Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika muuttaa kotoo pois

Vierailija
05.07.2016 |

Tulee aina niin ristiriitaset tunteet, kun lapset lentää pesästä. Toisaalta tuntee ylpeyttä ja huokasee helpotuksesta, toisaalta taas surettaa ja huolestuttaa, miten se elämä kantaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi samanlaisessa tilanteessa. :) Ristiriitaiset on tunteet tosiaan.

Vierailija
2/14 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ensimmäinen pesästä lähtijä? T:Ap

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssasi samanlaisessa tilanteessa. :) Ristiriitaiset on tunteet tosiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, kaksi kolmesta lähtenyt. Vanhin jo täysin omillaan, keskimmäisestä kannan huolta, äsken vasta muutti.

Vierailija
4/14 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta

Vierailija
5/14 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne nuoret ei pärjäisi? Kotoa saatu arvot ja kunnon kasvatus, mikä ihme niille kesken kaiken tulisi?

Vierailija
6/14 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/14 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne nuoret ei pärjäisi? Kotoa saatu arvot ja kunnon kasvatus, mikä ihme niille kesken kaiken tulisi?

Ei oo aina näin yksinkertaista. Olisikin..

Vierailija
8/14 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muuttaa tyttö (15v) satojen kilometrien päähän opiskelemaan.

Toisaalta olen ylpeä uskalluksestaan, rohkeudestaan, itsenäisyydestään ja toisaalta käyn läpi tosi vahvaa luopumisentuskaa.

Koetan vaan ajatella, että tällaiseksi itsenäisesti ajattelevan ihmisen halusimme lapsestamme kasvattaa ja sellainen hänestä jollain kumman ilveellä myös onnistuttiin kasvattamaan.

Mutta ikävä tulee kyllä olemaan kova. Ihan varmasti.

Vierailija
9/14 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ei ole meillä nuoremmilla kotoa saadut arvot ja kunnon kasvatus auttanut niinkuin muilla kun tuli pahat päihteet mukaan. Elämässä ei ole nyt mitään lohtua.

Vierailija
10/14 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen muutto aikoinaan oli ihan kamalaa. Itkin viikon silmät päästäni ja esitin tytölle iltasin pirteetä puhelimessa:) T:Ap

Vierailija
11/14 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia tunteita on myös toisessa päässä. Toisaalta olen innoissani, toisaalta surullinen kun viihdyn kotona ja vanhempieni seurassa niin hyvin. T. Pian muuttava naisenalku

Vierailija
12/14 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaukset ja tsemppiä. Ehkä se elämä kantaa myrskyävän merenkin yli. T:Ap

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ei ole meillä nuoremmilla kotoa saadut arvot ja kunnon kasvatus auttanut niinkuin muilla kun tuli pahat päihteet mukaan. Elämässä ei ole nyt mitään lohtua.

Vierailija
13/14 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista soittaa usein vanhemmille ja onnea omaan kotiin:) T:Ap

Vierailija kirjoitti:

Samanlaisia tunteita on myös toisessa päässä. Toisaalta olen innoissani, toisaalta surullinen kun viihdyn kotona ja vanhempieni seurassa niin hyvin. T. Pian muuttava naisenalku

Vierailija
14/14 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä rohkee tyttö. Hattua nostan teidän kasvatukselle ja teille. Itse olisin sydän syrjällään jos lapseni noin nuorena pyrähtäis pesästä. T:Ap

Vierailija kirjoitti:

Mulla muuttaa tyttö (15v) satojen kilometrien päähän opiskelemaan.

Toisaalta olen ylpeä uskalluksestaan, rohkeudestaan, itsenäisyydestään ja toisaalta käyn läpi tosi vahvaa luopumisentuskaa.

Koetan vaan ajatella, että tällaiseksi itsenäisesti ajattelevan ihmisen halusimme lapsestamme kasvattaa ja sellainen hänestä jollain kumman ilveellä myös onnistuttiin kasvattamaan.

Mutta ikävä tulee kyllä olemaan kova. Ihan varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän