Oletko ollut suhteessa perverssin kanssa?
Kommentit (174)
Kyllä. Mies halusi väen vängällä nuolla rintojani ja imeä nännejäni! Sanoin, etten ole hänen äitinsä, johon hän totesi ikävöivänsä lapsena olemista.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä mun mies on aika pervo kun se aina silloin tällöin ehdottelee peppuun tai rintojen väliin panemista, ryhmäseksiä, dildojen ostamista tai seksivaatteita. En ole varma kuinka tosissaan hän on tuon ryhmäseksin kanssa, toivottavasti pilailee... :( Kai nämä jonkun mielestä ovat normaalia, mutta minulle liikaa. Osaan kyllä enemmän kuin yhden asennon ja annan miehelle suu- ja käsihoitoa, mutta enempään en veny eikä ole tarviskaan.
Nuohan ovat muuten normaalia vaniljaseksiä paitsi tuo kimppa. Etkö tosiaan ole antanut koskaan miehesi panna edes rintojen väliin tai paremminkin hieronut rinnoillasi miehelle orgasmia:D
Onko tämä sitten perverssiä tai fetissiä, niin seurustelin naisen kanssa joka tykkäsi dominatrix touhuista. Kun me seurusteltiin oli se vielä piilevä, mutta ilmeni sängyssä älyttömänä raapimisena ja puremisena. Vanhempana hänestä on tullut ihan kunnon dominatrix jolla on kaikki pelit ja pensselit, piiska viuhuu nahkapuvussa, harrastaa sidontajuttuja ja tekee tuota täysin avoimesti.
Kun kuulin tuosta, niin kaikesta hänen käyttäytymisestä tuli tolkkua ja mietin, että tuostahan se johtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni leikimme melko usein äiti/lapsi- tai isä/lapsi-leikkejä sängyssä. Lapsi imee tissiä tms. Kai sitten ollaan molemmat pervoja, ei oo yksin kummankaan juttu vaan molemmat fiilistellään =D Lapsia ei meillä ole, mutta turha tulla huutelemaan pedofiiliriskeistä. Ei kukaan lääkäreitäkään ahdistele seksuaalisesti lääkärileikkien ja -fantasioiden takia. Niitäkin siis harrastetaan ja ihan tavallisia veronmaksajia ollaan.
Alussa olikin hyvä kysymys että mikä on pervoa. Jollekin muulle tää olis ihan ylitsepääsemätöntä ja meille normiseksiä.
Millainen seksileikki on isä/lapsi-leikki? Kuulostaa ällölle.
Fantasiat voi olla ällöjä, mutta jokainen alan asiantuntija kyllä kertoo, että niissä ei ole mitään pahaa tai väärää. Jokainen aikuinen saa toteuttaa noita fantasioitaan jos haluaa, se ei kuulu kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni leikimme melko usein äiti/lapsi- tai isä/lapsi-leikkejä sängyssä. Lapsi imee tissiä tms. Kai sitten ollaan molemmat pervoja, ei oo yksin kummankaan juttu vaan molemmat fiilistellään =D Lapsia ei meillä ole, mutta turha tulla huutelemaan pedofiiliriskeistä. Ei kukaan lääkäreitäkään ahdistele seksuaalisesti lääkärileikkien ja -fantasioiden takia. Niitäkin siis harrastetaan ja ihan tavallisia veronmaksajia ollaan.
Alussa olikin hyvä kysymys että mikä on pervoa. Jollekin muulle tää olis ihan ylitsepääsemätöntä ja meille normiseksiä.
Fantasiat voi olla ällöjä, mutta jokainen alan asiantuntija kyllä kertoo, että niissä ei ole mitään pahaa tai väärää. Jokainen aikuinen saa toteuttaa noita fantasioitaan jos haluaa, se ei kuulu kenellekään.
Meillä on vuoron perään toinen lapsi ja sen tilanteen mukaan pukeuduttu ja väillä meillä on tuttipullot mukana missä on maitoa ja sitten vaipat tiettysti jos halutaan ja sitten pitää vaihtaa ne kuivii tai puhtaisiin.
Joskus ostettu kaupasta varten vastan bonaa tai vastaavaa ja niillä aloitettu tätä leikkii.
Joskus leikit kestävät aamusta iltaan ja joskus taas muutaman tunnin.
Kaikki riippuu tilanteesta ja joskus aamulla vaipan vaihdot tai sitten kokonaan pois.
Molemmat meillä nauttii tästä suunnattomasti :)
Minä 25v ja mieheni 48v
VauNainen25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vuoron perään toinen lapsi ja sen tilanteen mukaan pukeuduttu ja väillä meillä on tuttipullot mukana missä on maitoa ja sitten vaipat tiettysti jos halutaan ja sitten pitää vaihtaa ne kuivii tai puhtaisiin.
