenkokemiseen? Vai miten on? 

Läsnäoleva seksi sopii ihmisille, jotka pitävät läsnäolevasta seksistä. Muut saattavat saada aivan samanlaisen tyydytyksen toisenlaisesta seksistä.

Et taida olla kokenut oikeata läsnäoloseksiä.. Sellaista, kun yhdytään niin, että energiat sulautuvat yhteen, yhdeksi sykkiväksi ja värähteleväksi kiimaksi, kadotetaan aika, paikka, minuuden olemassaolo käsittämättömän hekumalliseen, keinuvaan, aaltoilevaan nautintoon... Sellaisen kokenut tietää, ettei sitä todellakaan saavuteta millään leluilla ja leikeillä :D

ei hän ole. moni ei ole eikä koskana tule kokemaankaan.

voimakkaaseen aistillisuutteen tarvitaan joko erityisherkkyys, nepsy-häiriö, että on syntynyt syyskuun lopussa tai että on skorpioni. vesimies menee myös ja härkä, mutta konservatiivisemmin.

ja en käyttäisi itse mitään läsnäoloseksi-termiä.

ei siihen tarvita mitään välittää välttämättä siitä toisesta ihmisestä. seksi on aina ollut mulle vaan seksiä, siihen ei tartte liittyä rakkautta, joten ei tämä sitä ole. tämä on herkkyyttä kokea toisen vartalo ja toinen ihminen ja osata koskettaa merkittävästi. ja vastata tähän kommunikaatio. te pervot ette tule koskana tajuamaan mitä se on. kiihottukaa vaan nänninnipistimistä rauhassa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/174 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta niin sairaista.

Vierailija
144/174 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka ei tunne psykologiaa? kirjoitti:

minä olen siis se, jolla oli se pohjalainen sm-mies, joka oli emotionaalisesti tosi surkea tapaus. hän tarvitsi myös miesten kanssa välineen kommunikaatioon, alkoholin tai tv:n katsominen.

Kannattaako yhden miehen perusteella tehdä kovin pitkällisiä johtopäätöksiä?

Vierailija
145/174 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaat ihmiset kirjoitti:

Sairasta niin sairaista.

Pikaista paranemista sitten sinulle! :)

Vierailija
146/174 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole hän kirjoitti:

te pervot ette tule koskana tajuamaan mitä se on. kiihottukaa vaan nänninnipistimistä rauhassa :D

Jep. Näin teemme. Onneksi olemme myös tutkitusti onnellisempia ja tyytyväisempiä seksielämäämme kuin muut.

Vierailija
147/174 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustele kirjoitti:

miten perustelet väitteesi? eli tarkoitit että sinun mielestä ei ole näin

Hän luultavasti perusti väitteensä sille, ettei kukaan varteenotetaava tutkija ole enää iäisyyksiin esittänyt sinun esittämäsi kaltaisia ajatuksia.

Vierailija
148/174 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko perversioksi, jos pieninkin vihjaus siitä, ettei mua huvita, aiheuttaa "raiskausreaktion"? Mies on kiva ja ihana ja Se Oikea ja keksikää kaikki määreet, niin kauan kuin en tee mtn estääkseni. No, ei ole tarvettakaan, seksi on hyvää ja haluja riittää. Mutta jos jostain syystä juuri silloin ei huvita tai ehdi (kiire töihin, nukahtamaisillani, flunssa tms.) niin sitten muuttuu ääni kellossa. Mikään ei auta, ei "odota 5min niin käyn suihkussa", "paikat on verillä, mut voin ottaa suihin", tms. Ekasta vähänkin kieltävästä merkistä tulee päälle entistä lujemmin, eikä voida puhua rakastavasta miehestä enää silloin, ja lopputulos on sen mukainen.

No, ongelma on hävinnyt olemattomiin sillä, etten ikinä sano ei. Jos olen väsynyt, ei ongelmia, mies kyllä hoitaa työt ja pitää huolen että väsymys unohtuu. Kiire on ongelma, kun hälle sopis aamuisin, mutta herätessään mulla on jo kiire toimistolle. Oon oppinut elämään asian kanssa, lähden ennen hänen heräämistä ja sellasta. Aiemmin aiheutti ongelmia, kun sai peitellä kiinnipitelyn jälkiä pitkähihaisilla, mutta en ollut valmis luopumaan muuten hyvästä miehestä. Ratkesi se ongelma näinkin, vaikka joskus takaraivossa painaakin.

