Oletko ollut suhteessa perverssin kanssa?
Kommentit (174)
Mies,joka tykkäsi siitä,että hänen peppuaan nuollaan.Ymmärrän hyvin,koska onhan se herkkä alue.Minusta oli seksikästä ja ihanaa,että hän jakoi tämän kanssani.Sain tuottaa miehelle nautintoa.Sama fiilis kuin ihan kunnon pitkässä ja hartaassa suihiotossa.
Kyllä. Neiti halusi vain tuikitavallista lähetyssaarnaajaseksiä. Siis vuonna 2014! Jos tämä ei ole pervoa, niin en sitten tiedä mikä on!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä erikoisuuksia on vain etupäässä miehillä?
Totta! Hyvä kysymys! Naisilla on elämässä parempaakin / tärkeämpääkin tekemistä, kuin fantasioissa eläminen?
Naiset ovat kylläkin paljon miehiä parisuhdekeskeisempiä. Puhutaan miehistä ja seurustelusta jatkuvasti. Miehien puheenaiheet ovat paljon laajemmat ja miehet ovat ylipäänsä paljon naisia kiinnostuneempia eri asioista. Naisilla on yleensä ne kapeat jutut, joita he tekevät, eivätkä tee sen lisäksi mitään muuta.
No, mikä nyt sitten on pervoa...enpä tiedä, meillä tehdään juttuja jotka joku voisi mieltää pervoiksi?
Peruseksi menee sillä kaavalla että mieheni ottaa minut enemmän tai vähemmän rajusti ja pintapuolisesti kylmän oloisesti. Totuus on kuitenkin tarua hienompaa, minä olen alistuva ja masokistinen joten nautin tästä lähestymistavasta suunnattomasti. :) Seksin aikana mies puree, nipistää, raapii ja läpsii minua lähes kaikkialta, kuristaa vyön avulla (saan kiksejä tukehtumisen tunteesta, en tiedä miksi) ja usein sitoo käteni ja/tai jalkani yhteen. Saan kyytiä myös isolta dildolta toisinaan.
Etsimme tällä hetkellä kolmatta osapuolta, toista miestä joka tulisi mukaan leikkeihimme kakkos-dommeksi.
Toivottavasti olette eronneet jo kirkosta, taivaaseen teillä ei ole sijaa.
Tää on ihan hassua. Joku pitää ejakulointia pervona. Sit ihan vaniljaseksi lähetyssaarnaajassa voisi olla pervoa, minä kun ejakuloin saadessani hyvän orkun ja se vain tulee.
Mikä yhdelle on pervoa on toiselle ihan normaalia seksiä.
Itselleni täysin normaalia on suuseksi puolin ja toisin, ja laukeaminen suuhun ja nueleminen. Normaalia on sormi miehen pepussa ja kivesten nuoleminen ja imeminen. Normaalia on kun mies nuolee peppureikääni. Normaalia on helmet tai dildo mun pepussa. Normaalia miehet sormet tai helmet mun pepussa, kun hän panee ykköseen. Fistauskin on ihan normaalia. Mun kropalle saa laueta, mun pillussa käyneet sormet voi tuoda mulle nuoltavaksi. Mun peppua saa läpsiä, rintoja saa käsitellä kovakouraisesti ja näykkiä. Peilit ovat ihania. Mies saat pidellä mua lujasti kaulasta ei kuitenkaan kuristaa.
Olen kuvannut miehelle myös masturbaatiota ja siihen tulee ylimääräinen twisti kuvauksen myötä. Myös minä olen saanut mieheltä samanlaista settiä. Hän on kuvannut myös fistausta ja seksiä takaapäin, asioita joita en itse näe ja ne kiihottaa mua suuresti.
Ihan vaniljaseksiä tämä ei ole, muttei nyt mitenkään erityisen pervoa. Seksi on meillä kahden ihmisen välinen leikki, johon suhtaudutaan uteliaasti ja kaikkea voi kokeilla ainakin kerran. Mies ei koe lelujakaan uhkaksi. Olen niin onnellinen, että olen löytänyt miehen, jonka kanssa voin toteuttaa seksuaalisuuttani. Sillä itsestäänselvänäkään en tätä pidä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on semipervo, kivasti meillä menee, seksi on hyvää ja molempia tyydyttävää. Kumpikaan ei halua kakkaa, pissaa, vaippoja, suusta Pyllyyn panemista sun muita tosiperveilyitä.