Joskus ostettu kaupasta varten vastan bonaa tai vastaavaa ja niillä aloitettu tätä leikkii.
Joskus leikit kestävät aamusta iltaan ja joskus taas muutaman tunnin.
Kaikki riippuu tilanteesta ja joskus aamulla vaipan vaihdot tai sitten kokonaan pois.
Molemmat meillä nauttii tästä suunnattomasti :)
Minä 25v ja mieheni 48v
Aaahhhaaahhh, se on hyvä jo harjoitella kun tuolla ikäerolla saatat aika piankin oikeasti joutua vaihtamaan miehesi vaippoja!!!!!
Mulla on raiskausfetissi, jota kaikki miehet eivät ymmärrä.
Minulla ei ole pervoista kokemusta, mutta en näe mitään syytä, miksi en johonkin vaippaleikkeihin tai vastaaviin suostuisi. Harmitontahan se on, ketään ei satuteta ja kumppani nauttii.
BDSM-jutut eivät tosin innosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse perverssi enkä ole koskaan ollut suhteessa, koska en kehtaisi puhua haluistani. Tosin muitakin ongelmia minulla on liittyen suhteen aloittamiseen. Mutta inhoan seksuaalisuuttani enkä haluaisi altistaa naisystävääni perversseille fantasioilleni. Toisaalta jos hänellä itsellään olisi samoja kiinnostuksen kohteita ei sekään olisi hyvä.
Tämäntyyppiset kaverit on sitten niitä joilta löytyy se joku nainen kellarista. Ei hyvää päivää. Luuletko, että oon maailman ainoa pervo, eiköhön suurimmalla osalla ole joku perversio.
Sanoisin, että ne joilla ei mitään ole, vasta ovatkin pervoja.
Mainitsin kyllä, että muitakin ongelmia on kuin perversiot. Mutta onneksi tässä talossa ei ole kellaria:D
Mieheni pitää sidotuksi tulemisesta. Ja käyttää sukkahousuja. En tosin tiedä kuinka pervoa nuo tänä päivänä enää ovat.
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri. T: se, jonka mies ehdotti ass-to-mousea.
Toi kuulostaa kyllä jo aidosti pervolta. Siis kumman teidän perse siihen hiireen laitetaan?
Mä taidan seurustella pervon kanssa. On Alastonsuomessa ja BDSM-baarissa, tykkää kuvata mua erilaissa asuissa ja asennoissa, viimeisin pyyntö oli että jos sais nauhottaa videopätkän kun panee mua perseeseen. Tykkää dominoida sängyssä, sitoa, piiskata, nussia syvälle, naida kurkkuun, laittaa mulle anustappeja, suukapuloita, nänninipistimiä jne.
Ja kaikki tämä on aivan mahtavaa :))
Aloittajalle: minäkin seurustelin vuoden ajan miehen kanssa, jonka kanssa seksi jäi etäiseksi. Hänen mieltymyksensä eivät olleet kovin rajuja, lähinnä lievää alistamista, käsiraudat, pieni anaalitappi (jota lopulta käytti vain hän, koska minä en tykännyt) ja tykkäsi katsoa minua seksikkäissä pitsiasuissa. Eräs ihmisten kanssa läheistä työtä tekevä mies sanoi minulle kerran, että pariskunnan seksielämä kertoo paljon heidän suhteensa asetelmista. Tämän huomasin myös itse jälkeenpäin. Miehellä oli suuri tarve kontrolloida minua, lähinnä siksi, että hän pelkäsi niin kovasti jäävänsä ilman minua, että lähes tukahdutti minut jatkuvalla huomiontarpeellaan. Olisin kaivannut lempeämpää ja läsnäolevampaa seksiä, mutta saan sitä onneksi nykyisessä parisuhteessani, joka on helppo ja tasapainoinen. Edellisessä parisuhteessa ahdistuin pahasti ja aloitin lääkityksenkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Piiskausta, fistausta, anaalipanoa, tuhkaluukun lutkuttamista, jalkafetissi, sukkafetissi, seksi julkisella paikalla. Makkariin on asennettu yhden seinän pituudelta peiliovellinen vaatekomero, koska tykätään kumpikin katsella panemistamme. Otetaan kumpikin toisistamme valokuvia joiden näkemistä äidit saisivat sydänkohtauksen.
Sanoisin, että ainakin kevytpervoja!