Vierailija
149/174 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole hän kirjoitti:

te pervot ette tule koskana tajuamaan mitä se on. kiihottukaa vaan nänninnipistimistä rauhassa :D

Jep. Näin teemme. Onneksi olemme myös tutkitusti onnellisempia ja tyytyväisempiä seksielämäämme kuin muut.

Mutta läsnäolo-proselyytit voi aina käydä taas uudella mindfullness-seminaarilla, ja sehän on oikeastaan vielä ihanampaa kuin seksi!

Vierailija
150/174 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tartte kirjoitti:

mun viesti meni eilen modeen, vaikka siinä ei ollut rumia sanoja ja sitä ei julkastu. sanoin:

Tulette eroamaan. samankaltaiset seksimieltymykset ovat a ja o.

Minulla oli sm:stä nauttiva mies joskus vuosia sitten.

lelu-vaihe tuli yhtäkkiä, oltiin oltu varmaan 2 v yhdessä. sekin oli huvittavaa, että kun hän asui seinäjoella, niin ajoi tampereelle ostamaan niitä leluja seksikaupasta. ei voinut omalla paikkakunnalla mennä.

minä olen intohimoinen nainen ja nautin aidosta, puhtaasta ja paljaasta intohimosta ihmisten välillä. suostui pari ertaa sen höpö höpö-leikkeihin ja en nauttinut yhtään. sanoin, että hän saa harrastaa noita juttuja jonkun toisen kanssa. hän loukkaantui. hän kuulemma halusi harrastaa noita rakastamansa ihmisen kanssa. minulle noissa ei tietenkään ollut mitään rakkautta. typerät paksut kumiset penisrenkaat, joita piti käyttää ja jotka sitten aieuttivat ison veren kierron häiriöitä ja niitä ei saa pois kun haluaa.

en ihmettele että sadomasokismi oli pitkään sairausluokituksessa. ei siten että pitäisi lääkitä, mutta ongelmista tunne-elämön alueella se kielii. tuokin tyyppi oli sellainen äitin poika ja oli huono ja estyyt kommunikaatiossa ihmisten kanssa. ja hänelle naisella oli kaksi roolia, eli hyvin klassinen madonna ja h uora syndrooma.

kenenkään ei tarvitse harrastaa sellaista seksiä, mitä ei halua. on tarkoitettu että seksistä nautitaan. 

Vähämpä tiedät, penisrenkaita käyttävät toisinaa vanilja miehetkin sillä ne saavat erektion kestämään paremmin. Ne jäykät kumirenkaat eivät ole hyviä vaan silikonirenkaat jotka ovat sen verran löysiä että ne saa helposti pois.

Vierailija
151/174 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihme kun 109 kpl vastasi tähän, minusta pervoja oli yläkanttiin sanottuna 8kpl. Eikö tosiaan toiset tiedä mikä on pervoa, mutta makuasioista en ruve kiistelemään. Tässä asioita mitä pidän pervoina.

- Kumpaankin reikään paneminen

- Rintojen näykkiminen ja pillun nuoleminen suht rajusti

- Suuhun nussiminen

- Kyrvän imeminen loppunasti

- Spermat naisen päälle johonkinpäin kehoa

- Takaapäin nussiminen ja samanaikaisesti perseen läpsiminen

- Kusileikit ( paskaleikit ) en pidä

- Nainen kasvojen päällä

- Ejakulointi

S/m leikit on omaa luokkaansa ( niistäkin pidän ) se toinen osapuoli.

Okei... loppuun asti imeminen pervoa? Jaa. Meillä on tehty noista kaikki muu paitsi eriteleikit(kumpikaan ei ole kiinnostunut) viimeisen viikon sisällä :D Toki jokaisella on omat määritelmänsä, huvittaa vaan jotenkin, kun kerrot ensin kuinka tästä ketjusta ei löydy"tosipervoja" ja sitten luettelet liudan ihan perus-vaniljajuttuja. Mut eihän siinä. Jatkakaa.