Meillä pannaan välillä kovaa ja välillä vaniljaisesti, on tuplapanoo peniksellä ja dildolla ja mies kuiskii korvaan kuinka saan kahta kullia yhtäaikaa (ihanaaaa), välillä laitan anaalitapin miehelle, välillä on anaaliseksiä, on leluja ja asuja, pientä piiskaamista, suuhun naimista, pyllyreikääkin on mies kuollut (se oli hieman outoa minusta)
Useammin haluaisin istua miehen naamalle ja että hän roiskisi spermat naamalle, mutta en kehtaa pyytää :(
Mitä selitit poliiseille? :-o
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on semipervo, kivasti meillä menee, seksi on hyvää ja molempia tyydyttävää. Kumpikaan ei halua kakkaa, pissaa, vaippoja, suusta Pyllyyn panemista sun muita tosiperveilyitä.
Meillä pannaan välillä kovaa ja välillä vaniljaisesti, on tuplapanoo peniksellä ja dildolla ja mies kuiskii korvaan kuinka saan kahta kullia yhtäaikaa (ihanaaaa), välillä laitan anaalitapin miehelle, välillä on anaaliseksiä, on leluja ja asuja, pientä piiskaamista, suuhun naimista, pyllyreikääkin on mies kuollut (se oli hieman outoa minusta)
Useammin haluaisin istua miehen naamalle ja että hän roiskisi spermat naamalle, mutta en kehtaa pyytää :(
Ei lakkaa tätä palstaa lukiessa varmaan koskaan ihmetyttämästä, että omista toiveista ei kehtaa puhua kumppanille edes sen jälkeen, vaikka kehtaa antaa perseensä nuoltavaksi. Mutta kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri. T: se, jonka mies ehdotti ass-to-mousea.
Oletko kokeillut mouse-to-assia? Kivaa. Onnistuu putkenpätkällä.
Olen 20 v neitonen ja työskentelen eräällä grillillä ja tapani on käyttää kurkkut pillussani ennen kuin pilkon sen ja tarjoilen asiakkaille.
Kukaan ei ole huomannut maussa mitään eroa eikä muuta olen tehnyt tätä kohta vuoden verran.
En tiedä onko pervoa vai ei :)
VauNainen25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni leikimme melko usein äiti/lapsi- tai isä/lapsi-leikkejä sängyssä. Lapsi imee tissiä tms. Kai sitten ollaan molemmat pervoja, ei oo yksin kummankaan juttu vaan molemmat fiilistellään =D Lapsia ei meillä ole, mutta turha tulla huutelemaan pedofiiliriskeistä. Ei kukaan lääkäreitäkään ahdistele seksuaalisesti lääkärileikkien ja -fantasioiden takia. Niitäkin siis harrastetaan ja ihan tavallisia veronmaksajia ollaan.
Alussa olikin hyvä kysymys että mikä on pervoa. Jollekin muulle tää olis ihan ylitsepääsemätöntä ja meille normiseksiä.
Millainen seksileikki on isä/lapsi-leikki? Kuulostaa ällölle.
Fantasiat voi olla ällöjä, mutta jokainen alan asiantuntija kyllä kertoo, että niissä ei ole mitään pahaa tai väärää. Jokainen aikuinen saa toteuttaa noita fantasioitaan jos haluaa, se ei kuulu kenellekään.
Meillä on vuoron perään toinen lapsi ja sen tilanteen mukaan pukeuduttu ja väillä meillä on tuttipullot mukana missä on maitoa ja sitten vaipat tiettysti jos halutaan ja sitten pitää vaihtaa ne kuivii tai puhtaisiin.
Joskus ostettu kaupasta varten vastan bonaa tai vastaavaa ja niillä aloitettu tätä leikkii.
Joskus leikit kestävät aamusta iltaan ja joskus taas muutaman tunnin.
Kaikki riippuu tilanteesta ja joskus aamulla vaipan vaihdot tai sitten kokonaan pois.
Molemmat meillä nauttii tästä suunnattomasti :)
Minä 25v ja mieheni 48v
Enpä ollut koskaan ajatellut tosta näkökulmasta, kiitos ideoista =D Meillä se kiihotus lähinnä tulee huolenpidosta tai opastamisesta, vanhempi pitää hyvänä tai opettaa seksiä. Yleensä lasta esittävä on joko teini tai ihan aikuinenkin lapsi, jolla on sitten suhde vanhempansa kanssa. Mitään vaippoja ei koskaan olla testailtu, kuulostaa omaan korvaan vaikealta löytää kiihotus siitä. Hauskaa lukea muutenkin tätä ketjua kun näkee miten paljon oikeasti on erilaisia mieltymyksiä ja valtamediassa vaietaan oikeastaan kaikesta muusta kuin lähetyssaarnaajasta ja suuseksistä. Vähemmästäkin tulee ihan tavallisille ihmisille pervo olo!
-alkuperäinen äiti/isä-lapsi-viestin lähettäjä
Minusta tuo on jo enemmän kuin hieman outoa.