Onko olemassa tissi- ja peppumiehiä?
Eli tykkääkö toiset miehet erityisesti tisseistä, toiset pepuista? Ja eikö silloin sillä toisella osiolla ole niin kamalasti väliä (esim. pienet tiesit mutta hyvä perä)? Tuli vaan tuosta a-kuppiketjusta mieleen. Mulla on kokemusta vain yhdestä miehestä, eli ei vertailukohta.
Kommentit (39)
Täällä oli joskus ketju jossa käsiteltiin kyrpä- ja peppunaisia, mutta kuitenkin suhteellisen asiallisesta keskustelusta huolimatta se poistettiin. Saa nähdä annetaanko tämän ketjun olla.
On..mun puolisko on tissimiehiä ja iskee kyllä kiinni aina, kun siihen tulee saumaa..
Kaverini on taas peppumiehiä ja kehuu oitis jos himottava peppu vaeltaa ohi..
Mieheni ei edes huomaa peffojen eroa..ei kuulemma kiinnosta, mutta tissit..
Mun mies on kai sitten peppumiehiä, kun sitä löytyy, mutta tissejä ei. Kyllä sitäkin on joskus tullut teininä itkettyä, mutta enää ei juuri kiinnosta. Mies kyllä tykkää puristella peppuani ja ottaakin oikein mielellään takaa päin.
Itsehän olen yhden naisen peppu- ja tissimies. Ei todellakaan mitään valittamista.
On.
Ja sitten on myös miehiä jotka tykkäävät mukavasta naisesta oli tissit tai peppu minkälaiset tahansa.
t:mies38
Vierailija kirjoitti:
Paska provo 0/0.
Provo?
Tissit. Maailmasta löytyy 2 hyvän perän omaavaa ja 2 miljoonaa hyvät tissit omaavaa.
Sinkkumies
Miksi ihmeessä tämä ketju saa vieläkin olla täällä vaikka se kyrpä- ja peppunaiset -ketju poistettiin? Ihanko on tasa-arvoinen meininki?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tämä ketju saa vieläkin olla täällä vaikka se kyrpä- ja peppunaiset -ketju poistettiin? Ihanko on tasa-arvoinen meininki?
Koska tässä ketjussa naisia on kehuttu, eikä ketään ole haukuttu.
Ketä vittu oikeasti kiinnostaa jotkut riipputissit ja paskaiset perseet? Hyi helvetti!
Onhan se ihan tutkimuksin todettu :kaikilla miehillä ei ole samanlaista tissifiksaatiota enää aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinäkään ketään haukuttu.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihan tutkimuksin todettu :kaikilla miehillä ei ole samanlaista tissifiksaatiota enää aikuisena.
Jep, homomiehiäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinäkään ketään haukuttu.
Olisithan voinut tallentaa ketjun
Samaan pakettiin kuuluu jos naisista oitää. Ei niin kauheesti väliä.
On.
T. Peppu