No kiitos onhan täällä fiksujakin tyyppejä, meilläkin on nuo perus-settiä että näin. Laijitteluni perustuu siihen kun ketjussa ei tajuttu edes mikä voisi olla pervoa, mutta siinä olet mielestäni väärässä kun sanot että perusvanilijajuttuja. Edes puolet palstalaisista ei pysty tekemään eikä tee näitä listaamiani juttuja, sinä ja minä pidetään niitä aivan itsestään selvänä. Mutta eihän me voida mennä sanomaan, että hei ei toi heinälläkutittelu ole pervoa. Lepovaan

Vierailija
152/174 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jäät tavallaan statistin rooliin seksissänne ja siksi koet sen ahdistavaksi. Tavallaan se on vain miehesi mielen tuotteiden pelikenttä ja sinulla ei ole siihen paljon sanomista. Hyvään seksiin kuuluu molempien halujen, perversioiden ja rajojen kunnioittaminen. Kuuntele tunteitasi. Saatat rikkoa itseäsi tuollaisessa.

Nykyisessä suhteessani meillä on hieman eri perversiot, mutta leikimme vuoroin kummankin leikkejä siinä suhteessa, kun toinenkin kokee ne vielä kiihottaviksi. Välillä ja ehkä useimmiten rakastelemme  ilman ylimääräisiä kikkailuja. Se tuntuu vastaavan paremmin läheisyyden ja hellyyden tarpeeseen. Välillä sitten rajumpia ja pitkäkestoisempia sessioita lelut yms. mukana. 

Vierailija
153/174 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellisestä ruumishuone-jutusta tuli mieleen, voiko perverssiyteen opetella? Just vaikka katsomalla jotain sairasta materiaalia, voiko siitä alkaa vähitellen kiihottumaan? Kai noi jutut jostain tulee ja on lähtöisin, jostain kokemuksista tai mielleyhtymistä vai onko seksimieltymykset synnynnäisiä?

Mistä sun perverssiot on saanu alkunsa?

Kyllä siihen voi opetella jos katsot jotain tuntuu ällölltä sitten katsot lisää ja lisää siihen tottuu.

sitten käy niin että alkaa haluaan nähdä lisää vaikka aina ei saisikaan mitään seksuaalista tunnetta.

Tulee addikti. Ihan kuin peleihin.

Aapee. Onko teidän suhde muuten hyvä? Onhan niitä apuja jossain. Seksuaalineuvoja tai terapeutti ainakin.

Vierailija
154/174 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ihme kun 109 kpl vastasi tähän, minusta pervoja oli yläkanttiin sanottuna 8kpl. Eikö tosiaan toiset tiedä mikä on pervoa, mutta makuasioista en ruve kiistelemään. Tässä asioita mitä pidän pervoina.

- Suuhun nussiminen

- Nainen kasvojen päällä

- Ejakulointi

Häh?

Vierailija
155/174 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

perustele kirjoitti:

miten perustelet väitteesi? eli tarkoitit että sinun mielestä ei ole näin

Hän luultavasti perusti väitteensä sille, ettei kukaan varteenotetaava tutkija ole enää iäisyyksiin esittänyt sinun esittämäsi kaltaisia ajatuksia.

Sieltä se tupsahti ennen kuin ehdin itse vastata. Lisäksi ammattilainen ei tee kovin pitkälle meneviä johtopäätöksi nettikirjoituksen perusteella. Mikään ei viittaa ammattilaisuuteen. Hartaasti siis toivon, että et ole alalla.

Vierailija
156/174 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Suuhun nussiminen

- Nainen kasvojen päällä

- Ejakulointi

Miehet ejakuloi aika usein ihan vaniljaseksissä ja ihan avioliitossa lapsentekotarkoituksessa. Jopa minä teen niin. Ehkä se sitten on jonkun mielestä perverssiä.