Minusta tässä listassa vain viisi ensimmäistä on pervoa. Näin kerran sukkahousu-fetissi-filmin ja täytyy myöntää, että se oli yksi eroottisimmista pätkistä, minkä olen nähnyt :)
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle: minäkin seurustelin vuoden ajan miehen kanssa, jonka kanssa seksi jäi etäiseksi. Hänen mieltymyksensä eivät olleet kovin rajuja, lähinnä lievää alistamista, käsiraudat, pieni anaalitappi (jota lopulta käytti vain hän, koska minä en tykännyt) ja tykkäsi katsoa minua seksikkäissä pitsiasuissa. Eräs ihmisten kanssa läheistä työtä tekevä mies sanoi minulle kerran, että pariskunnan seksielämä kertoo paljon heidän suhteensa asetelmista. Tämän huomasin myös itse jälkeenpäin. Miehellä oli suuri tarve kontrolloida minua, lähinnä siksi, että hän pelkäsi niin kovasti jäävänsä ilman minua, että lähes tukahdutti minut jatkuvalla huomiontarpeellaan. Olisin kaivannut lempeämpää ja läsnäolevampaa seksiä, mutta saan sitä onneksi nykyisessä parisuhteessani, joka on helppo ja tasapainoinen. Edellisessä parisuhteessa ahdistuin pahasti ja aloitin lääkityksenkin.
Tämä vois olla tuon sun eksän veli, kontrolli ja huomiontarve ovat todella tuttua juttua. Ilmeisesti menee käsi kädessä tuon alistetuksitulemisen kanssa toi kontrollinhalu?
Mä olen kanssa ahdistunut. T. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä mun mies on aika pervo kun se aina silloin tällöin ehdottelee peppuun tai rintojen väliin panemista, ryhmäseksiä, dildojen ostamista tai seksivaatteita. En ole varma kuinka tosissaan hän on tuon ryhmäseksin kanssa, toivottavasti pilailee... :( Kai nämä jonkun mielestä ovat normaalia, mutta minulle liikaa. Osaan kyllä enemmän kuin yhden asennon ja annan miehelle suu- ja käsihoitoa, mutta enempään en veny eikä ole tarviskaan.
Nuohan ovat muuten normaalia vaniljaseksiä paitsi tuo kimppa. Etkö tosiaan ole antanut koskaan miehesi panna edes rintojen väliin tai paremminkin hieronut rinnoillasi miehelle orgasmia:D
No voitko uskoa, en ole. En pidä rintojeni koskettelusta, ne ovat jotenkin liian herkät (tämän vuoksi imetyskin oli yhtä tuskaa ja oli pakko luopua siitä ja lypsää itse, vaikka työlästä olikin). Ja peppuhommiakin on kyllä kokeiltu useammankin kerran, yhtä tuskaa sekin. Niin paljon en voi ketään rakastaa, että suostuisin siihen kidutukseen enää yhtään kertaa. Ihmettelen maailman menoa, jos kaikkea tuota pidetään vaniljaseksinä. Ei käy kateeksi nykyajan nuoria, kaikki temput pitäisi tietää ja olla valmis toteuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun eroatte, tuosta saa kiitollisen kumppanin. Minulle kun kelpaisi noista kaikki ja erityisesti seksilelut ja vaatteet on suurimmalle osalle ihan normisettiä!
"Sitten kun eroatte"...hahhah, olitpa vitsikäs. Olen ehdottanut eroa mutta ei tuo halua. Sanoo rakastavansa. Mutta jos annat yhteystietosi, niin voisin oikeasti yrittää houkutella hänet ottamaan yhteyttä. Jos onnistut houkuttelemaan hänet luoksesi seksillä, niin saat kaikin mokomin pitää. Ai niin, mies on yli 50 ja kalju, haittaako? Mutta viriili on, sen voin luvata.
Meillä alussa seksi oli herkkää rakastelua, mies ei oikein takaapäinkään edes tykännyt ku nöyryytti naista kuulemma :) No, vuosia muutama tullut, seksi on rajua alistamista, mies siis tykkää alistaa. tykkään kyllä mutta joku kerta (aika harvoin seksiä) haluaisin myös ns normaalia seksiä, täytyy ottaa puheeksi. Oon vaan niiiiin iloinen kun saan sitä seksiä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun eroatte, tuosta saa kiitollisen kumppanin. Minulle kun kelpaisi noista kaikki ja erityisesti seksilelut ja vaatteet on suurimmalle osalle ihan normisettiä!
"Sitten kun eroatte"...hahhah, olitpa vitsikäs. Olen ehdottanut eroa mutta ei tuo halua. Sanoo rakastavansa. Mutta jos annat yhteystietosi, niin voisin oikeasti yrittää houkutella hänet ottamaan yhteyttä. Jos onnistut houkuttelemaan hänet luoksesi seksillä, niin saat kaikin mokomin pitää. Ai niin, mies on yli 50 ja kalju, haittaako? Mutta viriili on, sen voin luvata.
No kelpaako? Antoiko yhteystiedot? Seksiperverssioiden yhteensopivuushan se on tärkeintä, muusta viis xP