Vierailija
157/174 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen viestini kai moderoitiin, vaikkei ollut mitään kirosanoja tms??

pyh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kahdenlaisia ihmisiä, pervoja ja tylsiä.

höpö höpö. on myös tylsiä, mutta osa sun tylsistä on meitä, intohimoisia venus-ihmisiä, jotka osaa kohdata toisen ihmisen ja joiden seksi on nautinnollista ja kiimaista. yleensä meidät muistetaan ekana kun tulee mieleen parhaat seksikumppanit.

ei tarvita siihen ruoskia ja anustappeja.

Täsmälleen näin! Semmoista seksiä, että joka ikinen kumppani on huokaillut, ettei ole näin intensiivisen hyvää ja kiimaista saanut ikinä! Ja ihan ilman mitään pervoiluja!

Läsnäoleva seksi on parasta ikinä! Läsnäolon puuttuessa se varmaan onkin tylsää ja kaipaa 'piristystä' leluista ja pervoiluista ynnä muista. 

Mutta oikeasti perverssi ihminen ei ehkä semmoista läsnäolo kykene kokemaankaan? Hänellä seksi linkittyy johonkin muuhun kuin yhteydenkokemiseen? Vai miten on? 

Juuri tuollaisia läsnäolevuuden tunteita olen kokenut nimenomaan SM- ja sitomisleikeissä.

Vierailija
158/174 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi ei tyydytä, ehdotan, että keskustelet kumppanisi kanssa. Empaattinen kumppani suostuu monenlaiseen seksiin, koska rakastaa. Aivan kuten sinäkin ap.

On tästä puhuttu. Huom meillä puhutaan seksistä tuntitolkulla päivittäin, lähinnä kyllä hänen toimestaan ja tarpeistaan, mutta olen minäkin omista toiveistani kertonut (ja olen myös kertonut sen, etten halua huulla niitä seksijuttuja koko ajan, ne eivät minua kiihota vaan lähinnä ahdistavat). 

Kumppani suostuu kyllä vaniljaisempaan seksiin aluksi, mutta lähes aina saa sen käännettyä haluamaansa pervoiluun. Ellei saa, niin sitten hän ei saa tyydytystä ja jää vaille ja tulee entistä levottomammaksi ja alkaa entistä enemmän ruinata seksiä.

Lisäksi se minun haluamani läsnäoloseksi on sellaista, johon hän ei ilmeisesti ihan oikeasti kykene, ei pysty olemaan ajattelematta fantasioitaan. Siitä tulee minulle kummallinen tunne, ikäänkuin hän olisi sängyssä jonkun toisen kanssa ja minä jään koko touhusta syrjään. En osaa oikein selittää sitä paremmin. Hän ei ymmärrä, mitä tarkoitan, koska hänhän sanojensa mukaan fantasioi juuri minusta. Olemme puhuneet, että jospa hän jättäisi aivot narikkaan ja keskityisi siinä hetkessä olemiseen fantasioinnin sijaan, mutta tuntuu olevan mahdoton tehtävä.

Onko tuollainen yleistä / tavanomaista perverssijutuista pitäville, ettei kykene läsnäolevaan seksiin?

Huokaus. Elän itse melkoisessa oikean seksin puutteessa koko ajan :(

ap

teillä ei selvästikään synkkaa.. äläkä sano että "muuten menee tosi hyvin" koska jos mies jauhaa sinua kuvottavia seksijuttujaan koko ajan, niin eihän teillä muutenkaan mee hyvin... Eroa

Vierailija
159/174 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on perusleikkinä se, että olemme ns. sisko-veli leikki. Eli pannessamme huokailemme jotain tähän tyyliin. "Sisko tämä on niin väärin, mutta tunnut niin hyvälle" ja " saat laueta sisälleni rakas pikkuveli" jne. Ehkä vähän pervoa, mutta kiihottavaa :-)

Vierailija
160/174 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä performanssi lavalle ja metsän ja savannien asukit katsomaan. Lihansyöjät ja märehtijät pääsisivät hetkeksi keskenään sopuun esitystä ihmetellessä ja toisiltaan silmät ammollaan kysyen, että tämä lajiko on tämän planeetan ravintoketjun huipulla?...